noen med over gjennomsnittet store mager?? *bilde*

Syns magen din er gediger eg! hehe, ser jo like stor ut som ho som la ut bilde i uke 32 her oppe :D
Men alle maga vokse vell ulikt :) En gjennomsnittlig 15 ukers mage er ikkje så stor ;) Fine magen din :D <3
 

trur alle er forsjellige <3 selvom babyliten ikke er så stor i uke 7 så har det skjedd mye i kroppen din.. ting flytter seg osv.. jeg fikk mage tidlig.. og det har ikke stangnert enda :p så kan godt hende du blir stor :) ikke bry deg om krasse kommentarer :)
 
babydrøm: her ser du magen min før spira satt.. og det andre bilde er 8+2.. så skjedd litt på di ukene :)
 

Vedlegg

  • 427303_10151311262431297_351890342_n.jpg
    427303_10151311262431297_351890342_n.jpg
    52,8 KB · Visninger: 209
  • 8+2.jpg
    8+2.jpg
    95 KB · Visninger: 208
trur alle er forsjellige <3 selvom babyliten ikke er så stor i uke 7 så har det skjedd mye i kroppen din.. ting flytter seg osv.. jeg fikk mage tidlig.. og det har ikke stangnert enda :p så kan godt hende du blir stor :) ikke bry deg om krasse kommentarer :)


Jeg vet godt hva jordmor og lege har sagt til meg , så jeg trenger ikke noen internettbevis på hvordan uke 6-7 ser ut , for det vet jeg godt :) Jeg kan ikke styre hva som skjer , og alle er som sagt forskjellige !<3
 
Jeg vet godt hva jordmor og lege har sagt til meg , så jeg trenger ikke noen internettbevis på hvordan uke 6-7 ser ut , for det vet jeg godt :) Jeg kan ikke styre hva som skjer , og alle er som sagt forskjellige !<3

nettopp :) noen får mage med en gang mens andre får nesten ikke mage i det hele tatt.. :)
 
Så utrolig flott mage du har ! Håper min blir like flott :-D Du bør virkelig bære den med stolthet!<3

tusen takk <3 rart at det 8+2 bilde snart er 8uker siden! hjelpes å tiden flyr :D
 
tusen takk <3 rart at det 8+2 bilde snart er 8uker siden! hjelpes å tiden flyr :D

Ja tiden har gått fort her å ! Så håper den fortsetter sånn ut uke 12-13 ! hehe :D Syns det var i går jeg fikk positiv test , men det er faktisk 1 mnd siden alt!
 
Ja tiden har gått fort her å ! Så håper den fortsetter sånn ut uke 12-13 ! hehe :D Syns det var i går jeg fikk positiv test , men det er faktisk 1 mnd siden alt!


hihi.. kos deg med magen du :D snart syns vi tiden går litt væææl fort tenker jeg :p hehe.. masse lykke til du og :D
 
Større enn min var iallfall :p :) men uansett, uansett, så syns jeg dere kan holde dere for god for å komme med sånne kvasse, nedlatende og direkte frekke kommentarer enkelte av dere her. ..Har fulgt denne tråden en stund, og jeg fatter ikke hvorfor man ikke bare kan la være å skrive om man ikke har noe hyggelig å si! Man kan vel godt mene at trådstarter ikke har spesielt stor mage og fortsatt skrive på en HYGGELIG måte istedenfor slik som dette. .. Skjønner ikke vitsen med å lage kvalme. :) mye dumt folk skal kverulere på altså. ...
 
Neida, skjønner bare ikke hvorfor du oppfatter folk som krasse og glefsende fordi de ikke er enige i at magen din er stor? For meg virker det som du kun er ute etter kommentarer som bekrefter din mening om at du er spesielt stor.
Kanskje fordi folk skriver på en krass og glefsende måte?
 
Back
Topp