noen med over gjennomsnittet store mager?? *bilde*

Særdeles underholdende tråd.... og det er ikke Nuppa som er trollet i denne tråden ;)
Hvis man skal se på hva et forumstroll faktisk er :D
*host hark*

Og når man legger ut et bilde av magen sin og sier den er stor, så må man nesten tåle å høre det motsatte også. Jeg er ikke full av hormoner, og ser ikke helt at Nuppa var den som blåste seg opp først ;)


har sagt flere ganger at man selvfølgelig kan man mene hva man vil, men trur ikke denne tråden handler om at magen er stor eller liten lenger :p
 
ok.. men da er dere di første som sier det :p hehe... her er et annet bilde og vinkelVis vedlegget 8280 .. det var i uke 14.. syns magen er stor jeg altså.. den er så og si flat til vanlig..
Noen vokser mye i starten, andre seinere i svangerskapet! Flott er du uansett :D
 
du er ihvertfall ikke oppblåst :p hoho.. kjempe fin mage <3

hehe.. nei, er ikke oppblåst :p kanskje litt dum vinkel på bilde.. men blir bare spissere og spissere :p
 
Wow :) skikkelig flott babymage :-D sikker på at det bare er en??:)
 
Så fin mage du har da :)
Føler meg selv som en hvalross i uke 24 med en gutt. Er 0,4 cm over gjennomsnittet i magemål :p
 
Så fin mage du har da :)
Føler meg selv som en hvalross i uke 24 med en gutt. Er 0,4 cm over gjennomsnittet i magemål :p


hihi.. få se bilde da! :D vedder på at du er kjempeflott :)
 
544157_10151522123605708_1175197348_n.jpg


Er ganske rund form på magen men jeg har ikke mage rundt ''hoftene'' som jeg hadde med datteren min. Haha! Dumt forklart ;)
 
544157_10151522123605708_1175197348_n.jpg


Er ganske rund form på magen men jeg har ikke mage rundt ''hoftene'' som jeg hadde med datteren min. Haha! Dumt forklart ;)


skjønte hva du mente ang hoftene :p har det selv etter vesla :p hehe.. syns du var kjempefin jeg :D
 
Hehe. :)
Tusen takk! :)
Jeg trivdes myeeee bedre som gravid den første gangen, aner ikke hvorfor, mulig fordi jeg har vært så mye mer dårlig osv i dette svangerskapet.
Dette er vel det eneste bilde som er tatt av meg nå hittil i graviditeten :p

Du hadde veldig fin mage, guttemage? ;)
 
Back
Topp