noen med over gjennomsnittet store mager?? *bilde*

ja den er jo ikke liten til å være 15 uker..men hvis noen ser sånn ut høygravid så ja..hmmm syntes den er flott jeg!! min har vært liten frem til nå..nå er den stooor!! slenger med et bilde fra uke 32;)

Snapshot_20130206_8.jpg
 
32 ukers magen er like stor som 14 ukers magen.
Jeg er helt enig i at du er stoooor Susa.
Sist ble jeg også veldig stor fort,men så roet det seg
 
Dette er fra et tidligere svangerskap, hvor langt jeg er liksom her da?

Bilder212480.jpg


Altså, det er lite vits i å bli furt fordi noen mener du ikke er så stor som du skal ha det til altså.
Mange føler seg store, men når man da skal måle SF-mål hos lege/jordmor, så er man ikke så stor man føler seg allikevel. Kan bare legge til at på bildet over, ligger jeg 2 ruter over det grønne feltet...likevel skulle man ikke tro det når man ser på bildet ;)
 
Dette er fra et tidligere svangerskap, hvor langt jeg er liksom her da?

Bilder212480.jpg


Altså, det er lite vits i å bli furt fordi noen mener du ikke er så stor som du skal ha det til altså.
Mange føler seg store, men når man da skal måle SF-mål hos lege/jordmor, så er man ikke så stor man føler seg allikevel. Kan bare legge til at på bildet over, ligger jeg 2 ruter over det grønne feltet...likevel skulle man ikke tro det når man ser på bildet ;)


jammen herregud. hva er problemet ditt? har da ikke blitt furt. det dere som kommer med halvglefsete kommentarer. hjelpes
 
32 ukers magen er like stor som 14 ukers magen.
Jeg er helt enig i at du er stoooor Susa.
Sist ble jeg også veldig stor fort,men så roet det seg


då får jeg håpe det roer seg litt :p fikk ikke mage før etter uke 20 sist :)
 
Haha, så latterlig! Susa, magen din er svær!:p når jeg har sett på bildene du har lagt ut og sammenligner med meg så ser jeg ikke gravid ut i det hele tatt:p skikkelig fin gravidmage!:)
 
Jeg tror det er to :- P hehe kjempe fin er du.
 
Med tanke på at det er ditt andre svangerskap syns jeg ikke den er spesielt stor :)


har jo hørt at magen kommer fortere med nr 2 :) men det er vel forskjell fra dame til dame uansett :) samme som det er forskjell på øyet som ser ;)
 
Oioi, ja, jeg synes også magen din var stor :p (Hvertfall i forhold til min) er straks 15 uker på vei, og ikke i nærheten av den magen der altså! Synes knapt jeg har noen mage faktisk. :p Så jeg får ingen kommentarer akkurat.
Fin mage da =) Skulle ønske jeg også hadde litt mage å vise til snart.
er 160 høy og veier ca 58 kg, så hadde håpet at det kom til å vises litt mer liksom :p menmen.
Er jo veldig individuelt åssen magen ser ut så.
 
den var ganske stor ja :) jeg fikk og mage tidlig med førstemann og den ble gedigen, men var mye vann inni der... han kunne svømme omtrent helt fram til fødselen ;) også lå han langt framme :)
 
Oioi, ja, jeg synes også magen din var stor :p (Hvertfall i forhold til min) er straks 15 uker på vei, og ikke i nærheten av den magen der altså! Synes knapt jeg har noen mage faktisk. :p Så jeg får ingen kommentarer akkurat.
Fin mage da =) Skulle ønske jeg også hadde litt mage å vise til snart.
er 160 høy og veier ca 58 kg, så hadde håpet at det kom til å vises litt mer liksom :p menmen.
Er jo veldig individuelt åssen magen ser ut så.



jeg er 175 og 65kg.. :) du burde bare være gla til at magen ikke har meldt sin ankomst enda.. blir sikkert tungt i lengden. nesten alle kundene jeg har hatt idag har faktisk spurt om jeg venter en liten :) koselig og blir plutselig litt mer virkelig :) masse lykke til fremover da :)
 
Back
Topp