XuperB - to tette

Sneik meg til en test da jeg var på farten idag, en stavtest fra boots. Kjenner ikke til de testene, men var enten det, rfsu eller cb. Ville ha med rødt fargestoff og ikke digital enda. Fikk roa testetøsa iallefall. :p Eller tømt bensin på bålet, varierer litt fra minutt til minutt. :hilarious:

IMG_20190413_143357.jpg


IMG_20190413_143357.jpg
 

Vedlegg

  • IMG_20190413_152456.jpg
    IMG_20190413_152456.jpg
    13 KB · Visninger: 70
Last edited:
Sneik meg til en test da jeg var på farten idag, en stavtest fra boots. Kjenner ikke til de testene, men var enten det, rfsu eller cb. Ville ha med rødt fargestoff og ikke digital enda. Fikk roa testetøsa iallefall. :p Eller tømt bensin på bålet, varierer litt fra minutt til minutt. :hilarious:

Vis vedlegget 294676

Jeg ser noe :D
 
Ja den er ikke helt rosa, men skaper litt spenning hvertfall da :)

Litt både og. Syns egentlig det er litt teit om det er skygge, kunne skapt unødvendig mye forhåpninger. Så blir ikke flere av disse. Dyre vqr de og. :p
 
Sneik meg til en test da jeg var på farten idag, en stavtest fra boots. Kjenner ikke til de testene, men var enten det, rfsu eller cb. Ville ha med rødt fargestoff og ikke digital enda. Fikk roa testetøsa iallefall. :p Eller tømt bensin på bålet, varierer litt fra minutt til minutt. :hilarious:

Vis vedlegget 294676

Vis vedlegget 294676

Milde måne. Gravid allerede? :D
 
Man skal jo ikke se på tester etter fristen, men måtte bare demontere og sånt. :hilarious:
IMG_20190413_155152.jpg
 
Hallooooo strek! Jeg så den med fjellsola på skjermen UTEN å myse! :D
 
Ja men, nei? Det er jo ikke mulig? Eller jo, men nei?

*avskriver det til teit test* :hilarious:
 
Men fasan at jeg bare har en test til her hjemme. Hadde jo aldri sett for meg det skulle bli spennende. :hilarious:


Syns jo den kom for raskt og for tydelig til at det kun er skygge, samtidig så er den jo ikke så rosa. Men sterkere enn strimmeltesten jeg tok 11 dpo sist.
 
Litt både og. Syns egentlig det er litt teit om det er skygge, kunne skapt unødvendig mye forhåpninger. Så blir ikke flere av disse. Dyre vqr de og. :p

Det er sant, lurestreker er noe drit altså. Av det som ikke er tidligtester stoler jeg mest på A1 og digital.
 
Når ryker neste test, da? :D

Imorgen litt utpå dagen tenker jeg, eller andre gang jeg går på do om morgenen. Første morgenurin er ikke noe tess her. :p


Det er sant, lurestreker er noe drit altså. Av det som ikke er tidligtester stoler jeg mest på A1 og digital.

Mhm. Skulle kjøpt digital, men testa jo bare for gøy, og at jeg var sikker på den skulle være blenda. :p Tenkte egentlig å kjøpe makesure, da noen boots apotek har det. Men ikke mitt lokale selvsagt. Da hadde jeg hatt 5 tester ...
 
Det der er synonymt med første testen jeg tok med Alfred. Tenk da, om det faktisk blir en romjulsbaby!
 
Det der er synonymt med første testen jeg tok med Alfred. Tenk da, om det faktisk blir en romjulsbaby!

Gud bedre, vi som bare bråbestemte oss for å kjøre på siden det tok 7 mnd sist og 16 mnd før der igjen. :hilarious:

Men tror ikke noe på det før jeg får sterkere strek. Kjører på med digital på mandag tenker jeg, på kvelden.
 
Back
Topp