XuperB - to tette

Travle dager
Mye søppel, sprøtt hvor skjødesløse folk er....

Babysvømming er skikkelig stas her og.
Lykke til med oppussing etc. Heftig mens det står på, deilig etterpå...


Ja, veldig. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å ta med seg søpla.

Babysvømming var skikkelig morsomt, synd neste kurs kom for tett på. Får ta han med noen turer i bassenget uansett, men syns det er en trygghet med instruktør til stede. Tror ikke jeg tør trening på dykking alene. :p
 
Så hyggelig å se du er tilbake i gamet!
Kommer til å følge nøye med hos deg :Heartred:Heartred:Heartred

Føles litt rart å være tilbake, og med et helt annet utgangspunkt denne gang.

Hvis du får innsett etter uttaket, og alt går som det skal med spiringen, hvilken mnd får du termin i da?
 
Ære være dere som gjør slikt <3 Hvis alle hadde gjort litt, så hadde det nok gjort en stor forskjell for alle. Hver eneste plastikksøppel-bit som ligger i naturen har potensiale til å fly til ei elv og bli ført ut i havet. Også helt i innlandstrakter. Hver eneste plastiksøppelbit som plukkes opp gjør en forskjell for naturen. Hjerte hjerte hjerte og karmapoeng i deres retning! :Heartred

Ja, er det synet jeg og har. Jeg "oppdro" søsken å foreldre bra der da jeg var lita, ble hysterisk dersom de kasta den minste lille søppelbit i naturen. Like opptatt av det som voksen. :p
 
Dagene går, rart å ikke kunne telle dpo helt sikkert, men tror da eggløsningen er overstått med ca 1 ukes tid. Begynner å kjenne på "testekløe". :hilarious:
 
Så gøy å se at du prøver igjen! Masse, masse lykke til! :wav
 
Åå så spennende at dere er i gang med prøving på en bittelillebror/søster :D Her skal jeg selvfølgelig følge med! :) Håper det klaffer kjapt!
 
Ja, er det synet jeg og har. Jeg "oppdro" søsken å foreldre bra der da jeg var lita, ble hysterisk dersom de kasta den minste lille søppelbit i naturen. Like opptatt av det som voksen. :p

Synes jeg har blitt enda mer intens som voksen. Går jeg forbi noe tenker jeg på det i flere dager etterpå.... MÅ plukkes opp til slutt :p Ære være :)
 
Føles litt rart å være tilbake, og med et helt annet utgangspunkt denne gang.

Hvis du får innsett etter uttaket, og alt går som det skal med spiringen, hvilken mnd får du termin i da?


Jeg håper det vil gå veldig fort for dere denne gangen :D

Hvis alt går som det skal, så vil jeg si februar 2020.
 
Jeg håper det vil gå veldig fort for dere denne gangen :D

Hvis alt går som det skal, så vil jeg si februar 2020.

Håper på termin på våren neste år, men tar ingenting for gitt. :)

Februar er en veldig fin måned å ha bursdag i! :D
 
Synes jeg har blitt enda mer intens som voksen. Går jeg forbi noe tenker jeg på det i flere dager etterpå.... MÅ plukkes opp til slutt :p Ære være :)

Jeg hadde angst for hullet i ozonlaget så jeg var helt ekstrem på all type forurensing. :p Heldigvis ikke fullt så ille nå, men rydder opp søppel og gjør det jeg kan. Eneste jeg har kontroll over er jo hva jeg selv gjør, så må starte der. :)
 
Åå så spennende at dere er i gang med prøving på en bittelillebror/søster :D Her skal jeg selvfølgelig følge med! :) Håper det klaffer kjapt!

Takk. :D

Alt bra med dere? :)
 
Håper på termin på våren neste år, men tar ingenting for gitt. :)

Februar er en veldig fin måned å ha bursdag i! :D

Vår er en så fin tid! Trille på våren høres jo himmelsk ut! :D

Ja, jeg har veldig liten tro på at det vil gå på første forsøk, men om det skjer. Jeg hadde vært overlykkelig!
 
Ja, her er alt bra! Lille har snart blitt 8 måneder! :wideyed: Tiden går så fort! Heldigvis så skal jeg være hjemme med han ut juli :) Men dagene flyr avgårde og han er så fin og snill!

Det er en herlig alder, og her ble det skrekkelig travelt fra 8 måneder og utover. Så godt å høre at det går så bra der. :D Jeg begynner på jobb igjen etter påske, gruer meg. Men, jobber jo enn så lenge bare 60% (og skal jo muligens studere i tillegg) så får sett han endel uansett. Blir godt til mannen å få mer tid sammen med han tenker jeg.
 
Det er en herlig alder, og her ble det skrekkelig travelt fra 8 måneder og utover. Så godt å høre at det går så bra der. :D Jeg begynner på jobb igjen etter påske, gruer meg. Men, jobber jo enn så lenge bare 60% (og skal jo muligens studere i tillegg) så får sett han endel uansett. Blir godt til mannen å få mer tid sammen med han tenker jeg.

Ja her har han nettopp blitt mobil, og midt oppi flytting så passer det litt dårlig :p Men snart i mål nå, og i påska så skal vi til svigers, så da skal vi slappe av og de få kjørt seg! :D

Ja da får du heldigvis sett han en del! Og pappan gleder seg sikkert til å få vært litt mer sammen med han :) Det gjør pappan her også!
 
Takk! :D

Hvordan går det med dere? :)
Det går bra med oss. Permisjonen min var ferdig forrige uke, og da gikk jeg rett over i ny jobb. Vi har flyttet nordover, så hvis jeg ikke tar heeelt feil så er det nå en mulighet for at vi passerer hverandre på gata :D

Synes det er tøft å dra fra mini om morgenen, men jeg har heldigvis to timer ammefri, så dagene blir ikke så lange. Han har det jo supert sammen med pappaen, så det er helt klart verst for mor :p
 
Ja her har han nettopp blitt mobil, og midt oppi flytting så passer det litt dårlig :p Men snart i mål nå, og i påska så skal vi til svigers, så da skal vi slappe av og de få kjørt seg! :D

Ja da får du heldigvis sett han en del! Og pappan gleder seg sikkert til å få vært litt mer sammen med han :) Det gjør pappan her også!

Travelt når de blir mobile ja!

Mhm. Vært litt verre med annen type jobb. Da hadde det blitt ulønna perm ei stund ja!
 
Det går bra med oss. Permisjonen min var ferdig forrige uke, og da gikk jeg rett over i ny jobb. Vi har flyttet nordover, så hvis jeg ikke tar heeelt feil så er det nå en mulighet for at vi passerer hverandre på gata :D

Synes det er tøft å dra fra mini om morgenen, men jeg har heldigvis to timer ammefri, så dagene blir ikke så lange. Han har det jo supert sammen med pappaen, så det er helt klart verst for mor :p

Spennende med ny jobb da, og flytting. Nå kommer jeg til å kikke to ganger på folk med guttebabyer i rett alder. :hilarious:

Skjønner det er tøft, men 2t ammefri hjelper på vil jeg tro. :)
 
8-10 dpo. Virker som jeg har rimelig normal lutealfase, dersom egget slapp når jeg tror. Holder en knapp på tirsdag og at jeg dermed er 9 dpo. Det var jo et problem etter dødfødselen, at lutealfasen var en smule defekt (nede i 7 på det korteste). Gleder meg egentlig til å få litt oversikt over syklusen igjen. Hadde vi ikke skulle prøve på en til kunne gjerne mensen bare venta enda moen måneder. :p Og for alt jeg vet kan det enda gå litt tid, ikke sikkert kroppen fikk til EL. Husker etter dødfødselen så prøvde kroppen flere ganger før det gikk.

Har ikke bestilt noen tester, og vet ikke helt hvordan testingen blir. Er full rulle her hele påska, men om tr ikke kommer så MÅ jeg jo teste. Egentlig vil jeg kjøpe noen tester idag og tilfredsstille behovet for å dyppe en pinne i tiss. :angelic: Kanskje jeg skal teste ut normal sine tester. Neppe de beste, men er jo bare for gøy nå. :)
 
Back
Topp