XuperB - to tette

Stemmer for testing i dag! :D

Jeg likte ikke EL-testene til Normal, i hvert fall :(

Ehm tja. kommer an på om jeg gidder å dra inn til byen i alle fall.

Ga dårlig utslag eller? I så fall gidder jeg ikke bruke penger på dem. :) Virker som det er varierende hvor fornøyd folk er med normal sine g-tester også, men sånn er det jo uansett tester (annet enn at alle er enig i at RFSU sine er dårlige hehe). EL tester bestiller jeg sikkert bra babyplan eller noe sånt. Var fornøyd med dem. :)
 
Ja, de var laangt i fra positive når Make Sure var positive. Så ser for meg at de ikke egner seg til tidligtesting, i hvert fall? Om de er like, da.

Tidligtesting er jeg egentlig litt ferdig med uansett. :p Eller iallefall sensitive tester. :)
 
Da kan det være at de er helt OK :) Men jeg har ikke noe tillit til de :hilarious:

Nei, ikke jeg heller egentlig - men de testene jeg har tiltro til er for dyre til å dyppe i utide. :facepalm:

Ble ikke kjøpt noen tester i dag i alle fall. Spørs om jeg bare bestiller noen på nett, samtidig som jeg bestiller EL-tester. Tenker jeg kanskje satser på makesure, og kjøpe når det er tilbud på komplettapotek (pleier jo å komme tilbud med jevne mellomrom).
 
Ja, den ser jeg!

Jeg kjøper bare Make Sure på Komplett Apotek nå, og hamstrer når de har tilbud :)

Tenker det blir planen her og. Denne gang tror jeg det blir a1 eller noe om tr ikke dukker opp de neste dagene. Ev etter påskebesøket har dratt. :hilarious:
 
Et sjeldent bilde utenom skjult forum av lille gledessprederen min. :love7

Nå er vi ute i sola og han leker og koser seg. Tenk så fint det blir for han med søsken? Noen å leke med, krangle med osv. :Heartbigred
 
Last edited:
Åh neimen ❤️
 
Spennende med ny jobb da, og flytting. Nå kommer jeg til å kikke to ganger på folk med guttebabyer i rett alder. :hilarious:

Skjønner det er tøft, men 2t ammefri hjelper på vil jeg tro. :)
Er ikke det litt gøy da? "Er hun der Bobla? Eller kanskje det der er Bobla? Eller kanskje henne?" :hilarious:
2t ammefri hjelper masse, er veldig glad for å ha den muligheten :) Men i går ble mini syk for første gang, og det rev godt i mammahjertet i dag da jeg måtte dra fra en liten gutt i dårlig form :sorry: sitter bare her og ser på klokka, og venter på å få dra hjem til ham :p

Næmmen, for en storsjarmør :love7
 
Så skjønn han er!
 

Åmen helledussan for en sjarmør ❤️


Så skjønn han er!

:Heartred Han er bare helt herlig altså, blid liten fyr. :love7
Så herlig :love7
Og for en lugg på han:D:Heartred

Ja, han har en stilig lugg, og krøller bak i nakken! :D Pappaen truer med saksa siden luggen er ganske lang, men han tør heldigvis ikke gjøre noe mer enn å nevne saksa i tide og utide. Fiiin lugg! Og den plager ikke lille, ligger fint unna øynene enda. :)

Er ikke det litt gøy da? "Er hun der Bobla? Eller kanskje det der er Bobla? Eller kanskje henne?" :hilarious:
2t ammefri hjelper masse, er veldig glad for å ha den muligheten :) Men i går ble mini syk for første gang, og det rev godt i mammahjertet i dag da jeg måtte dra fra en liten gutt i dårlig form :sorry: sitter bare her og ser på klokka, og venter på å få dra hjem til ham :p

Næmmen, for en storsjarmør :love7

Jo egentlig. :p Og så syns jeg jeg husker hvilken bilmodell dere gikk for, så hver gang jeg ser den kombinert med noen med barn nå så blir det i alle fall "kanskje DET er Bobla?". :hilarious:

:Heartred
 
Inatt har jeg drømt om positive g-tester, i fleng! Jeg fant visst mange rundt omkring i huset, og alle hadde en eller annen form for strek (fra svak til sterk). Tror jeg må kjøpe noen tester på apoteket i dag, for å få det ut av systemet. :p Dersom alt gikk som det skulle med EL så er jeg ca 10-12 dpo nå, slår ikke g-test ut så kommer vel enten TR ganske straks eller så har jeg ikke hatt EL. Husker første eggløsning etter dødfødselen, da hadde jeg masse tegn til det i flere omganger, før kroppen endelig klarte det. Så det kan være sånn nå også for alt jeg vet. Stresser ikke med det, men kjenner jeg begynner å klø etter å dyppe en pinne i tiss. :knegg: *du vet du har vært for lenge på babyverden når ...*
 
Spennende altså!

Artig hvordan testetøsa lurer i bakgrunnen...
 
Skikkelig sjarmør du har der :Heartblue:Heartblue
 
Back
Topp