Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Superfine streker, tenk om der er to! HihiHåper du snart klarer å slappe av og la det synke inn
![]()
Og sååå fin er ikke strekene at det virker som noe tvillingopplegg. De er akkurat passelige og midt på treet, tenker jeg. I alle fall CB+-en. Jeg har nettopp kost meg med å google positive CB+ for å se styrke, og min er akkurat passelig. 
Dagens siste test, en CB+. Må vel si meg fornøyd med en slik strek 12 dpo? Holdt meg i 5++ timer da så var gul innpå øynene.
Vis vedlegget 233293
Jeg skal kanskje tro på det når spira er konfirmant.
Jeg håper å slippe det denne gangen. Virkelig.
Jeg er dog bare litt usikker på når jeg skal ta hcg-prøve nr 2. Jeg har fått med meg rekvisisjon så jeg kan velge selv. Legen jeg var hos foreslo 2 uker, og jeg barealdri i verden. Jeg vil jo bare ha de prøvene for å se stigning, for min egen del (og hun sa og at hun skjønte det, så jeg fikk det selv om hun ikke trodde det var nødvendig - for det så lovende ut. Vel, så lovende det kan se ut så tidlig.).
Veldig fin test!Den ligner på min på samme tid.
Jeg personlig ville jo ha tatt den på fredag for å få svar raskest muligHCG skal jo dobles seg ila 2 døgn.
Aldri si aldriDET tviler jeg sterkt på. Da tror jeg at jeg dævver.Og sååå fin er ikke strekene at det virker som noe tvillingopplegg. De er akkurat passelige og midt på treet, tenker jeg. I alle fall CB+-en. Jeg har nettopp kost meg med å google positive CB+ for å se styrke, og min er akkurat passelig.
![]()
Når blir forresten termin?Mulig du har skreve det men, hehe
![]()
Aldri si aldriHihi neida, testene ser iallefall helt perfekte ut, så dette blir saker
![]()

Og så kjennes det ut som mensen er like rundt hjørnet da, men det er jo også innafor normalen. 

De første ukene er så trege og nervepirrende, man vil jo helst bare gå i koma og våkne opp når det føles trygt, og for deg er vel det uansett ikke før du har en levende baby i armene.
Jeg er 15 uker i morgen og synes fortsatt tiden snegler seg fremover. Vi har fortsatt ikke offentliggjort det, så nå går vi og venter på OUL hvor vi håper alt ser bra ut så vi kan fortelle barna.
Jeg håper også at du slipper blødninger og at bekymringene kan holdes på et minimum. Ville drømmer høres ut som et veldig godt tegn i hvert fall!

Får ikke vite hva hCG lå på før i morgen, når legen er tilbake på jobb (og var visst ingen andre som kunne gi meg tallet nå når jeg ringte
). Håper de også har fått svar på bakterieprøven som ble tatt. Gaah, men da har du i det minste en liten milepæl i morgen også!
Ååh, dette må bare gå bra altså. Sånn bak den ekle nervøs-klumpen flakser det sommerfugler.
Det er så mye følelser i sving, men heldigvis ikke hatt noe skikkelig "herregud dette går aldri bra" tanker.Ja, ikke sant.
Jeg er så usikker på om jeg skal ta strimmeltesten ikveld eller bare kaste den. Har litt lyst, samtidig som jeg er livredd for dårligere strek. Men omså dårligere strek så får jeg jo målt hCG og får vite stigning i løpet av neste uke - og nervøs og urolig er jeg jo uansett. 4+0 i dag visstnok, så tør vel å ta den digitale om et par dager også. Og har en CB+ igjen.
Jeg havna litt inn på jollyroom nå. Jeg tror at et symptom er "redebyggebehov". Jeg hadde det mot slutten sist, men fikk ikke tilfredsstilt det. Så tror jeg får det igjen ganger 10 nå.Ååh, dette må bare gå bra altså. Sånn bak den ekle nervøs-klumpen flakser det sommerfugler.
Det er så mye følelser i sving, men heldigvis ikke hatt noe skikkelig "herregud dette går aldri bra" tanker.
Ta den!Jeg er sikker på at det er fin stigning. Strekene har jo vært veldig fine på kvelden og nå er det en stund siden forrige, da er det lettere å den forskjell enn på bare noen timer.

Ja, ender nok opp med å ta den. Og om den fortsatt er teit så blir det bål på badet!![]()

Jeg gleder meg som vanlig
Jeg ligger rett ut og kjeeder meg.
Blir ikke før ikveld da, skal spise og så farte på hundetrening.![]()