XuperBs vei mot familieforøkelse

Superfine streker, tenk om der er to! Hihi :D Håper du snart klarer å slappe av og la det synke inn :)

Superfine streker, tenk om der er to! Hihi :D Håper du snart klarer å slappe av og la det synke inn :)

DET tviler jeg sterkt på. Da tror jeg at jeg dævver. :hilarious: Og sååå fin er ikke strekene at det virker som noe tvillingopplegg. De er akkurat passelige og midt på treet, tenker jeg. I alle fall CB+-en. Jeg har nettopp kost meg med å google positive CB+ for å se styrke, og min er akkurat passelig. :smug:

Dagens siste test, en CB+. Må vel si meg fornøyd med en slik strek 12 dpo? Holdt meg i 5++ timer da så var gul innpå øynene. :laughing002

Vis vedlegget 233293

Veldig fin test! :) Den ligner på min på samme tid.

Jeg skal kanskje tro på det når spira er konfirmant. :hilarious::hilarious:

Jeg håper å slippe det denne gangen. Virkelig.

Jeg er dog bare litt usikker på når jeg skal ta hcg-prøve nr 2. Jeg har fått med meg rekvisisjon så jeg kan velge selv. Legen jeg var hos foreslo 2 uker, og jeg bare :wideyed: aldri i verden. Jeg vil jo bare ha de prøvene for å se stigning, for min egen del (og hun sa og at hun skjønte det, så jeg fikk det selv om hun ikke trodde det var nødvendig - for det så lovende ut. Vel, så lovende det kan se ut så tidlig.).

Jeg personlig ville jo ha tatt den på fredag for å få svar raskest mulig :) HCG skal jo dobles seg ila 2 døgn.

Veldig fin test! :) Den ligner på min på samme tid.

Jeg personlig ville jo ha tatt den på fredag for å få svar raskest mulig :) HCG skal jo dobles seg ila 2 døgn.

Syns den var ganske så fin ja. Blir spennende å se fredag ettermiddag/kveld igjen. :)

Det tenkte jeg også, men samtidig så er jeg ferdig å teste nå når helga har passert og har liksom ikke noe "mer" før uke 8 da. Og så kunne det jo vært kjekt å se hvor høyt det blir på såpass mange dager. :) Vi får se da, trenger jo ikke bestille time så kan ramle inn ca når jeg vil. Dog lurer jeg på om det må skje før 12 eller 14 eller noe om den tas fredag, for prøven skal jo til sykehuset for avlesning.

Last edited:
DET tviler jeg sterkt på. Da tror jeg at jeg dævver. :hilarious: Og sååå fin er ikke strekene at det virker som noe tvillingopplegg. De er akkurat passelige og midt på treet, tenker jeg. I alle fall CB+-en. Jeg har nettopp kost meg med å google positive CB+ for å se styrke, og min er akkurat passelig. :smug:
Aldri si aldri ;) Hihi neida, testene ser iallefall helt perfekte ut, så dette blir saker :D

Når blir forresten termin? :) Mulig du har skreve det men, hehe :p

11. juni. :)

Aldri si aldri ;) Hihi neida, testene ser iallefall helt perfekte ut, så dette blir saker :D

Tar i mot to altså, men det er tryggest med bare en. :hilarious::hilarious:

Jeg virkelig hater de første ukene i svangerskapet, nå er jeg jo bare rundt den tiden jeg senest skulle hatt mensen (lutealfasen ble jo lengre så IKM er egentlig i dag eller i morgen, i stedet for mandag, da EL var 15.september). Er altså 13 DPO nå, og trooor vel det er IKM ut fra syklusene jeg hadde før. Jeg har fortsatt ingen symptomer (og det er jo helt normalt, men jeg gleder meg til de kommer). Vel, jeg drømmer rimelig heftig og livlig da. I natt har jeg slåss med vampyrer, og vært en del av et opprør. :hilarious: Og så kjennes det ut som mensen er like rundt hjørnet da, men det er jo også innafor normalen.

18 dager til jeg må fortelle mamma og to venninner det (pga de vet om operasjonen). Muligens søsteren min også, men hun driver og føder litt nå så jeg satser på at hun ikke husker på det i ammetåka. :knegg:

Dette er så skummelt! Men, jeg tenker at det er helt fantastisk at jeg har blitt gravid igjen på egenhånd. Det er to ganger iløpet av litt over ett år! Nå gjelder det bare å komme seg til mål, og der er det dessverre lite jeg får innvirket annet enn å leve mitt normale sunne liv, gå turer og håpe på det beste.

Håper virkelig jeg slipper blødninger denne gangen. :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

De første ukene er så trege og nervepirrende, man vil jo helst bare gå i koma og våkne opp når det føles trygt, og for deg er vel det uansett ikke før du har en levende baby i armene.

Jeg er 15 uker i morgen og synes fortsatt tiden snegler seg fremover. Vi har fortsatt ikke offentliggjort det, så nå går vi og venter på OUL hvor vi håper alt ser bra ut så vi kan fortelle barna.

Jeg håper også at du slipper blødninger og at bekymringene kan holdes på et minimum. Ville drømmer høres ut som et veldig godt tegn i hvert fall!

De første ukene er så trege og nervepirrende, man vil jo helst bare gå i koma og våkne opp når det føles trygt, og for deg er vel det uansett ikke før du har en levende baby i armene.

Jeg er 15 uker i morgen og synes fortsatt tiden snegler seg fremover. Vi har fortsatt ikke offentliggjort det, så nå går vi og venter på OUL hvor vi håper alt ser bra ut så vi kan fortelle barna.

Jeg håper også at du slipper blødninger og at bekymringene kan holdes på et minimum. Ville drømmer høres ut som et veldig godt tegn i hvert fall!

Ja, de er helt forferdelig, og vi som oppdager det så tidlig får jo enda lengre tid å gå med nervene utapå kroppen. Jeg føler meg nok ikke trygg før at jeg har en levende baby i armene, men litt tryggere enn dette vil jeg nok føle meg etterhvert. Håper jeg. Nå føles det mest bare som en drøm, og jeg venter bare på at mensen skal komme som normalt. Det føles så merkelig, jeg ser jo at testene er positive, og legen sa at kombinasjonen tjukk slimhinne, ei lita oppklaring i livmora og positive tester så er jeg jo gravid - men det føles ikke sånn.

Jeg håper jeg får skikkelig svangerskapskvalme snart, sånn at jeg kan føle litt på at jeg er gravid. Eller noen andre symptomer (dog, da blir man bare nervøs om en en dag føler seg fin igjen, så det blir jo aldri helt bra uansett :p ). Nei, et koma hadde vært fint. :hilarious:

Jeg hadde det sist også. Nesten litt underholdende, om enn noe slitsomt.

Lurer litt på om jeg skal høre om å få snakke med jordmor i uke 6. Det blir veldig lenge å gå til uke 8 før jeg får snakket med helsepersonell igjen syns jeg ...

Å få fatt i prøveresultat kan være like tricky som å få tak i statshemmeligheter. :hilarious::hilarious: Får ikke vite hva hCG lå på før i morgen, når legen er tilbake på jobb (og var visst ingen andre som kunne gi meg tallet nå når jeg ringte :shifty:). Håper de også har fått svar på bakterieprøven som ble tatt. :)

Gaah, men da har du i det minste en liten milepæl i morgen også!

Ja, ikke sant.

Jeg er så usikker på om jeg skal ta strimmeltesten ikveld eller bare kaste den. Har litt lyst, samtidig som jeg er livredd for dårligere strek. Men omså dårligere strek så får jeg jo målt hCG og får vite stigning i løpet av neste uke - og nervøs og urolig er jeg jo uansett. 4+0 i dag visstnok, så tør vel å ta den digitale om et par dager også. Og har en CB+ igjen.

Jeg havna litt inn på jollyroom nå. Jeg tror at et symptom er "redebyggebehov". Jeg hadde det mot slutten sist, men fikk ikke tilfredsstilt det. Så tror jeg får det igjen ganger 10 nå. :hungry: Ååh, dette må bare gå bra altså. Sånn bak den ekle nervøs-klumpen flakser det sommerfugler. :happy: Det er så mye følelser i sving, men heldigvis ikke hatt noe skikkelig "herregud dette går aldri bra" tanker.

Ja, ikke sant.

Jeg er så usikker på om jeg skal ta strimmeltesten ikveld eller bare kaste den. Har litt lyst, samtidig som jeg er livredd for dårligere strek. Men omså dårligere strek så får jeg jo målt hCG og får vite stigning i løpet av neste uke - og nervøs og urolig er jeg jo uansett. 4+0 i dag visstnok, så tør vel å ta den digitale om et par dager også. Og har en CB+ igjen.

Jeg havna litt inn på jollyroom nå. Jeg tror at et symptom er "redebyggebehov". Jeg hadde det mot slutten sist, men fikk ikke tilfredsstilt det. Så tror jeg får det igjen ganger 10 nå. :hungry: Ååh, dette må bare gå bra altså. Sånn bak den ekle nervøs-klumpen flakser det sommerfugler. :happy: Det er så mye følelser i sving, men heldigvis ikke hatt noe skikkelig "herregud dette går aldri bra" tanker.

Ta den! :) Jeg er sikker på at det er fin stigning. Strekene har jo vært veldig fine på kvelden og nå er det en stund siden forrige, da er det lettere å den forskjell enn på bare noen timer.

Ta den! :) Jeg er sikker på at det er fin stigning. Strekene har jo vært veldig fine på kvelden og nå er det en stund siden forrige, da er det lettere å den forskjell enn på bare noen timer.

Ja, ender nok opp med å ta den. Og om den fortsatt er teit så blir det bål på badet! :hilarious::hilarious:

Føler meg forresten kjempestappa i dag. Blir en veldig lett middag ja, og jeg skal ut og gå med hundene en kjapp runde før jeg spiser. Spørs om jeg skal være like oppblåst i starten nå som forrige gang. Da hadde jeg lyst å begynne med gravidklær allerede i uke 6-7. :hilarious:

Og så får jeg se om jeg ryker på CB+ i morgen kveld, eller venter til lørdag ettermiddag for å forhåpentligvis se enda mer stigning. Digital på søndag (4+3).

Krysser fingrene for sterkere test i kveld! :) Bra at du uansett er i gang med HCG testing hos legen, så får du et konkret resultat :D Litt forvirrende med de testene noen ganger synes jeg, når de er så ustabile mtp fargestoffet i de forskjellige osv..

Back
Topp