Prøvd å se om vi har noen vogntråd, men fant ikke.
har dere begynt å snuse? Eller har dere noen fra søsken?
mine barn er jo snart 11 og snart 10 år, så jeg er utdatert i vognfronten.. elsket babyjogger city select som jeg brukte som søskenvogn.
Nå ser jeg at det er mange lignende vogner der ute som ikke er søskenvogn, så står mellom britax smile 3 og Bugaboo fox 2 eller 3.
har dere begynt å snuse? Eller har dere noen fra søsken?
mine barn er jo snart 11 og snart 10 år, så jeg er utdatert i vognfronten.. elsket babyjogger city select som jeg brukte som søskenvogn.
Nå ser jeg at det er mange lignende vogner der ute som ikke er søskenvogn, så står mellom britax smile 3 og Bugaboo fox 2 eller 3.

og varer bare til en viss Max kg, husker ikke men var ikke så lenge.. da vil jeg nesten heller ha en ny litt mindre vogn med vendbart sete.. i så fall er bugaboo interessant, eller noen billigere, kan kjøpe noe brukt også, vi får se

jeg søkte på Mono, men det er kanskje en nyere versjon, nå må jeg prøve et søk på multi x
2/3 brukt med bare sittedel, men det ser jeg litt an til neste høst
På den negative siden har vogna litt lite demping (forbedret på Vista V2) og bagdelen er litt kort. Junior nekta å ligge i bagen etter 16 uker så ikke noe problem for oss, men ser at det kan være et minus ellers.