Want2Bmom over alt på jord

Fikk svar fra andre prøven i dag på tlf. (4 dager etter mannen leverte). Resultatet var samme som sist.. Få spermier og dårlig bevegelse Også spurte hun om jeg enda hadde melk i puppene og det har jeg jo - da sa hun at hun skulle henvise meg til MR for å se om hypofysen hadde det bra
Og det kunne ta 4-5mnd Og prøverør må vi vel vente med til etter jeg har vært i MR for hvis jeg har svulst på hypofysen må jeg behandles for å få den prolaktin nivået..
Håper tiden fremover går fort!

Er veldig glad for at vi får hjelp nå[:)] men også veldig følelsestom og trist[8|][:(]
 
Takk for det ElinR[:)] Håper også vi blir gravide på 1.forsøk eller gjerne før[8D]

Tror det jeg bekymrer meg mest for nå er svulst på hjernen[:-] Vi har så mye kreft i familien så er litt nervøs for at det skal være en svulst på hjernen.. Men jeg må vel slutte å ta sorgene på forskudd[8D] Det ordner seg vel[:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Want2Bmom

Takk for det ElinR[:)] Håper også vi blir gravide på 1.forsøk eller gjerne før[8D]

Tror det jeg bekymrer meg mest for nå er svulst på hjernen[:-] Vi har så mye kreft i familien så er litt nervøs for at det skal være en svulst på hjernen.. Men jeg må vel slutte å ta sorgene på forskudd[8D] Det ordner seg vel[:)][:)][:)]

 
ja d hender innimellom at par som står på vent til prøverør plutselig blir gravide[:)] her klaffet d på innsetting nr 3[:)]
uff svulst på hjernen ja[&:] 
kjipt å vente på den undersøkelsen da!! krysser alt for deg[;)]

Må bare spørre[8D] Når du har tatt 3 forsøk, må du betale 15 000 i medisin-egenandel på hvert forsøk?

Vurderer å ringe sykehuset i morgen for å høre om jeg kan få MRn tidligere grunnet sterk hodepine.. Hvis det kan medisineres er det vel like greit å få det kjapt unna[8|] Tenker jeg[8D]
 
aha[:)] Så da er det bare å håpe på å få klaff på 1.forsøk eller mange egg på frys [8D]

Og tusen takk ElinR[:)] Du er så snill og svarer[:)][:)][:)]
 
Det er vel bare å vente å se hva legene sier[:)]

Vurderer å ringe legen å høre hvor høy nivåene på prolaktin var... [8|] Hvis jeg tør...
 
hei snuppa [:)]

har hatt ferie jeg, så det er noen uker siden jeg poppa innom..

Ville ønske deg en fin påske [:)][:)] håper du har det bra..

klem
 
Så hyggelig[:)]
Er på ferie jeg også - hos mamma [:)] Deilig å bare slappe av i påsken[:)]
Hvor har du vært på ferie?
Ønsker deg en fortsatt flott påske[:D]
 
herregud så treig jeg er med å svare da [8D]

hadde ei uke i sverige.. det var jo kjempe kos [:)]
bodde der for mange år siden, så det var kos å treffe alle etter så lang tid [:)]

ellers har jeg jobba hele påsken og vært syk midt oppi det hele..
men nå begynner formen å komme seg, eeendelig!!

klem
 
Har fått brev fra sykehuset, skal å ta ny prolaktinprøve i morgen.
Håååååper virkelig nivået har gått ned slik at jeg kan droppe MR og bli henvist rett til Tromsø...
Men er vel ikke så heldig[:'(]
 
Holder til i Harstad[:)]
Ble litt skremt når jeg leste inne på AB ei som måtte belage seg på å være der oppe i 13!!!!! dager[&o] Håper det kanskje er kortere for Harstad folk[8|][8D]
Er det lenge siden du ble henvist til Tromsø? Og har du hørt noe? ang ventetid og sånn?
 
Uffda.. håper prolaktinet ditt ikke er like høyt lenger..
Og at dere kommer raskt inn til IVF/ICSI[:)]
 
Ja, egguttak man, tirs eller ons neste uke[:)]
 
Snart er du like etter[;)]
 
ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Ja, egguttak man, tirs eller ons neste uke[:)]

Snart er du like etter[;)]

Ååå, så spennende[:)] Krysser for deg, håper dere får mange GULLegg[:D]
Tviler på at jeg kommer liiiike etter, men om en del mnd kommer jeg forhåpentligvis etter[8D]
 
Da har jeg vært å tatt ny blodprøve for å se om prolaktin har gått ned.. Glemte å spørre hvor lang tid det tok før jeg får svar[8|][&:]
Når jeg var på sykehuset gikk jeg like greit inn på blodbanken å ga fra meg litt blod[:)]

Og i går hadde jeg min jomfrutur til Sortland, og Stokmarknes faktisk.. Veldig fin plass, men fikk egentlig ikke se noe annet enn landskapet[8D] Var der i forbindelse med skolearbeid[:)] Godt å ha fokus på noe annet en baaare prøving[;)]

Men nå tror jeg det har gått opp for meg at vi ikke klarer å lage bebis på egenhånd, så det blir vel en mer rolig el-periode vi går i møte nå..

Men, har et spørsmål...
Dere med menn som har dårlig kvalitet- har det vært diskutert hormonbehandling som f.eks pregnyl og gonal-f til mannen???
Jeg kunne virkelig tenkt at mannen får prøvd det mens vi venter, hvis det faktisk kan gå opp til 1år før vi kommer igang[&o][:'(][&:]
 
I dag er det 2år siden jeg kastet p-pillene.. Hadde tenkt det kanskje tok litt tid, men så vel ikke for meg 2år[:(]
Skal i bursdag til svigerfar i dag, og er så redd spørsmål om barnebarn og oldebarn[&:][:(] Tror jeg blir å knekke sammen da..
Var  i selskap på lørdag også hvor det ble snakk om en bunad, da sa svigermor at hun ville ikke gi bort for hun ville spare til barnebarn.. Også så hun på meg og lillesøstra til mannen[:(] Jeg klarte ikke se på henne for da hadde jeg nok brast ut i tårer.. Irriterer meg også litt over det for hun vet at vi sliter, og at vi må ha hjelp..
Men sånn sett er det jo bra hun har troa på at før eller senere kommer det en liten skatt

Måtte bare lufte tankene mine... [:)]
 
Uff. Vet akkurat korleis du har det snuppemor..[&o] det er tøft når det enda ikkje har skjedd...[:(]

her fikk me heldigvis positiv test før eg runda 3 år uten prevensjonsmiddel!!
På første prøverørsforsøk! Så håper det er det som skal til hos dåke også[:)]
Krysse fingre for at innen året er omme, ja, da er du gravid![:D]

Klemmer!

Håper det ikkje blir mas om barnebarn og oldebarn i selskapet!

Og anng. svigermor, hun mente det nok bare vel[:)] men det er ikkje alltid like lett å "godta"...
Svigermor her snakka også masse om barnebarn, og svigerfar sa når me fortalte me var gravide "Ja, var nå endelig på tide! Skulle jo tru det var noko gale.." -han veit ikkje at det er prøverør då. Men svigermor veit det. Fekk vite det av svigerinna til min sambo faktisk, ho skulle ikkje sei det videre. MEN, ho er ei sladrehøna. Så eg burde jo visst bedre når eg sa det til ho.... Men, men.
 
ORIGINAL: [miss]

Uff. Vet akkurat korleis du har det snuppemor..[&o] det er tøft når det enda ikkje har skjedd...[:(]

her fikk me heldigvis positiv test før eg runda 3 år uten prevensjonsmiddel!!
På første prøverørsforsøk! Så håper det er det som skal til hos dåke også[:)]
Krysse fingre for at innen året er omme, ja, da er du gravid![:D]

Klemmer!

Håper det ikkje blir mas om barnebarn og oldebarn i selskapet!

Og anng. svigermor, hun mente det nok bare vel[:)] men det er ikkje alltid like lett å "godta"...
Svigermor her snakka også masse om barnebarn, og svigerfar sa når me fortalte me var gravide "Ja, var nå endelig på tide! Skulle jo tru det var noko gale.." -han veit ikkje at det er prøverør då. Men svigermor veit det. Fekk vite det av svigerinna til min sambo faktisk, ho skulle ikkje sei det videre. MEN, ho er ei sladrehøna. Så eg burde jo visst bedre når eg sa det til ho.... Men, men.

[:)] Godt å høre slike historier i blandt[:)] Håper også vi klarer det innen dette året[:)]
Jo, vet vel egentlig at svigermor bare mente det vel[:)] hun er veldig forståelsesfull når det kommer til prøvingen, og sier jeg må bare være positiv og sånn, så det er en god støtte. Tror jeg blir mest lei meg, fordi jeg er redd for at jeg ikke kan gi henne et barnebarn[&o]

Åh, så trist å få en sånn kommentar fra svigerfar[:o] Sånn sett er jeg glad for at svigers og mine foreldre vet at vi må ha hjelp[:)]
Hæææææærig skatt du har forresten Rett og slett nyydelig[:)]
 
Ja, eg har trua på at innen året er det du som har en liten hemmelig skatt i magen ? !! [:D]

Er kjempeflott at de er forståelsesfulle ift prøving og prøverør[:)][:)] men forstår din redsel for å ikkje få barn og gi de barnebarn..[:(] Man blir litt kva skal eg kalla det, "ru"?? etter så lang prøvetid.. Altså at man ikkje våger å føle på at man kan bli gravid.. Og redd for å føle på det også, pga skuffelsene tidligere..[&:]

Men prøverør har hjulpe mange mange før, om ikkje på første forsøk så 2. eller 3.[:)] eller på fryseforsøk om man får lagret egg på frys..[:)]
Eg har trua på dåke eg, det blir nok dåkes tur i år[:)][:)]


Tuuusen takk! Ho er verdens beste ? ?
 
Dere er skjønne[:)]
Håper 2010 er året vårt[:)] Eller, håper det er alles år[;)] Baby-boom i 2011[:D]
 
Back
Topp