Want2Bmom over alt på jord

ORIGINAL: Want2Bmom

ORIGINAL: Eier av en gutt

ORIGINAL: Want2Bmom

Spennende dag i dag[:)] Skal på mitt første jobbintervju, er litt nervøs men det skal gå bra [8D]
Håper hvertfall DET går min vei[:D]


Lykke til, dette går bra.
Kan jeg spørre hva slags jobb det er?

Tusen takk[:)]
Synes det gikk rimelig ok, ingen vanskelige spørsmål [;)]
Det er på en institusjon med barn og unge med funksjonshemminger, og en stilling med unge funksjonshemmede som bor i egne leiligheter. [:)]


Så fint det gikk bra
 
ORIGINAL: Want2Bmom

hun vil ikke dukke opp[8|]


Oi, oi, oi

Håpe. håpe, håpe

 
Så søt du er Eier av en gutt[:)]
Selv om du har det kjipt og vanskelig kommer du bestandig med koselig svar til alle andre
Du virker som et fantastisk menneske Hvertfall slik jeg har oppfattet deg her på bv[:)][:)]
Håper virkeli Linus får en søster eller bror snart[:)] Det fortjener du virkelig
 
ORIGINAL: Want2Bmom

18 dpo i dag... Ingen spor etter tanta.. tok en negativ test for 3-4 dager siden..


Jippi!!!
Når skal du teste igjen?
Syns det er så gøy hver gang noen her i fra går over på termin forum
 
Så spennende Want2Bmom.
Håper det er en liten spire som gjør at tanta ikke dukker opp [:)]

Har du hørt noe fra den jobben du søkte på?
Er barnevernspedagog selv, så synes det er litt spennende å se hvor mine medpedagoger ender opp i arbeidslivet [;)]
 
Vet ikke når jeg skal teste igjen..[8|] Følger litt med på temp, og hvis den er høy i morgentidlig også må jeg kanskje snike meg til å ta en test til..

Har ikke hørt noe fra jobben, sjefen sa han skulle ringe alle i løpet av denne uken, uavhengig om man fikk jobben eller ikke. Men så ble han jo syk så blir sikkert litt utsatt.. Er litt spennende å gå å vente[:)]
Hvor jobber du griseknoen?
 
for at tempen holder seg høy [:)]

Æsj, så kjedelig at han ble syk da, men sant som du sier, er jo litt spennende med denne ventinga også.

Akkurat nå jobber jeg som fagarbeider i barnehage faktisk.
Er jo egentlig overkvalifisert for stillingen, men ønsket å jobbe med akkurat den type barn, så da går det for en periode.
Har også tenkt til å ta litt videreutdanning for å få kompetanse som førskolelærer, og da må jeg være ansatt i en barnehage..
for at du får den jobben du har søkt på [;)]
 
Bah.... 8 dager over[8|] Hvor blir det av tante???[:-]

Har forresten kommet meg inn på SFO og er vikar der[:D] Kjempe kos[:)] Også ble jeg oppringt i dag av en barnehage jeg hadde søkt i og hun kunne fortelle at jeg var overkvalifisert for stillingen[:'(] MEN hun anbefalte meg å søke på en stilling hos dem som pedagogisk leder[:D][:D] Kuuuult[:)]
Så hvis noen vil hjelpe meg med søknad så hyyyyyyl  ut [8D][8D][8D][8D]
 
Så flott du har kommet deg inn på SFO.
Kjedelig med den barnehage jobben, men da får du bare prøve igjen på en pedagog stilling.

Nå syns jeg virkelig du skal teste...
 
Tror jeg skal teste i morgen.. Skal i MR da, så kan være greit å ha avkreftet en graviditet liksom..[8|]
Men har bare en test igjen og nekter å bestille nye før tanta kommer[8D] Bruker de jo bare opp[:-][;)]
*PiTTeLitTTeSteNarKooomAn*[:)]
 
ORIGINAL: Want2Bmom

Bah.... 8 dager over[8|] Hvor blir det av tante???[:-]

Har forresten kommet meg inn på SFO og er vikar der[:D] Kjempe kos[:)] Også ble jeg oppringt i dag av en barnehage jeg hadde søkt i og hun kunne fortelle at jeg var overkvalifisert for stillingen[:'(] MEN hun anbefalte meg å søke på en stilling hos dem som pedagogisk leder[:D][:D] Kuuuult[:)]
Så hvis noen vil hjelpe meg med søknad så hyyyyyyl  ut [8D][8D][8D][8D]

Tanta har nok tatt seg en lang ferie [;)]
Krysser hvertfall fingrene for at hun har det [:)]

Så bra at du har fått deg litt vikarjobbing. Bedre med litt enn ingenting.
Også syns jeg det faktisk er bra at de i barnehagen ser at du er overkvalifisert for en assistent/fagarbeider-stilling, for det er du faktisk, men er jo selvfølgelig kjipt å ikke få jobben man søker på.
Anbefaler deg å søke på ped.lederstillingen. Flott hvis barnevernspedagoger kan komme mer inn i barnehagene.. Her hvor jeg kommer fra så virker det som de er redd for å ha barnevernspedagoger i barnehagen, for jeg har søkt på alt av stillinger uten å få noe napp..
Håper du får ped.lederstillingen da hvertfall [;)]

Anbefaler deg å ta en titt på denne http://cde.jollygood.no/1D4b97479948e8b012.cde om råd til søknad [;)]
 
Ja merker det kan lønne seg å ha en fot innafor noe[:)]
Hun som ringte fra barnehagen forklarte at jeg var overkvalifisert og grunnen til at jeg ikke ble kalt inn til intervju var at de ofte så at hvis man senere fikk en jobb som var mer intr så sluttet dem.. Sånn sett forstår jeg jo demmes situasjon[:)]
Hun sa også at den ped stillingen var 2. gangs utlysning, ingen hadde søkt første gang, og 1 søker nå[:)] Kan jo være håp for meg det[8D]

Tusen takk for linken[:D] Må lese litt mer så jeg får en god søknad[:)][:)]
 
Ja, sånn sett forstår jo jeg dem også.
De vil jo sikkert helst ha en som det er sannsynlig at vil bli.
Men på den annen side, hvis det er et trivelig arbeidssted, så vil man jo gjerne bli uansett [;)]

Du får lese på og skrive en strålende søknad, slik at de ikke kan si nei til deg [:)]
Men er det et vikariat den ped.leder-stillingen eller?
 
10% av stillingen var vist vikariat[:)]

I dag tok jeg en test... å det dukket ikke opp antydning til strek engang[8|] Å tanta er ikke å finne noen plass.. har letet i heeeeele huset, men nei...

TR innfinn deg her med en eneste gang!!!!
 
[:(] Teite testen... [:'(]
Håper tanta kommer snart da, hvis hun allikevel har tenkt til å komme.
Kjipt å gå rundt og vente..

10% er vikariat faktisk.
Det var jo en morsom % [8D]
Hvor stor er stillingen med vikariat da?
 
Var 50% hvor 10% av det var vikariat? hvis jeg ikke husker helt feil..
Så fikk jeg tlf i dag fra jobb, at jeg står som nr 3 på 75% og nr 1 på 30%... Men hvor mye tilsvarer 30%? [8|]
Så 30% pluss en annen jobb får duge[;)] greit å få en fot innenfor gamet[:)]

Har vært i MR i dag.. slapp unna kontrastveske[:)] Phjew[:)] Var veldig ekkelt og ubehagelig.. Var så redd for å bevege meg.. og hånda mi dovna helt bort [:-] Men, nå er det gjort[:)]
 
Leit at testen var negativ [&o][&o]
Håper den snart blir positiv, eller at TR kommer....
 
Back
Topp