Drømmer om et lite mirakel ❤️❤️

Sprøytedag 10

Kontroll unnagjort, 6-7 fine folikkler [emoji7][emoji7] Skal fortsette med samme dose fram til fredag og ny kontroll da[emoji171][emoji108] Tipper det blir uttak mandag[emoji4]
 
Sprøytedag 10

Kontroll unnagjort, 6-7 fine folikkler [emoji7][emoji7] Skal fortsette med samme dose fram til fredag og ny kontroll da[emoji171][emoji108] Tipper det blir uttak mandag[emoji4]

Oioi, dette høres jo veldig bra ut :D
Blir mange stikkedager på deg da, men det er du kanskje vant til?
 
Oioi, dette høres jo veldig bra ut :D
Blir mange stikkedager på deg da, men det er du kanskje vant til?
Er lykkelig for at det blir litt flere dager, hatt uttak på dag 11/12 før og har følt at de fikk ut få egg fordi det skulle passe m uttak osv.. De har før økt dosen noe innmari siste dagen bare.. Men nå får jeg samme dose, bare lengre[emoji171][emoji171][emoji171] Overlegen selv som jeg var inne hos nå[emoji108][emoji4]
 
Sprøytedag 10

Kontroll unnagjort, 6-7 fine folikkler [emoji7][emoji7] Skal fortsette med samme dose fram til fredag og ny kontroll da[emoji171][emoji108] Tipper det blir uttak mandag[emoji4]

Herlig! [emoji3]
Hos meg så de 7-8 folikler på kontrollen, på uttaket trodde de det ble rundt 9 egg, men da vi var ferdige hadde jeg fått ut 14 egg(!) så her kan mye høstes [emoji6]

Spennende å følge med på fredagen [emoji16]
 
Herlig! [emoji3]
Hos meg så de 7-8 folikler på kontrollen, på uttaket trodde de det ble rundt 9 egg, men da vi var ferdige hadde jeg fått ut 14 egg(!) så her kan mye høstes [emoji6]

Spennende å følge med på fredagen [emoji16]
Jaaa der blir spennende på fredag[emoji171][emoji171]
 
Er lykkelig for at det blir litt flere dager, hatt uttak på dag 11/12 før og har følt at de fikk ut få egg fordi det skulle passe m uttak osv.. De har før økt dosen noe innmari siste dagen bare.. Men nå får jeg samme dose, bare lengre[emoji171][emoji171][emoji171] Overlegen selv som jeg var inne hos nå[emoji108][emoji4]

Da får vi inderlig håpe at dette gir et bedre resultat! Jeg heier med hele meg og gleder meg til fredag for å høre om fortsettelsen :D
 
Da får vi inderlig håpe at dette gir et bedre resultat! Jeg heier med hele meg og gleder meg til fredag for å høre om fortsettelsen :D
Takk fine du[emoji171][emoji171] Håper virkelig dette gir uttelling nå[emoji7] Første runde hadde jeg 3 folikkler på kontroll, de dobla dosen i 2 dager og på uttak fikk jeg 10 egg.. 2 runde hadde jeg 3-4 folikkler og fikk ut 5 egg så nå er jeg spent[emoji171]
 
Herlig! Tenk at du ruger til uka da :D
 
Sprøytedag 10

Kontroll unnagjort, 6-7 fine folikkler [emoji7][emoji7] Skal fortsette med samme dose fram til fredag og ny kontroll da[emoji171][emoji108] Tipper det blir uttak mandag[emoji4]

Fantastisk! Krysser fingrene for mange fine egg til neste uke :happy:
 
Sprøytedag 11
Legetime igjen idag hos fastlegen, ble sykmeldt til 14 mai.. Har er veldig god lege som skjønner at dette tar på og som mener at nattjobbing under ruging med min historie ikke er så lurt.

Skal på ny kontroll på St Olavs på fredagen, håper det blir uttak på mandag[emoji177]

Begynner å bli skikkelig øm i magen nå, har vanligvis heftige el smerter 1-2 daget før el og det kjennes nesten ut som sånne smerter nå.. Å så er jeg oppblåst da[emoji85][emoji85] Håper på noen gode egg nå med god kvalitet. St Olavs fryser kun på dag 5, skulle gjerne fått noen på frys nå som det er siste runde[emoji177]
 
Så bra du har en god fastlege og at du er sykemeldt ut rugeperioden. Kroppen din er det viktigste akkurat nå, jobben kan vente.
Er sååååå spent på kontrollen din på fredag! [emoji5] Nærmer seg nok nå, så mye som du kjenner i magen. Tipper mandag jeg og [emoji6][emoji1360]
 
Så bra du har en god fastlege og at du er sykemeldt ut rugeperioden. Kroppen din er det viktigste akkurat nå, jobben kan vente.
Er sååååå spent på kontrollen din på fredag! [emoji5] Nærmer seg nok nå, så mye som du kjenner i magen. Tipper mandag jeg og [emoji6][emoji1360]
Har en helt fantastisk fastlege, han er nesten like spent som meg[emoji4] Han gleda seg til ny pasient på lista si sa han. Skal tilbake til han den 15 mai, og jeg får komme inn å måke hcg i blodet å hvis jeg føler jeg trenger det [emoji177] Er så innmari godt med en lege som vet at veien har vært lang og tøff, og som skjønner at kroppen trenger ro under rugingen også[emoji7]

Mandag blir bra [emoji7][emoji7] Spent på uttaket nå, var ganske så mye ubehag og litt vondt på kontrollen, alltid på den ene siden[emoji85] Men men, får heldigvis smertestillende så d skal gå greit.. Kjenner jeg gruer meg litt, men er mest spent på antall egg alikevel[emoji38]

Håper jeg følger i dine fotspor nå[emoji177][emoji177] Vil så veldig ruge lenge[emoji4]
 
Så spennende nå!!! Sender masser av babystøv og en bestilling på fine gullegg til deg [emoji173][emoji173]
 
Så spennende nå!!! Sender masser av babystøv og en bestilling på fine gullegg til deg [emoji173][emoji173]
Takk fine gode du [emoji11][emoji177][emoji177][emoji177] Håper alt er bra med deg og magen[emoji11][emoji7][emoji7]
 
Back
Topp