XuperBs vei mot familieforøkelse

Det var sånn jeg følte det og :)

Det er helt merkelig å vite at en faktisk er gravid, men ikke kjenner en dritt. Går og klemmer på brystene i håp om noe ømhet, men neida. :hilarious:

Får se når hCG-et stiger ytterligere, om det ikke kommer noe. Jeg tror egget festa seg tidligere sist, og at det var derfor jeg fikk symptomer tidligere. Eller så er det bare annerledes fordi det er graviditet nr 2.

Jeg merket ingenting før i uke 9 med Theodor, etter vi hadde vært på tidlig ul! [emoji4]

Perfekt stigning :D Så glad på dine vegne ❤️ Nå har du bare med å sende masse babystøv altså :rolleyes:

Kan tenke meg du hadde litt underholdning ja. :D

Takk! Nå håper jeg den klorer seg godt fast, og nå bør den kroppen min lage ei knakende god morkake. :)

Startet bare med 10 jeg denne gangen, men brukte opp så mange sist gang da jeg fikk skyggestreker på et helt lass tester. :p

Virkelig gøy, særlig når jeg ikke kjenner noe form for tegn på graviditet. Godt å høre det ser ut som bra stigning. :D

Det hadde jeg absolutt :D Krysser fingrene for tidenes morkake :D

Jeg merket ingenting før i uke 9 med Theodor, etter vi hadde vært på tidlig ul! [emoji4]

Jeg håper det dukker opp noe her før den tid. Eller, om det ikke gjør det så kanskje jeg glemmer litt at jeg er gravid og klarer å roe nepa litt? :p

Perfekt stigning :D Så glad på dine vegne ❤️ Nå har du bare med å sende masse babystøv altså :rolleyes:

Jeg har ei hel liste med folk jeg skal sende babystøv til her inne, deriblant deg. :Heartred

Det hadde jeg absolutt :D Krysser fingrene for tidenes morkake :D

Håper det!

Egentlig burde jeg legge meg, men hjernen er for overgira. :smiley-bounce012 Har fri i morgen, og sykehustimen er ikke før seint.

Testen i går kveld var sterkere, så var ikke så gøy å teste i morges som jeg hadde håpa på. :p Vet jo at det er små marginer mtp hvor konsentrert urin er og fargestoffet i testen. Det som er ekstra kjedelig er at den digitale har slått seg av nå. Jeg likte å kikke på den jooo. Bilde er ikke helt det samme. :p

_20170927_072651.JPG

Og 10 dpo morgen pluss 12 dpo morgen.
_20170927_072616.JPG

Jeg er så nervøs for hvor dette går. Blir skikkelig lei meg om det er kjemisk eller at jeg mister. Det hadde jeg vært uansett hva testene hadde vist altså. :p

Håper testen på sykehuset slår ut...

_20170927_080503.JPG

Men sjekk forskjellen fra kveldstesten idag og morgentesten!

Morgentestene på rekke og rad:
_20170927_080850.JPG

Den morgentesten ser fin ut :)
Noen får sterkere tester på kvelden, også er det jo dette med hvor konsentrert urinen er og fargestoff i testene. Da jeg klarte å svi av 20 tester på kort tid, var det også fordi jeg gjerne tok 2-3 i samme urin og brukte den som fikk sterkest strek. Det var veldig forskjell i hvor tydelig tester på samme urin ble :)

Den morgentesten ser fin ut :)
Noen får sterkere tester på kvelden, også er det jo dette med hvor konsentrert urinen er og fargestoff i testene. Da jeg klarte å svi av 20 tester på kort tid, var det også fordi jeg gjerne tok 2-3 i samme urin og brukte den som fikk sterkest strek. Det var veldig forskjell i hvor tydelig tester på samme urin ble :)

Ja, sant. Den kveldstesten i går skiller seg jo veldig ut fra de andre. Når jeg sammenligner de som er tatt under like forhold så er det jo ok. stigning. Kunne vært bedre sier nervene, men de har ikke stemmerett. :p

Veier litt for og imot om jeg skal kjøpe apotektester, eller om jeg da bare stresser meg opp med all testinga.

Ang. symptomer. Jeg er på 3 dagen med løs mage nå. Vet ikke om det er noe jeg har spist, eller om det er hcg-en da. Det er et ev. symptom som ikke trenger å vedvare. :p

Mange har sterkere tester på ettermiddag/kveld enn morgen og det ER stor forskjell på fargestoffet i disse testene. Jeg sluttet f. eks å teste på morgenen på grunn av det. Kjøp noen Apotek-tester om du har råd, det er veldig mye mer gøy :) Der er fargestoffet noe helt annet og stigningen mye bedre. Og det er jo fin stigning fra morgentesten i går, dét er det viktigste! :)

Mange har sterkere tester på ettermiddag/kveld enn morgen og det ER stor forskjell på fargestoffet i disse testene. Jeg sluttet f. eks å teste på morgenen på grunn av det. Kjøp noen Apotek-tester om du har råd, det er veldig mye mer gøy :) Der er fargestoffet noe helt annet og stigningen mye bedre. Og det er jo fin stigning fra morgentesten i går, dét er det viktigste! :)

Ja, virker som det er sånn til meg også. Ser jo ganske stor forskjell på 11 dpo første morgenurin og 11dpo andre morgenurin f.eks, og jeg tror ikke det er fullt 4 t mellom dem. Irriterende da. :p Jeg som syns testene har oppført seg så fint til nå. :p

A1 eller CB+ da? Hvem er greiest?

Ja, virker som det er sånn til meg også. Ser jo ganske stor forskjell på 11 dpo første morgenurin og 11dpo andre morgenurin f.eks, og jeg tror ikke det er fullt 4 t mellom dem. Irriterende da. :p Jeg som syns testene har oppført seg så fint til nå. :p

A1 eller CB+ da? Hvem er greiest?

Ja, det er kjipt når det blir sånn selv om det mest sannsynlig er forklaringen. Det skjedde med meg også og derfor måtte jeg prøve noen andre type tester. Men jeg har troa på at dette går fint ❤️ Det må det!

Jeg synes faktisk begge var fine (ja, jeg prøvde begge :hilarious:) CB+ er ikke noe "problem" så lenge man vet at den er positiv og den ble kjeempefort positiv :) Legger ved mine så kan du se :)

cc3a0de0188666b0c8c2169b496cc0cd.png

8db5b7bb468a8823d1e33026e1fead64.jpg

dbadafaf68c29928c3dd29f8245ac12e.png

c3357d1f05a7f259d9c6f031b78bfbfa.jpg

Ja, det er kjipt når det blir sånn selv om det mest sannsynlig er forklaringen. Det skjedde med meg også og derfor måtte jeg prøve noen andre type tester. Men jeg har troa på at dette går fint ❤️ Det må det!

Jeg synes faktisk begge var fine (ja, jeg prøvde begge :hilarious:) CB+ er ikke noe "problem" så lenge man vet at den er positiv og den ble kjeempefort positiv :) Legger ved mine så kan du se :)

cc3a0de0188666b0c8c2169b496cc0cd.png

dbadafaf68c29928c3dd29f8245ac12e.png

Jeg ble dritskuffa med en gang, selv om jeg vet alt dette med urinkonsentrasjon og blabla. :shifty::hilarious: Jeg klarer bare ikke å senke skuldrene, så ikke rart jeg har løs mage. Dog starta det før jeg testa positivt, men det ble ikke bedre etterpå. :confused:

Får se hva de har på apoteket, spørs om det blir CB+. Brukte den sist gang, og den ble jo positiv så veldig raskt. :p Nå tok jeg den riktignok 15 DPO (mest sannsynlig, jeg aner ikke når EL var - bare når samleiet som førte til graviditet var :p ).

Egentlig burde jeg spørre om å få målt hCG, det er jo eneste sikre måten å få vite stigningen på.

Jeg ble dritskuffa med en gang, selv om jeg vet alt dette med urinkonsentrasjon og blabla. :shifty::hilarious: Jeg klarer bare ikke å senke skuldrene, så ikke rart jeg har løs mage. Dog starta det før jeg testa positivt, men det ble ikke bedre etterpå. :confused:

Får se hva de har på apoteket, spørs om det blir CB+. Brukte den sist gang, og den ble jo positiv så veldig raskt. :p Nå tok jeg den riktignok 15 DPO (mest sannsynlig, jeg aner ikke når EL var - bare når samleiet som førte til graviditet var :p ).

Egentlig burde jeg spørre om å få målt hCG, det er jo eneste sikre måten å få vite stigningen på.

Jeg hadde også mye løs mage og ingen symptomer hvis det er noen trøst :) Men skjønner absolutt at du er litt stressa, altså..

Ja, spør om det du! Da får du vite sikkert.

Jeg hadde også mye løs mage og ingen symptomer hvis det er noen trøst :) Men skjønner absolutt at du er litt stressa, altså..

Ja, spør om det du! Da får du vite sikkert.

Er jo en trøst det, men jeg klarer bare ikke å skjønne at jeg er gravid OG klarer i alle fall ikke helt 100% å tro på at det kan gå bra. :smiley-ashamed005

Finner jo trøst i at andre også har hatt forskjell på testene kveld til morgen, men når jeg ser på bilder av testene deres så syns jeg min er dårligere. Og sånn går no dagan. :hilarious:

Ca 3 timer til jeg har time nå. Fy søren som tiden snegler seg fremover.

Er jo en trøst det, men jeg klarer bare ikke å skjønne at jeg er gravid OG klarer i alle fall ikke helt 100% å tro på at det kan gå bra. :smiley-ashamed005

Finner jo trøst i at andre også har hatt forskjell på testene kveld til morgen, men når jeg ser på bilder av testene deres så syns jeg min er dårligere. Og sånn går no dagan. :hilarious:

Ca 3 timer til jeg har time nå. Fy søren som tiden snegler seg fremover.

Know the feeling :hilarious: Jeg synes de første ukene var grusomme. Spesielt frem til uke 6 men også frem til uke 12 og TUL. Jeg sa til mannen at jeg vet seriøst ikke om jeg orker det igjen :wideyed: Man er så glad men likevel så sinnsykt stresset og bekymret.

Krysser alt jeg har for at dette går veien ❤️

Back
Topp