noen med over gjennomsnittet store mager?? *bilde*

Hun sitilte jo bare et helt normalt spørsmål :p folk trenger vel ikke ta sånn på vei :p jeg synes hun har en stor (for å være så langt på vei som hun er) og nydelig mage! :)
 
Du er like stor nå som jeg var i uke 30 med førstemann :D Men så skal det sies at jeg bar veldig inni meg, og hadde "pusteproblemer" allerede i uke 25.
Denne gangen har jeg fått mage, og det fikk jeg tidlig, men er ikke stor. Jordmora målte dog livmora så høyt oppe i magen min at hun tippet jeg var rundt 17 uker, ikke 15. Blir spennende å se på ul, om jeg er lengre på vei og om du skal ha en eller 2 :D :D
Du har kjempefin mage!!!
 
Jeje, tror jeg bare svarer deg på det du lurer på i hovedsak i denne tråden jeg :p
Til å være 15 uker så har du stooooor mage! Men for en flott mage! :D Bær den med stolthet :)
Jeg fikk mage tidlig sist, men ikke så stor... Denne gangen har den kommet ennå tidligere og har begynt å få litt størrelse.. Er 10+2 i dag :) Profilbildet mitt er fra uke 9... Alle er forskjellige :D Syns du er flott, og ja... Stor :) Første jeg tenkte var "Må da være to inni her" :) hehe! Masse lykke til videre :D
 
Jeje, tror jeg bare svarer deg på det du lurer på i hovedsak i denne tråden jeg :p
Til å være 15 uker så har du stooooor mage! Men for en flott mage! :D Bær den med stolthet :)
Jeg fikk mage tidlig sist, men ikke så stor... Denne gangen har den kommet ennå tidligere og har begynt å få litt størrelse.. Er 10+2 i dag :) Profilbildet mitt er fra uke 9... Alle er forskjellige :D Syns du er flott, og ja... Stor :) Første jeg tenkte var "Må da være to inni her" :) hehe! Masse lykke til videre :D


tusen takk :) :) :) syns det er koselig, selvom det godt kunne drøyd noen uker til :p blir spennende å se på o.ul :)
 
De
Så man har ikke lov til å svare med mindre man tror man har over gjennomsnittet stor mage selv? laughing7
Det bli passe dumt spør du meg...

Det som blir passe dumt her er at du bare skal kverulere og lage kvalme på den sida her .. Tror du har misforstått hele tråden! Og jeg syns virkelig du skal bruke tiden din på noe annet enn å diskutere noe mer her .. Folk er forskjellige , du trenger verken være påståelig eller komme med "internettbevis" på noe vi alle vet ! Men noen ER faktisk større enn andre , det er ingen av oss som er like, magene våre vokser forskjellig ! Så før du gjør deg sjøl mer til narr , så syns jeg du skal droppe ut av den tråden her ... Herregud..
 
Hahahahaha, er det bare meg som synes dette her er utrolig festlig? Jenter i et nøtteskall med et stort dryss hormoner på toppen. Er nesten litt frista å hente meg en pose med popcorn hver gang før jeg åpner denne tråden her.
Pust gjennom nesa jenter, om det er noen der ute som er uenig med dere eller sier noe på en måte dere ikke liker så tell til ti, spis en sjokoladebit og tenk på det lille underet i magen deres. Da blir humøret straks mye bedre ;)
Lykke til videre og gratulerer alle sammen!

*popcorn anyone?*
 
Hahahahaha, er det bare meg som synes dette her er utrolig festlig? Jenter i et nøtteskall med et stort dryss hormoner på toppen. Er nesten litt frista å hente meg en pose med popcorn hver gang før jeg åpner denne tråden her.
Pust gjennom nesa jenter, om det er noen der ute som er uenig med dere eller sier noe på en måte dere ikke liker så tell til ti, spis en sjokoladebit og tenk på det lille underet i magen deres. Da blir humøret straks mye bedre ;)
Lykke til videre og gratulerer alle sammen!

*popcorn anyone?*

Signerer denne! ;)
 
Tror vel heller det er DU som bør sjekke synet og ta å lese igjennom det du har slengt fra deg bakover i tråden .. Du prøver å fortelle meg at jeg ikke har mage nå og at det ikke kan være ditt og datt , men det vet faktisk ikke du en eneste ting om :) så ja du har igrunn sagt at folk ikke kan være større enn andre .. Men nå er jeg lei , kom ikke inn på det forumet her for å diskutere , men hvis visse kunne sagt ting på en litt hyggeligere måte så hadde det ikke blitt sånn ;)
 
Og jeg har aldri påstått at det er babyen som fyller den ;) jeg har sagt jeg har fått mage til å være så tidlig i svangerskapet! Men nå syns jeg det er greit jeg, for det finnes andre folk jeg heller vil snakke med enn å diskutere med deg :) Så ha en fin kveld !
 
for en artig tråd du har laga susa;)
 
jeg er 15+1 idag.. har ikke sagt noe offentlig (bare di nærmeste..) men magen er så stor at det ikke går ann å gjemme :p og folk bare -ååå, nå kan det ikke være så lenge igjen`!?-
hmmm.. har jo akkurat blitt gravid jo :p

flere??Vis vedlegget 7877
synes du har kjempe fin mage:) og jeg synes også at den er stor til å være uke 15 å det er jo morro at det synes så tidlig:) magen er jo det som "beviser" at man er gravid! selv føler jeg også at jeg fikk mage ganske tidlig og det var stas. nyter det!!:) tror det er forskjellig fra person til person. noen får stor mage tidlig og andre får knapt mage. lykketil og kos deg med fin babymage:)
 
Alt jeg vet er at jeg har mer mage enn før og hva jordmor fortalte meg :)
man ser jo tydelig at det ikke er luft. er jo gravidkul:) husker jeg ble irritert når andre sa det er luft osv:p hør på jormora du:) sier hu du har over gjennomsnittet så har du det:) nyt det!:)
 
Back
Topp