noen med over gjennomsnittet store mager?? *bilde*

synes du har kjempe fin mage:) og jeg synes også at den er stor til å være uke 15 å det er jo morro at det synes så tidlig:) magen er jo det som "beviser" at man er gravid! selv føler jeg også at jeg fikk mage ganske tidlig og det var stas. nyter det!!:) tror det er forskjellig fra person til person. noen får stor mage tidlig og andre får knapt mage. lykketil og kos deg med fin babymage:)


ja er nok forskjellig fra dame til dame, og mage til mage :) uansett stor eller liten så er det kos ja :D
 
Masse flotte mager her! alle gravidmager er forskjellige, det kommer jo an på om du er lav eller høy, hvor stor du er fra før av, hvor mye fostervann du har osv.. Ser at slanke mennesker med kort rygg ofte får mer utstikkende mager pga mindre plass til bebien, og høye mennesker får "skjult" mage (men det trenger ikke være sånn).. Begynner å bli litt lei kommentarer fra folk som mener at "nå er det vel ikke lenge igjen, du er jo så stor", eller "nå er jeg litt bekymret, du er altfor liten, kanskje babyen er syk." Osv. Har hørt begge deler i det siste ;-)
 
jammen herregud. hva er problemet ditt? har da ikke blitt furt. det dere som kommer med halvglefsete kommentarer. hjelpes

Enig med deg, Susa, skjønner ikke hvorfor noen skal komme med slike kommentarer. Jeg syns også at du var veldig stor til å ikke ha kommet lenger i svangerskapet. Kan faktisk si at jeg har aldri sett noen som har vært så stor i forhold til ukene, men kjempe fin mage!! :)
 
Masse flotte mager her! alle gravidmager er forskjellige, det kommer jo an på om du er lav eller høy, hvor stor du er fra før av, hvor mye fostervann du har osv.. Ser at slanke mennesker med kort rygg ofte får mer utstikkende mager pga mindre plass til bebien, og høye mennesker får "skjult" mage (men det trenger ikke være sånn).. Begynner å bli litt lei kommentarer fra folk som mener at "nå er det vel ikke lenge igjen, du er jo så stor", eller "nå er jeg litt bekymret, du er altfor liten, kanskje babyen er syk." Osv. Har hørt begge deler i det siste ;-)


folk sier så mye rart :p og ja, vi er alle forskjellige :) jeg er 175, men syns ikke jeg bærer langt inne :p hehe..
 
herregud.. og noen har problemer med oppførsel?

Unnskyld meg, men Nuppa; hvorfor komme med slike ekle kommentarer?
Hvis ho syntes at ho fikk krasse kommentarer er vel det hennes mening? Tror kanskje det er du som ikke takler hormonene så bra.
 
Har ingen spesielle hormoner jeg;)
Jeg syns ikke jeg var krass, så bare hva jeg mente. Vil heller si at alle som overreagerer her er hormonelle eller no.

Du kan tenke over om alle andre overreagerer og det er du som er normal? Eller om det er du som kanskje overreagerer? ;)
Det var jo uansett ikke det som var tema på dette forumet, susa spurte om det var flere som var store. Du kan legge ut bilde av deg selv i uke 15 da, så kan vi se om du var like stor, noe du kanskje ikke var siden du hisser deg så opp? Ha en fin dag! :)
 
Hahaha herregud :p Forum-trollet gir seg ikke, latterlig oppførsel, men underholdende :D
Prøv å overse henne istedet for å la seg irritere, det er sikkert det som er formålet hennes ;)
 
Hva overreagerer vi andre med da?
 
Er jeg liksom ett troll fordi jeg ikke syns magen er stor? da tror jeg du har misforstått begrepet forum-troll ;)

Hahaha, nei, et forum-troll sitter og provoserer, kommer ikke med noe fornuftig og sitter bare og svarer meningsløst bare for å få siste ordet. Underholdende da :biggrin
 
jeg er 15+1 idag.. har ikke sagt noe offentlig (bare di nærmeste..) men magen er så stor at det ikke går ann å gjemme :p og folk bare -ååå, nå kan det ikke være så lenge igjen`!?-
hmmm.. har jo akkurat blitt gravid jo :p

flere??Vis vedlegget 7877

Syns magen din er helt nyyyydelig! Jeg er tolv uker imorgen, og har ikke noe særlig. Er nok bare luft, hehe.
Gleder meg til å se sånn ut!
 
Et troll kommer med ting som ikke er sant osv. Det jeg sier er min mening, altså helt 100% sant :)
Så fordi min mening er en annen enn din er den meningsløs? Tror du at du er den store fasiten eller noe?


Og med dette svaret understreker du poenget mitt *ler* ha en god kveld ;)
 
Hei jenter!

Vil få minne dere om forumsreglene og nettvett!

"Bruk nettvett!
Vi ønsker å legge til rette for en saklig debatt på forumet og ber alle bruke fornuft og god folkeskikk. Vær omtenksom overfor dine meddebattanter. Bak ethvert kallenavn sitter det et menneske som fortjener å bli behandlet med respekt, selv om man er uenige om sak. Diskuter gjerne sak så fillene flyger, men unngå å gå til usaklige personangrep"

Hentet fra reglene!

Oppfordrer dere på det sterkeste til å redigere litt i innleggene deres.
 
Særdeles underholdende tråd.... og det er ikke Nuppa som er trollet i denne tråden ;)
Hvis man skal se på hva et forumstroll faktisk er :D
*host hark*

Og når man legger ut et bilde av magen sin og sier den er stor, så må man nesten tåle å høre det motsatte også. Jeg er ikke full av hormoner, og ser ikke helt at Nuppa var den som blåste seg opp først ;)
 
Back
Topp