noen med over gjennomsnittet store mager?? *bilde*

Finnsikkemer

Forumet er livet
jeg er 15+1 idag.. har ikke sagt noe offentlig (bare di nærmeste..) men magen er så stor at det ikke går ann å gjemme :p og folk bare -ååå, nå kan det ikke være så lenge igjen`!?-
hmmm.. har jo akkurat blitt gravid jo :p

flere??15+1.jpg
 
ja.. eller så kommenterer folk med at - det mååå jo være fler inni der :p
 
Nå ble jeg glad, jeg er 14+3 idag og har kjempe stor mage:p den frekke svigermora mi sa at hun håpa at magen ikke fortsatte å vokse i samme tempo. Du har kjempe fin mage.
 
ååh, for en nydelig babymage :)
 
Så herlig !! Jeg tror nok jeg blir stor , for jeg er bare 6+4 og har mage allerede ! Trodde ikke det var mulig , men .. Gratulerer <3
 
Jeg var like stor som deg. De trodde jeg snart skulle ut i permisjon da jeg var 6mnd på vei... Men det gjevnet seg ut fra da da..
 
Jeg har også fått kommentarer på at jeg er stor. Men når jeg var hos jordmor så lå jeg under den grønne streken. Skulle nesten tru det var to inni der, men er bare ei. Også har jeg rett ut mage, hvet ikke om det får en til å se større ut.
 
Hvis noen faktis sier "nå har du vel ikke lenge igjen.." så ville jeg tipset dem om en god optiker for å få sjekka synet!! Syntes ikke den var noe spesielt stor jeg da men!!:) veldig fin mage da!!:D
 
Hvis noen faktis sier "nå har du vel ikke lenge igjen.." så ville jeg tipset dem om en god optiker for å få sjekka synet!! Syntes ikke den var noe spesielt stor jeg da men!!:) veldig fin mage da!!:D


syns du ikke magen er stor? omtrent alle di andre med ca samme vekt har jo så vidt fått kul i uke 15.. hehe..
 
syns du ikke magen er stor? omtrent alle di andre med ca samme vekt har jo så vidt fått kul i uke 15.. hehe..
altså den er kanskje litt større enn hva jeg ville tippet når det kommer til hvem uke du er..men sååå stor er den ikke i det heletatt!!!!
 
Må nok si meg enig med Maja gitt, ville tipset om optiker om det hadde vært tilfelle ;)
Jeg hadde nok tippet mellom uke 12 og 15 hadde noen spurt meg...
 
ok.. men da er dere di første som sier det :p hehe... her er et annet bilde og vinkel14+1.jpg .. det var i uke 14.. syns magen er stor jeg altså.. den er så og si flat til vanlig..
 
Back
Topp