Vogntråd

Jeg synes det ser så lettvint med vogn som kan kombineres med bilstol og alt. Greit når alt passer sammen liksom uten alskens tilleggsutstyr for at det skal passe.

Det er sikkert mange merker som har det, men så langt er det Britax (smile III) som kommer seirende ut fra googlingen min.

Viktigst for meg er at vogna er lett (jeg må opp og ned en grusgang hver gang jeg skal ut), at den blir kompakt sammenslått (har bare en halvstor bil), og at setebasen finnes med rotasjon (så ryggen min overlever tiden frem til barnet kan klatre inn selv).
Og så gjør det jo ikke noe at den havner i toppsjiktet på en del tester også.

Men har ikke fysisk testet noe ennå, så det kan jo endre seg. :happy:
 
Vi har Emmaljunga nxt 90 etter storebror. Veldig fornøyd med den. Skal kjøpe søskenadapter og ståbrett til den, storebror vil være 2 år og 4 mnd når mini i magen blir født så er kjekt å ha begge mulighetene.
 
Vi har Babyjogger City Elite nå til eldste, kjøpt brukt, så regner med vi finner bagen til den og bruker den, og kjøper en enkel trille til eldste i stedet. Jeg lurer litt på om vi skulle hatt en ny vogn som er litt bedre i terreng siden vi er mer på terrengtur her enn vi var da vi bodde i Bergen, men samtidig så kommer jeg sikkert til å bære i sjal eller sele en del... Og må tenke litt økonomisk, og da er en ny trille til eldstemann nok det beste.
 
Back
Topp