Want2Bmom over alt på jord

Mandag og fri [:)] og har hatt fri hele helgen[:)] Så da dro jeg og min kjære og begge voffsene på "ferie"[:D]
Var på Hamarøya i helga å bare koset oss[:)] Deilig med litt avslapping og kjærestetid[:)]

Vi har forresten fått oss to nye familiemedlem[8D] Snippi og Snapp [:)] to nydelie kaniner[:)]
 
Da har jeg vært på mitt andre jobb intervju[:)] Det gikk veldig greit[:)]
Vi var 2 søkere på stillingen.. Men hun jeg må slå ut er 40 år og spesialpedagog.. Har nok ikke nok å stille opp med[&o] Men nok av ekstra jobb å få[:)]
 
ORIGINAL: Want2Bmom

Da har jeg vært på mitt andre jobb intervju[:)] Det gikk veldig greit[:)]
Vi var 2 søkere på stillingen.. Men hun jeg må slå ut er 40 år og spesialpedagog.. Har nok ikke nok å stille opp med[&o] Men nok av ekstra jobb å få[:)]


Lykke til.
Kanskje de syns hun andre er overkvalifisert og velger deg
 
Tusen takk for kryssing[;)]
Hjalp tydelivis[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
For jeg fikk jobben[:)][:)][:)][:)][:)]
så nå har jeg 90% jobb[:)][:)]
30% som miljøterapaut og 60% som ped. leder[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Kan jo ikke bli bedre[:D]
***Lykkerus***
 
Åh..Grattis med jobb!!!! [:D]
 
GRATULERER
 
ORIGINAL: Eier av en gutt

GRATULERER

 
[:D]
Det var spennende[:)] Fikk litt sommerfugler i magen[:)]
Ble spådd av en trivelig dame (med tarot)[:)]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ang. familieforøkelse fikk hun opp 2 av kortene som handlet om graviditet.
Hun fikk opp at det var noe som måtte på plass før en graviditet. Men det lå veldig nært i tid,
hun lurte på om jeg kunne være gravid, for da kunne det ene korte bety fødsel, men er jo ikke det.
Også sa hun at hun følte jeg ville bli gravid, like etter jul, desember/januar.
Det var en endring som skjedde og når det var avklart, kom jeg fort til å bli gravid...
[:)] Spennende å se om noe stemmer [:)]

Hun anbefalte også å begynne å spå[:)] Hun så at jeg var en rolig og avbalansert, jordnær person, som ville være en trygg samtalepartner for andre[:D] Artig, har jo interesse for det[:)]
Svigermor har tarotkort, så jeg får hennes kort, også får jeg bynne å prøve meg frem[:)]
Kanskje jeg kan spå noen her snart[8D] hehe[:D]
 
I går tok jeg en g-test og en el-test.. Til min store overraskelse dukket det opp en liten halv rosa strek på g-testen og el-testen var knall positiv.. Til og med mannen så streken, og det er ikke ofte [;)]

Tempen holdt seg høy i dag og, så da tok jeg en ny test.. Og den var blendahvit[:'(]

Bilde av testen:
http://canyouseealine.com/view_home_pregnancy_test.cfm?testID=8453
 
Gratulerer så mye med jobber.
Så utrolig moro [:D]

Og jeg ser også den halve søte streken på testen...
Håper bare den testen du tok i går var teit [;)]
 
I dag tok jeg en test
og den ble slik:


Satser på at det blir litt happy hømping i kveld[;)][;)]

(Men har jo blitt spådd gravid i november av Sol og meg selv)[8D]
 
Gratulerer med dagen

For at du blir 25 med skrikerunge eller stor mage
 
ORIGINAL: Eier av en gutt

Gratulerer med dagen

For at du blir 25 med skrikerunge eller stor mage

Tuuusen takk [:D]
Satser på det første[;)]
 
Snille gooode mannen min
Nå er han i Oslo by, og henter hjem en ny bil til konepone[8D]
 Love my man, D
 
I dag var jeg i Tromsø.. Siden jeg var i nærheten tenkte jeg at jeg kunne stikke en liten tur innom IVF-avdelingen og spørre om noen spørsmål..
Var jo litt beskjeden, og viste ikke helt hvor jeg skulle gå... Men fant frem..
Da damen kom i døren begynte tårene mine å presse på... Helt uventet, presset og presset.. Jeg klarte ikke snakke heller... Ble bare stående der, temmelig fortvilet med tårer i øynene..[&o][:o] Hun snille dama tok meg med inn og pratet med meg, og jeg fikk stilt de spørsmålene jeg lurte på.. Følte meg ikke særlig lur[:-]

Føler meg litt lettere, tror mye av denne uvissheten gjør det tyngre å bære.. [8|]
Nå vet jeg at det ikke blir å skje noe før tidligst høsten.. var godt å få vite det, samtidig som jeg bare vil krølle meg sammen å gråte til det er tomt[:(][:(][:(][:(][:(]

Hvorfor skal veien være så tung og lang? [&o]
 
Back
Topp