Drømmer om et lite mirakel ❤️❤️

Håper du koser deg litt ekstra i dag som både nesespray og sprøyter er tatt av bordet :D
 
Håper du koser deg litt ekstra i dag som både nesespray og sprøyter er tatt av bordet :D
Hehehe sov helt til kl 9[emoji7][emoji7][emoji23] Nå nytes siste kopp kaffe før det blir koffeinfritt og jeg har starta på nytt strikkeprosjekt til tvillingene til ei venninne som skal holde meg opptatt de neste 2 ukene[emoji3][emoji23][emoji23]

Nyte siste dag før skrulleukene starter [emoji23][emoji23]
Alltid godt å komme til uttak og innsett, men nå venter de mest nervepirrende ukene [emoji52][emoji16]

Hvordan står det til der da? Godt inn i dpo land du nå?[emoji7][emoji11]
 
Hehehe sov helt til kl 9[emoji7][emoji7][emoji23] Nå nytes siste kopp kaffe før det blir koffeinfritt og jeg har starta på nytt strikkeprosjekt til tvillingene til ei venninne som skal holde meg opptatt de neste 2 ukene[emoji3][emoji23][emoji23]

Nyte siste dag før skrulleukene starter [emoji23][emoji23]
Alltid godt å komme til uttak og innsett, men nå venter de mest nervepirrende ukene [emoji52][emoji16]

Hvordan står det til der da? Godt inn i dpo land du nå?[emoji7][emoji11]

Åh! Drøm å få sove til 9! (Jeg stod opp kl 5 :hungover:)
Det fortjente du!

Uttak og innsett fører med seg en del spenning ja! Nesten så luften vibrerer til tider ;)
Jeg har tro på god uttelling for deg nå og så håper jeg de to skrulleukene er starten på et 3/4 skrulleår :p

Flink som strikker du! Og så snilt å strikke til andre :) Jeg har ikke peiling på sånt, men har bestemt meg for å lære den dagen jeg er gravid og går inn i andre trimester. Det blir sikkert en stygg klut eller no :hilarious:

Jeg er 7 DPO i dag. Føler ikke noe særlig spenning knyttet til hjemmeprøvingen, men svir nok av noen tester mot helgen bare fordi jeg kan :p
 
Åh! Drøm å få sove til 9! (Jeg stod opp kl 5 :hungover:)
Det fortjente du!

Uttak og innsett fører med seg en del spenning ja! Nesten så luften vibrerer til tider ;)
Jeg har tro på god uttelling for deg nå og så håper jeg de to skrulleukene er starten på et 3/4 skrulleår [emoji14]

Flink som strikker du! Og så snilt å strikke til andre :) Jeg har ikke peiling på sånt, men har bestemt meg for å lære den dagen jeg er gravid og går inn i andre trimester. Det blir sikkert en stygg klut eller no :hilarious:

Jeg er 7 DPO i dag. Føler ikke noe særlig spenning knyttet til hjemmeprøvingen, men svir nok av noen tester mot helgen bare fordi jeg kan :p
Strikking er som terapi, avslappende og jeg har noe å fokusere på [emoji7] Mange som tar opp strikking når de er gravide så skal se du blir en racer på å strikke etterhvert [emoji108] YouTube har geniale videoer for å lære strikking[emoji4]

Håper dette snart er starten på flere mnd med ruging nå ja[emoji120][emoji169]
 
Masse lykke til i morgen[emoji177] Er inne og leser her altså, men dårlig til å legge igjen spor om dagen[emoji4] Spent på de neste ukene hos deg nå!!
 
Masse lykke til i morgen[emoji177] Er inne og leser her altså, men dårlig til å legge igjen spor om dagen[emoji4] Spent på de neste ukene hos deg nå!!
Takk kjære fine du[emoji177][emoji169] Koselig at du titter innom[emoji11] Håper alt står bra til[emoji169] Blir spennende uker ja, jeg håper så veldig nå[emoji4] Litt redd for å håpe for mye, men tror det er bedre å håpe enn å ikke ha håp[emoji169]
 
Takk kjære fine du[emoji177][emoji169] Koselig at du titter innom[emoji11] Håper alt står bra til[emoji169] Blir spennende uker ja, jeg håper så veldig nå[emoji4] Litt redd for å håpe for mye, men tror det er bedre å håpe enn å ikke ha håp[emoji169]

Masse lykke til i morgen på uttak! Måtte lillegull være i blandt dem!

Krysser fingrene for deg for kvalitetsfangst!

Håpet og livsgleden er noe av det viktigste ( mener jeg)

Johooooooo :Heartred
 
Masse lykke til i morgen kjære m
My [emoji173] Nå skal gullegga hentes ut!! [emoji173] [emoji173]
 
Masse lykke til i morgen på uttak! Måtte lillegull være i blandt dem!

Krysser fingrene for deg for kvalitetsfangst!
Takk[emoji169][emoji177] Veksler mellom å være nervøs å glede meg nå [emoji7][emoji23]
 
Masse lykke til i morgen kjære m
My [emoji173] Nå skal gullegga hentes ut!! [emoji173] [emoji173]
Takk fine du[emoji169][emoji169][emoji177] Nå skal det bli gullegg [emoji177][emoji11]
 
Takk[emoji169][emoji177] Veksler mellom å være nervøs å glede meg nå [emoji7][emoji23]

Skjønner jeg godt! Kjenner til følelsen.

Dette SKAL gå bra!

Jeg fikk 14 egg første gang og bare 5 andre gang. Ett inn og ett på frys på det andre. Da gråt jeg for jeg syns det var så dårlig uttelling, men det var ett av de to som ga meg småen ;):happy::joyful:.

Så husk, det skal virkelig bare ETT befruktet egg til for å få et barn.
 
Skjønner jeg godt! Kjenner til følelsen.

Dette SKAL gå bra!

Jeg fikk 14 egg første gang og bare 5 andre gang. Ett inn og ett på frys på det andre. Da gråt jeg for jeg syns det var så dårlig uttelling, men det var ett av de to som ga meg småen ;):happy::joyful:.

Så husk, det skal virkelig bare ETT befruktet egg til for å få et barn.
Takk [emoji169][emoji177] Jeg håper veldig, og vet de så 7 egg på kontrollen så det er 2 mer enn forrige forsøk[emoji7] Aldri fått på frys før, så jeg blir bare glad hvis jeg får innsett jeg[emoji4] Velger å holde håpet oppe og være positiv, de skumle og negative tankene får bare ta seg en pause [emoji23][emoji23] Nei nå skal det bli spire[emoji169][emoji177]
 
Lykke til i morgen snuppa! [emoji8]
Det kommer til å gå bra og jeg gleder meg til å høre om egghøstingen [emoji5]
 
Lykke til i morgen snuppa! [emoji8]
Det kommer til å gå bra og jeg gleder meg til å høre om egghøstingen [emoji5]
Takk snupp[emoji169][emoji11] Skal vel få til et innlegg etterhvert i mårra ja[emoji23][emoji23] Er så spent, grugleder med litt[emoji85][emoji16]
 
Masse lykke til i morgen! Snart er du ruger! :D :Heartpink
 
Masse lykke til i morgen! Snart er du ruger! :D [emoji813]pink
Takk[emoji7][emoji177] Ja, snart ruger[emoji169] Torsdag hvis alt går bra[emoji7]
 
Takk snupp[emoji169][emoji11] Skal vel få til et innlegg etterhvert i mårra ja[emoji23][emoji23] Er så spent, grugleder med litt[emoji85][emoji16]

Wow, 7 er kjempebra!!

Tror ikke du skal være bekymret da! Det BLIR innsett!
Johoooooo :happy:!

Det er noen nervepirrende dager fremfor deg nå likevel.

Jeg forsvinner inn i min egen boble disse dagene. Først uttak, så tlf om befruktningen hvor timene virker som år og man ikke fikk sove særlig mye DEN natten. Så innsettingsdagen :nailbiting:!

Jeg har enda ikke hørt om noen som har hatt 7 follikler og ikke fått innsett! Nå betyr jo ikke det at jeg har hørt ALLE historiene :joyful:, men vil tro at sjansene dine er VELDIG gode i alle fall :happy::singing::singing:
 
Back
Topp