noen med over gjennomsnittet store mager?? *bilde*

Hehe. :)
Tusen takk! :)
Jeg trivdes myeeee bedre som gravid den første gangen, aner ikke hvorfor, mulig fordi jeg har vært så mye mer dårlig osv i dette svangerskapet.
Dette er vel det eneste bilde som er tatt av meg nå hittil i graviditeten :p

Du hadde veldig fin mage, guttemage? ;)


jeg har hatt det bedre denne gangen (hittil ihvertfall) forrige gang gikk jeg opp 34kg, nyresvikt og svf :/ så driter i vekt og stor/liten mage bare jeg slipper å bli så sjuk igjen :)
har litt følelse av gutt :) for med vesla var jeg breiere (selvom jeg fortsatt har det derre "hofteproblemet" jeg og :p ).. denne gangen har magen bare skyti fart utover :p
 
jeg har hatt det bedre denne gangen (hittil ihvertfall) forrige gang gikk jeg opp 34kg, nyresvikt og svf :/ så driter i vekt og stor/liten mage bare jeg slipper å bli så sjuk igjen :)
har litt følelse av gutt :) for med vesla var jeg breiere (selvom jeg fortsatt har det derre "hofteproblemet" jeg og :p ).. denne gangen har magen bare skyti fart utover :p

Hehe ;) Hofteproblemet syntes ikke i alle fall :) Hehe!

Jeg holder en knapp på at du har en liten gutt inni der jeg og ;)
Rart at man kan se det på formen men det stemmer jo som oftest så. :D
 
Hehe ;) Hofteproblemet syntes ikke i alle fall :) Hehe!

Jeg holder en knapp på at du har en liten gutt inni der jeg og ;)
Rart at man kan se det på formen men det stemmer jo som oftest så. :D


ja rart at det kan være så forskjellig..
nå er det jo fortsatt tidlig og ting kan skje.. men jeg har begynt å krangle med bekken.. og har sterke kynnere så fikk streng beskjed a jm om å trappe ned. så fått innvilga 50% svangerskapspenger :)
 
ja rart at det kan være så forskjellig..
nå er det jo fortsatt tidlig og ting kan skje.. men jeg har begynt å krangle med bekken.. og har sterke kynnere så fikk streng beskjed a jm om å trappe ned. så fått innvilga 50% svangerskapspenger :)

Huff. Ikke bra! Slet en del med kynnere selv rundt uke 14 så da var jeg sykmeldt for 14 dager og nå er jeg sykmeldt igjen pga. foranliggende morkake som dekker utgang og at det har resultert i blødninger den siste tiden.
I tillegg måååå jeg bli flinkere til å ta det med ro for kynnerne kommer når jeg stresser. Øver meg på å bli flinkere til å holde sofaen og ligge rett ut :p

Vet ikke hvor vondt du har og du vet vel sikkert allerede noen øvelser som kan hjelpe bekkenet ditt som f.eks ''krumrygg og bøyrygg + knebøy''.
Det er ikke alltid noe dans på roser med svangerskap men gudene skal vite det er verdt det til slutt! :D
 
Huff. Ikke bra! Slet en del med kynnere selv rundt uke 14 så da var jeg sykmeldt for 14 dager og nå er jeg sykmeldt igjen pga. foranliggende morkake som dekker utgang og at det har resultert i blødninger den siste tiden.
I tillegg måååå jeg bli flinkere til å ta det med ro for kynnerne kommer når jeg stresser. Øver meg på å bli flinkere til å holde sofaen og ligge rett ut :p

Vet ikke hvor vondt du har og du vet vel sikkert allerede noen øvelser som kan hjelpe bekkenet ditt som f.eks ''krumrygg og bøyrygg + knebøy''.
Det er ikke alltid noe dans på roser med svangerskap men gudene skal vite det er verdt det til slutt! :D

disse svangerskapene er ikke bare bare gitt :p
kjenner til det med stressinga gitt.. jobber som frisør.. da jobber man etter klokka hele tiden.. et styyyyr! :p og ikke like greit for bekkenet heller.. mye ståing og dårlige arbeidstillinger.. merker enda jeg jobber 50% (jobbet fult helt frem til 18mars) så er jeg helt gåån om dagen :p
 
Kjempefin babymage du har :) Ser ut som du er mye lengre på vei ja :p Er førstegangs, og fikk mage ganske tidlig følte jeg. Er 20 uker om et par dager, og følte meg i overkant stor..helt til jeg så bildet ditt :p Veier ikke mer enn 50kg, ikke gått opp noe hittil i svangerskapet. Men er lita å tynn..så sikkert derfor det synes så godt ;)
 

Vedlegg

  • 1364253984521.jpg
    1364253984521.jpg
    37,4 KB · Visninger: 98
Kjempefin babymage du har :) Ser ut som du er mye lengre på vei ja :p Er førstegangs, og fikk mage ganske tidlig følte jeg. Er 20 uker om et par dager, og følte meg i overkant stor..helt til jeg så bildet ditt :p Veier ikke mer enn 50kg, ikke gått opp noe hittil i svangerskapet. Men er lita å tynn..så sikkert derfor det synes så godt ;)


hehe.. ja blir spennende på oul om 1 uke :) kanskje jeg blir satt frem :) er nok litt annerledes første gangen :p her har ei lita tulle bana vei og herja i livmora alt :p men jeg var jo ikke stor før jeg blei gravid igjen. altså. veier mer enn deg.. men er sikkert høyere siden du skriver at du er lita og tynn :p jeg har alltid vært høy og slank.. du hadde jo den søte kulen da :) helt perfekt :D
 
Susa87: Bare inne og sniker litt og må si du har en fantastisk flott mage! Stooooor og nydelig er den, spesielt til å være såpass tidlig i svangerskapet. Vær stolt av den voksende kulen. :)
 
Susa87: Bare inne og sniker litt og må si du har en fantastisk flott mage! Stooooor og nydelig er den, spesielt til å være såpass tidlig i svangerskapet. Vær stolt av den voksende kulen. :)



bare å snike i vei :D tusen takk :)
 
jeg er 15+1 idag.. har ikke sagt noe offentlig (bare di nærmeste..) men magen er så stor at det ikke går ann å gjemme :p og folk bare -ååå, nå kan det ikke være så lenge igjen`!?-
hmmm.. har jo akkurat blitt gravid jo :p

flere??Vis vedlegget 7877
Fin mage :)
Jeg ligger 4. uker over gjennomsnittet og skal inn til ny ul om 2 uker om målene ikke jevner seg ut. Mulig det er bommet litt på termindatoen
 
Fin mage :)
Jeg ligger 4. uker over gjennomsnittet og skal inn til ny ul om 2 uker om målene ikke jevner seg ut. Mulig det er bommet litt på termindatoen


såpass ja..masse lykke til da :) uansett ikke lenge til du er ferdig :) tenker at det er mulig at terminen min også blir justert litt på oul :) vi får se :)
 
Ei venninne hadde så enorm mage at det så ut som at hun var høygravid med tvillinger i uke 30. Men hun var et spesielt tilfelle, hun hadde en overproduksjon av fostervann, når vannet gikk på sykehuset ble gulvet oversvømt
så samboeren hennes viste ikke helt hvor han skulle gå og stå når han kom inn i rommet. Jeg besøkte henne på sykehuset noen dager etter fødselen og da var hun ennå enorm.

Selv har jeg ikke fått mage ennå, er bare i uke 10 :)
 
Ei venninne hadde så enorm mage at det så ut som at hun var høygravid med tvillinger i uke 30. Men hun var et spesielt tilfelle, hun hadde en overproduksjon av fostervann, når vannet gikk på sykehuset ble gulvet oversvømt
så samboeren hennes viste ikke helt hvor han skulle gå og stå når han kom inn i rommet. Jeg besøkte henne på sykehuset noen dager etter fødselen og da var hun ennå enorm.

Selv har jeg ikke fått mage ennå, er bare i uke 10 :)


ja det kan jo hende jeg produserer mer fostervann denne gangen :p hørtes drøyt ut! hehe..
 
ja det kan jo hende jeg produserer mer fostervann denne gangen :p hørtes drøyt ut! hehe..

Barnet ble født ca en mnd for tidlig, fordi for mye fostervann kan føre til at barnet blir født for tidlig. Ofte er det også noe galt med barnet da (altså ikke pga født for tidlig), og det var det med hennes. Så får håpe at du ikke har for mye! :)
 
Nyyydelig mage <3 jeg er 6+2 i dag å magen begynner å vise alt! Venter nr. 3 så det er kanskje ikke så rart! Jeg er bare 157 cm høy så jeg bærer definitivt ikke barnet på innsiden for å si det sånn hehe..Jemen uansett syns jeg magen din var ganske stor til å være i uke 15, men sååååå fin!
 
Er det gutt du venter?
Legen min sa at med guttebabyer så produserer man ofte mer fostervann enn med jente ;-)


det vet jeg ikke enda :) har ikke vært på ul.. skal om 2 dager :)
 
Nyyydelig mage <3 jeg er 6+2 i dag å magen begynner å vise alt! Venter nr. 3 så det er kanskje ikke så rart! Jeg er bare 157 cm høy så jeg bærer definitivt ikke barnet på innsiden for å si det sånn hehe..Jemen uansett syns jeg magen din var ganske stor til å være i uke 15, men sååååå fin!


ernok litt annerledes når man ikke er førstegangs ja :) jeg syns også magen var stor i forhold til di andre på terminforum + at folk kommenterte det hele tiden :p jaja.. uke 18 nå.. og den har ikke stoppet opp :p
 
Back
Topp