Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har jeg fortalt det til en venninne... hun sier mye av det samme som dere og krisesenter, hun sier at hun når som helst kan være med til krisesenter sammen med meg... takk for at dere har gitt meg mot! Men lang vei å gå!
Ok, bær over meg, må dele dette med dere, jeg ber på mine knær om at dere ikke dømmer meg.... heg fant et innlegg jeg har skrevet, tror jeg, alt ligner min situasjon og kjenner igjen hendelsen, men ikke alt som skjedde... derfor er jeg usikker. https://forum.kvinneguiden.no/topic...l-at-han-behandler-meg-slik/#comment-15190043 Jeg ser jo at noen har tatt helt rett om meg! Jeg har jo skrevet flere innlegg om dette her, men glemmer det. Og jeg husker ikke at han ristet meg etter skjerfet! Men husker mye annet. Som sagt har han ikke gjort noe på flere år, men her er kanskje grunnen til at jeg er redd. Jeg tror ikke han skjønner at dette sliter på meg, jeg tror han tror han har blitt bedre, siden han nå holder seg til kjefting og trusler. Jeg tar meg selv i å undre om jeg har funnet på dette med skjerfet???siden jeg er helt blank på det punktet. Jeg ber dere, vær snille mot meg! Jeg ble helt skjelven av å lese mitt eget innlegg, og lurer på om jeg er gal. Har jeg «rett» til å være redd når det er gått så lang tid? Er veldig personlig for meg å dele noe jeg har delt tidligere. Tenk at jeg også ble gravid bare mnd etter denne hendelsen....
Nå har jeg fortalt det til en venninne... hun sier mye av det samme som dere og krisesenter, hun sier at hun når som helst kan være med til krisesenter sammen med meg... takk for at dere har gitt meg mot! Men lang vei å gå!
Et samlivsbrudd med barn i bildet er for de aller fleste veldig tøft. Det blir ikke nødvendigvis noe lettere av at forholdet er destruktivt, og det krever stor personlig styrke å komme seg ut av. De fleste av oss tenker "Jeg går hvis han slår", men i realiteten blir grenser gjerne tøyd gradvis, slik at ting blir mye verre enn man trodde de kunne bli før man egentlig merker at noe ikke stemmer. De kvinnene som lykkes best er de med støtte og gode nettverk rundt seg, så derfor tenker jeg at de valgene som blir tatt av brukere i denne tråden, med å heller gi ubetinget støtte enn å være kritiske, er det beste i situasjonen.Er det bare meg, eller kan det mistenkes et sykt troll her?
Så mange meldinger, så mange råd, så lite er gjort.
Er man mor og har ansvar for barn, gjør man vel alt i sin makt for at barnet skal ha det best mulig?
Slik jeg ser det, skriver trådstarter mer for få mer oppmerksomhet, men gjør ingenting med problemene...
Er det bare meg, eller kan det mistenkes et sykt troll her?
Er man mor og har ansvar for barn, gjør man vel alt i sin makt for at barnet skal ha det best mulig?
Slik jeg ser det, skriver trådstarter mer for få mer oppmerksomhet, men gjør ingenting med problemene...
Er det bare meg, eller kan det mistenkes et sykt troll her?
Det er faktisk ikke helt usannsynlig, nei. Jeg forstår det ikke, men mange blir selv om en blir banket opp av mannen.
Min søster klarer ikke gjøre det slutt med faren til sønnen sin selv om han mishandler henne psykisk og er alkoholiker. Vi har virkelig prøvd å nå inn, og hun er egentlig enig, men klarer ikke av en eller annen grunn.