Vogntråd

Ah! Det var den jeg tenkte på her en dag! Ei venninne hadde den og den plassen under vogna var herlig! I tillegg til at det ser ut som en skikkelig god vogn, ganske lik bugaboo, men til en bedre pris (i hvertfall når hun hadde kjøpt). Holdt på å bli gal her i sta når jeg prøvde å huske hva den het :p

Den er helt super! Og sykt undervurdert av en eller annen grunn :confused005 Jeg så selv på fox2 for den er så lekker, men valgte Uppababy og er såå fornøyd!
 
Noen som har erfaring med Beemo eller Kinderkraft sine vogner? Er det bra kvalitet? Var inne å så litt på Jollyroom, og de ligger ganske høyt på topplista + at det var veldig fin pris på de :pompus::pompus:
 
Hmm.. her skal den:
-Ha stor bag (mtp at den mest sannsynlig må ha loggedel og vognpose til høst/tidlig vinter)
-en kalesje du kan dra godt ned
-lett å ta opp og ned
-lett å løfte
-sportssete du kan ha begge veier
-Svingbare hjul og 4 stk

litt usikker på om det er nødvendig med håndtak man kan ‘bøye ned’ (som smile 3 har) eller om det går bra med ‘teleskop’ ( som fox har)


Skjønner :)

Takk! Litt klokere ihvertfall :bookworm:
 
Skjønner :)

Takk! Litt klokere ihvertfall :bookworm:
Men sist hadde jeg 3 vogner for ingen hadde alt. Elsket den stabile (TUNGE) Emmaljungaen for da kunne jeg binde hunden i vognen og var ikke redd den skulle tippe. Den ble også brukt i bhg. En vogn som ble brukt på senteret (Stokke xplory) og søskenvogn baby jogger city select
 
Den er helt super! Og sykt undervurdert av en eller annen grunn :confused005 Jeg så selv på fox2 for den er så lekker, men valgte Uppababy og er såå fornøyd!
Jeg selv har uppababy vista, svært fornøyd bortsett fra at jeg bor på bygda med mye grus og skog, der er den ikke noe god, så nå skal vi kjøpe en som er mer egnet til ulent terreng, og ha denne som asfalt, senter og byvogn:happy:
 
Trodde da vi fikk nr 3 at hun ble siste i flokken, så har kvittet oss med alt.

Til første hadde prøvde vi flere vogner og ble egentlig aldri fornøyd. Hun er 13 år nå, så de vognene er sikkert ikke på markedet lenger heller og jeg husker ikke hva de heter.. hehe..
Til de 2 andre hadde vi tfk joggster twist og babyjogger city elite. Er egentlig veldig glad i babyjogger, men tror jeg vil ha 4 hjul denne gangen, samt vendbar sportsdel.

Gleder meg til jeg kan begynne å undersøke skikkelig!!
 
623598F8-8CEA-4EFD-830F-B99FA8EE7146.jpeg Tror det blir denne på oss, den er så fin! Og jeg vil ha en lett vogn som ikke tar stor plass:) og ikke koster så mye, da vi bare skal ha dette barnet. Siden jeg har tre fra før:hilarious:
 
Men sist hadde jeg 3 vogner for ingen hadde alt. Elsket den stabile (TUNGE) Emmaljungaen for da kunne jeg binde hunden i vognen og var ikke redd den skulle tippe. Den ble også brukt i bhg. En vogn som ble brukt på senteret (Stokke xplory) og søskenvogn baby jogger city select

Ooh, ja. også noe å huske på ! :wideyed: Jeg har bare sett litt enn så lenge, og den klassiske Emmaljungaen har jeg jo sett på. Men har ikke tenkt over vekt og slikt :pompus:
 
Ooh, ja. også noe å huske på ! :wideyed: Jeg har bare sett litt enn så lenge, og den klassiske Emmaljungaen har jeg jo sett på. Men har ikke tenkt over vekt og slikt :pompus:
Liker den veldig godt!! Vurderer faktisk å kjøpe en fin brukt i tillegg mine hunder drar sånn, Redd de andre vognene ikke takler det. Trist å gå uten hundene også..
 
Jeg har ikke sondert terrenget så mye ennå, men jeg er veldig fristet til å gå for Bugaboo Fox 2 etter at jeg var i butikken og så på den. Jeg likte hvor enkelt det var å gjøre den om, slå den sammen, frakte i bil etc. Den virket også veldig solid.
 
JeghartrilletBritax smile 3 noen gang og synes den virker veldig bra. Men tror jeg må kikke på litt flere før jeg bestemmer meg. Blir nok å lese noen tester og prøve litt forskjellige og kjøpe når det nærmer seg termin.
 
Noen som har erfaring med Beemo eller Kinderkraft sine vogner? Er det bra kvalitet? Var inne å så litt på Jollyroom, og de ligger ganske høyt på topplista + at det var veldig fin pris på de :pompus::pompus:
Har ikke erfaring med de, har sett på de selv og prisen gjør de virkelig interessant. I mitt tilfellet blir det som en ekstravogn i så fall så ikke så krise om den ikke «har alt». De virker som de har det jeg savner (liten og kompakt, vendbar sportsdel, god kalesj). Spørs sikkert litt på føret man skal kjøre den, men for mitt bruk virker det greit når jeg har en alternativ vogn hjemme. Regner med kvaliteten ikke er helt opp til de dyreste men det holder sikkert?
 
Noen som har erfaring med Beemo eller Kinderkraft sine vogner? Er det bra kvalitet? Var inne å så litt på Jollyroom, og de ligger ganske høyt på topplista + at det var veldig fin pris på de :pompus::pompus:

jeg hadde heller kjøpt en brukt vogn av et kjent merke :) mye lettere om det skulle være noe, ta en tur på barnas hus eller lignende og få service/reparasjon..
istedenfor å måtte sende tilbake til jollyroom ‍♀️
Tror man får litt det man betaler for, men det finnes sinnsykt mye bra på Finn! Et barn klarer ikke bruke opp en vogn ;)
 
jeg hadde kjøpt en babyjogger city mini gt til storesøster. Både til soving i bhg (den er lang i ryggen og varer så lenge barnet hr behov for vogn) og til turer i helgene.
Er du alene med begge barna på farten hadde jeg gått for søskenbrett til emmaljunga’n. Mer enn bra nok til ifra barnehage, små turer osv.
men man må jo legge opp turer og utflukter etter barnas alder ;)

jeg hadde kun kjøpt søskenvogn med over 2 års mellomrom om jeg ikke hadde bil, og brukte vogna daglig som transportmiddel og handling. Da hadde jeg gått for babyjogger city mini gt søskenvogn. Robust og lett ;)
Tusen takk for gode tips! Vi har bil, men bruker den ikke i det daglige, da det er godt busstilbud her og jeg uansett tar buss til jobb. Men så er det samtidig ikke så ofte jeg kommer til å trenge å være alene med to mens de er små - kun om mannen er på hyttetur en helg eller noe. Så det går vel an å holde seg i nærområdet akkurat da, eller ha minste i bæresele om største må spennes fast pga trafikk etc.

Tror nok søskenvogn blir uforholdsmessig dyrt og plasskrevende. Godt at du bidro til å komme til den konklusjonen!
 
Noen som har erfaring med Cybex Priam? Står mellom den og Bugaboo fox 2. Men falt litt for Cybex! Tøft at man kan ha vuggefunksjon via app på tlf også:D
 
Kanskje jeg har søkt på feil ting :facepalm: jeg søkte på Mono, men det er kanskje en nyere versjon, nå må jeg prøve et søk på multi x :D takk for tips
Bare hyggelig! Ja, det kom en ny utgave av vognen i fjor :happy: tror den ene heter mono og den andre duo.
 
Har Stokke trailz fra før og elsker den! Stor bag, praktiske bærehåndtak, lett å slå sammen, stooor kalesj. Ingen slår den i trillekomfor heller! Rett og slett en super vogn for de som skal bruke den på variert underlag, har vært med på mange skogsturer. Super med plass i kurven under også :)
 
Vi har en Stokke Trailz som vi kjøpte til vår første for snart 2 år siden, så vi må nesten beholde den til nestemann også, siden den var så dyr :hilarious: Den er kjempefin, så det går for så vidt greit, men den er veldig stor og tung :rolleyes:
 
Back
Topp