Drømmer om et lite mirakel ❤️❤️

Wow, 7 er kjempebra!!

Tror ikke du skal være bekymret da! Det BLIR innsett!
Johoooooo :happy:!

Det er noen nervepirrende dager fremfor deg nå likevel.

Jeg forsvinner inn i min egen boble disse dagene. Først uttak, så tlf om befruktningen hvor timene virker som år og man ikke fikk sove særlig mye DEN natten. Så innsettingsdagen :nailbiting:!

Jeg har enda ikke hørt om noen som har hatt 7 follikler og ikke fått innsett! Nå betyr jo ikke det at jeg har hørt ALLE historiene :joyful:, men vil tro at sjansene dine er VELDIG gode i alle fall :happy::singing::singing:
Takk[emoji7] Det blir to nervepirrende dager fram til innsett, St Olavs ringer kun om det ikke blir innsett[emoji52] Antall befruktede osv får vi ikke vite før vi kommer på innsett[emoji21][emoji21] Så onsdag og torsdag fram til innsett midt på dagen blir noen lange timer [emoji23][emoji23] Men har ordna meg med strikkeprosjekt så tankene får fokusert på noe annet[emoji7][emoji177]

Satser på at det blir innsett, så få evt blasto på frys bli bonus[emoji169] Har ikke noe forventning om å få på frys [emoji16]
 
Håper du har nytt medisinfri dag i dag, lille my! Tenk, i morgen skal du høste gullegget:happy: Blir veldig spennende her fremover nå! Heier av hele mitt hjerte❤️
 
Håper du har nytt medisinfri dag i dag, lille my! Tenk, i morgen skal du høste gullegget:happy: Blir veldig spennende her fremover nå! Heier av hele mitt hjerte[emoji173]️
Takk[emoji169][emoji169] Vært så digg m medisinfri dag, selv om jeg har vært litt småkvalm er vel el sprøyta jeg reagerer på [emoji85][emoji85][emoji85]

Nå skal vi spise middag før det blir å faste fram til etter uttak [emoji7]

Nå skal det bli gullegg ja, håper så veldig [emoji169]
 
Takk[emoji169][emoji169] Vært så digg m medisinfri dag, selv om jeg har vært litt småkvalm er vel el sprøyta jeg reagerer på [emoji85][emoji85][emoji85]

Nå skal vi spise middag før det blir å faste fram til etter uttak [emoji7]

Nå skal det bli gullegg ja, håper så veldig [emoji169]
Kjedelig med kvalme, men håper du får kost deg med middagen din nå i kveld :D

Nå er det bare å vente spent til i morgen på befruktningsresultatet! Blir å følge godt med her nå :D
 
Lykke til i dag lille my! :D
Sender deg masse gode vibber ❤️❤️
 
Lykke til i dag lille my! :D
Sender deg masse gode vibber [emoji173]️[emoji173]️
Takk fine du[emoji169][emoji169][emoji169]

Frokosten er klar [emoji23][emoji23][emoji23] Like greit at det er beroligende snart nå, nervøs[emoji85]
6da9476ed551bf16fe1005d13e444e84.jpg
 
Lykke til idag [emoji8][emoji8]
 
Åhhhh masse lykke til i dag [emoji7]
 
Lykke til vennen! [emoji5] [emoji176]
 
Da var uttaket ferdig[emoji169][emoji177] Det siste tallet jeg fikk med meg var 7 egg[emoji7] Alle eggposene var jevne i størrelsen denne gangen og det er jo et bra tegn.

Får nok vite mer på torsdag når jeg kommer til innsett[emoji16]

Uttaket var ikke like smertefullt idag, bare litt ubehag på ene siden, den som alltid er litt vond[emoji4]

Nå skal jeg finne sofaen å slappe av resten av dagen[emoji177] Har Paracet klar, og hjemme venter nybakte kanelsnurrer og det skal jeg unne meg 1 av idag sammen med en kopp kaffe[emoji7][emoji7]
 
Det er jo veldig bra da[emoji2][emoji177] Nå er det bare å nyte den kanelsnurren (eller to). Du fortjener det nå[emoji2]
 
Da var uttaket ferdig[emoji169][emoji177] Det siste tallet jeg fikk med meg var 7 egg[emoji7] Alle eggposene var jevne i størrelsen denne gangen og det er jo et bra tegn.

Får nok vite mer på torsdag når jeg kommer til innsett[emoji16]

Uttaket var ikke like smertefullt idag, bare litt ubehag på ene siden, den som alltid er litt vond[emoji4]

Nå skal jeg finne sofaen å slappe av resten av dagen[emoji177] Har Paracet klar, og hjemme venter nybakte kanelsnurrer og det skal jeg unne meg 1 av idag sammen med en kopp kaffe[emoji7][emoji7]

Hurra!!! :D
For et kjempefint resultat! Og jevnstore folikler er ikke å forakte :) Håper alle sammen er perfekt modne og lar seg befrukte normalt!

Du fortjener både egg i rugekassa og blasto på frys til nestemann :D

Nyt sofaen og kanelbollene, godt jobba! :D
 
Det er jo veldig bra da[emoji2][emoji177] Nå er det bare å nyte den kanelsnurren (eller to). Du fortjener det nå[emoji2]
Fornøyd med antall egg ja[emoji7][emoji7] Å ja nå skal den kanelsnurren nytes[emoji7][emoji7] Mannen lager kaffe nå, han blir hjemme fra jobb idag [emoji16] Får litt blodtrykksfall av smertestillende så da er det greit å ikke være alene
 
Back
Topp