Want2Bmom over alt på jord

Oi, det var lenge til..
 
Skjønner at du syns det er kjipt, men "heldigvis" pleier våren og sommeren å gå fort[:)]
 
 
har 4 billigtester...
verker etter å ta en..
men er jo bare 10dpo i dag[:-] også vil den nok være negativ UaNsEtT[:-]
Også har jeg vondt i boobisne så det er nok tanta som melder sin ankomst[:'(][:'(][:'(]

*MåIkkeTeste* [;)]
[hr]Svak som jeg er testet jeg.. Å den var.... trommevirvel [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]......... NEGATIV, ikke akkurat bombe da[8D]
Huff, blir oppgitt av meg selv.. [:-]
 
ORIGINAL: Want2Bmom

har 4 billigtester...
verker etter å ta en..
men er jo bare 10dpo i dag[:-] også vil den nok være negativ UaNsEtT[:-]
Også har jeg vondt i boobisne så det er nok tanta som melder sin ankomst[:'(][:'(][:'(]

*MåIkkeTeste* [;)]
[hr]Svak som jeg er testet jeg.. Å den var.... trommevirvel [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]......... NEGATIV, ikke akkurat bombe da[8D]
Huff, blir oppgitt av meg selv.. [:-]


Hihi....
Kjenner meg så utrolig godt igjen her, ja.
Men du har (hadde) 4 tester, 10 DPO. Det vil si en test til hver dag frem til IKM. Det skulle gå akkurat det. [8D][8D]

Lykke til
 
ORIGINAL: Eier av en gutt

ORIGINAL: Want2Bmom

har 4 billigtester...
verker etter å ta en..
men er jo bare 10dpo i dag[:-] også vil den nok være negativ UaNsEtT[:-]
Også har jeg vondt i boobisne så det er nok tanta som melder sin ankomst[:'(][:'(][:'(]

*MåIkkeTeste* [;)]
[hr]Svak som jeg er testet jeg.. Å den var.... trommevirvel [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]......... NEGATIV, ikke akkurat bombe da[8D]
Huff, blir oppgitt av meg selv.. [:-]


Hihi....
Kjenner meg så utrolig godt igjen her, ja.
Men du har (hadde) 4 tester, 10 DPO. Det vil si en test til hver dag frem til IKM. Det skulle gå akkurat det. [8D][8D]

Lykke til

Hehe, takk for det[8D]
Men tenker heller 1 test IKM og de 2 andre neste syklus[8D][8D]
 
Dag 29 av 29.. A hometest may work today..
Det gjorde den ikke, vel den kan jo ha fungert, men ble hvertfall negativ[:-]
I går dag 28 i syklusen, 11dpo våknet jeg 03.30 og måtte på do, og når jeg tørket meg kom det bittelitt rosa utflod på papiret.. Men tanta har enda ikke dukket opp[:-][:-][:-] Teite duste tante.. Blir irritert..
[hr]Nå har hun meldt sin ankomst..[:-] Hater å lure meg selv til å tro at vi kan klare det[:-][:-][:-][:(]
 
Klarer ikke mer..
Har bestemt meg for å ta en pause nå..
Vi klarer det jo ikke uansett..
Så nå skal jeg bruke tiden fremover på mannen, skole, venner, jobb osv..
Blir jo prøverør uansett, så får vi heller bare gi opp hjemmelagd mirakel og fokusere på oss selv...
[:(]
God vår og sommer til alle snuppene[:)]
Håper det blir megababyboom her inne[:)]
 
Kjære lille deg.

Å være prøve er slitsomt, og når det tar tid, blir det uutholdelig.
Å ta en pause fra prøvingen for å fokuser på seg selv, familie og andre ting trenge man etter en stund.
Slapp av, saml krefter.
Tror sjansen for å lykkes med prøverør er større om man tar en pause først og samler krefter, enn om man starter som "prøve utslitt"

Lykke til, og har en riktig god vår og sommer [:D][:D]
 
[:D] Nå er jeg ferdig utdannet barnevernspedagog..
TR lot vente på seg denne gangen[:-] 3-4 dager over tiden... Gir litt håp til en sliter, men som mannen sier: så heldig er vi vel ikke[&o] Og det stemte jo... Det gjør det forsåvidt hver gang[:(]
 
Gratulerer så mye med ferdig utdanning [:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Eier av en gutt

Gratulerer så mye med ferdig utdanning [:D][:D][:D]

[:D]
Den følelsen man har når man går ut av eksamensrommet er bare helt nydelig [:D]
 
Takk for det griseknoen[:)]
Her var det en litt varierende følelse da jeg gikk ut, men når jeg fikk snakket med de andre fikk jeg en god følelse[;)]
 
Mann min kjørte svigerfar til flyplassen[:)] Ringte han nå og da sa han at svigerfar hadde sagt til han at han ville betale prøverør for oss[:(][:)][:(][:)] Blir helt rørt jeg[:D]
Vi har penger og klarer oss veldig fint økonomisk (hvis jeg får fast jobb) men jeg ble litt lettet når jeg vet at det kanskje ikke blir såååå dyrt for oss[:D] Snille snille svigerfar min
 
Må bare skrive om den vanvittige drømmen jeg hadde i natt..
Først fikk jeg positiv test... Å gjett om den var positiv.. En gigant test...
Hang den opp på veggen, men ville ikke at mann min skulle se den, for jeg hadde jo en gave til han hjemme.[&:]
 
Så hoppet drømmen over til at jeg og noen andre skulle få se en fødsel.. Det var en dame som skulle få flerlinger og det skulle vi få se.. Men så fikk hun en, (som hun lå oppå[&:]) og da den andre kom ble vi jaget ut...

Så hoppet drømmen over til en sammenkomst.. Var mange fra skolen, jobb, lærere osv.. så stod vi i kø til ett eller annet da noen kommenterte at babykulen min var begynt å vises litt[8D]

Crazye drømmer her i gården for tiden[8D]
 
Spennende dag i dag[:)] Skal på mitt første jobbintervju, er litt nervøs men det skal gå bra [8D]
Håper hvertfall DET går min vei[:D]
 
ORIGINAL: Want2Bmom

Spennende dag i dag[:)] Skal på mitt første jobbintervju, er litt nervøs men det skal gå bra [8D]
Håper hvertfall DET går min vei[:D]


Lykke til, dette går bra.
Kan jeg spørre hva slags jobb det er?
 
ORIGINAL: Eier av en gutt

ORIGINAL: Want2Bmom

Spennende dag i dag[:)] Skal på mitt første jobbintervju, er litt nervøs men det skal gå bra [8D]
Håper hvertfall DET går min vei[:D]


Lykke til, dette går bra.
Kan jeg spørre hva slags jobb det er?

Tusen takk[:)]
Synes det gikk rimelig ok, ingen vanskelige spørsmål [;)]
Det er på en institusjon med barn og unge med funksjonshemminger, og en stilling med unge funksjonshemmede som bor i egne leiligheter. [:)]
 
Back
Topp