Vogntråd!

Jeg vurderer å kjøpe sykkelvogn som hovedsaklig skal brukes som søskenvogn (så 4-åringen) kan få sitte i, og til turer til feks. stranden da det er større plass i de. Hadde ikke det med forrige, men fikk låne naboen sin flere turer og det var genialt! Trillet jenta mi på 4 år i den med nabojenta som er jevngammel, og det er lekende lett å trille:D
Vi har Bugaboo buffaloo, så denne vil bli når babyen er litt større. Nærmere året tenker jeg:)
Vi har kjøpt Nordic cab, skikkelig flott sykkel/kombi vogn.
 
Herrehjelpes som jeg gleder meg til å slepe ut vogn og trille turer igjen:woot:
Nesten så jeg håper på en mild vinter så det kan skje kjapt
 
Herrehjelpes som jeg gleder meg til å slepe ut vogn og trille turer igjen:woot:
Nesten så jeg håper på en mild vinter så det kan skje kjapt
Jeg har tenkt det samme:D blir så koselig å trille igjen! Og ihvertfall å kjenne at kroppen kommer tilbake til normalen uten baby i seg:p da blir trilling så deilig å ha:happy:
 
Etter å ha lest meg opp på div tester og fora, så blir det Bugaboo Fox 2 her Det utslagsgivende var nok at den tar relativt liten plass i bil - mannen kjører stor bil mens jeg enn så lenge kjører Golf. I tillegg skal den være god på de fleste underlag, og så syns jeg jo at den ser veldig bra ut
 
Etter å ha lest meg opp på div tester og fora, så blir det Bugaboo Fox 2 her Det utslagsgivende var nok at den tar relativt liten plass i bil - mannen kjører stor bil mens jeg enn så lenge kjører Golf. I tillegg skal den være god på de fleste underlag, og så syns jeg jo at den ser veldig bra ut
Den har vi kjøpt ❤️
 
Vi har en bugaboo buffalo som vi kjøpte brukt til storebror. Elsker den vogna! Ville ikke hatt en annen om den hadde blitt kastet etter meg, for den er helt nydelig i all slags vær og på alle underlag. Ok, litt begrenset trillekvalitet i myr, men det er sjelden jeg har det behovet :p
 
Vi har en bugaboo buffalo som vi kjøpte brukt til storebror. Elsker den vogna! Ville ikke hatt en annen om den hadde blitt kastet etter meg, for den er helt nydelig i all slags vær og på alle underlag. Ok, litt begrenset trillekvalitet i myr, men det er sjelden jeg har det behovet :p
Så mye som det trilles i myr:hilarious:
 
Jeg har siklet på Cybex Priam (med rosegull understell, hva ellers?). Har noen erfaring med den?
Me bestilte denne på lørdag, syns den virka veldig god og veldig lett å legge saman:)
Lang leveringstid på Barnas Hus, så bestilte litt tidlegare enn tenkt:)

Blei dog krom understell her:p
 
Etter å ha lest meg opp på div tester og fora, så blir det Bugaboo Fox 2 her Det utslagsgivende var nok at den tar relativt liten plass i bil - mannen kjører stor bil mens jeg enn så lenge kjører Golf. I tillegg skal den være god på de fleste underlag, og så syns jeg jo at den ser veldig bra ut
Kommer ikke til å angre:love7
 
Vi har baby jogger mini GT etter storesøsken.. Tenkte jeg skulle ha denne vogna nå også. Søstrene er 5 år og nesten 2,5 år når lillebror kommer.
Men så har jeg fått tilbud om å kjøpe en bugaboo donkey til 2500 kroner.. Det er dog en 14 modell..
Så tenker jeg, har jeg bruk for den eller ikke? Det som er praktisk med vogna er at den kan brukes som søskenvogn og ikke. Men kommer 2, 5 åringen til å sitte i vogn? Samtidig tenker jeg at til og fra jhg6vil det være praktisk med søskenvogn, da jeg vil ha mer enn nok med å Følge med 5 åringen i trafikken da det er lite gangvei der vi bor.. Har noen tips?
 
Vi har baby jogger mini GT etter storesøsken.. Tenkte jeg skulle ha denne vogna nå også. Søstrene er 5 år og nesten 2,5 år når lillebror kommer.
Men så har jeg fått tilbud om å kjøpe en bugaboo donkey til 2500 kroner.. Det er dog en 14 modell..
Så tenker jeg, har jeg bruk for den eller ikke? Det som er praktisk med vogna er at den kan brukes som søskenvogn og ikke. Men kommer 2, 5 åringen til å sitte i vogn? Samtidig tenker jeg at til og fra jhg6vil det være praktisk med søskenvogn, da jeg vil ha mer enn nok med å Følge med 5 åringen i trafikken da det er lite gangvei der vi bor.. Har noen tips?
Har ingen erfaring ift. søsken, men vet at mi var mye eldre enn 2,5 før vi ikke hadde behov for vogn mer. Først nå når hun snart er 5 år at hun klarer alle turer uten å ha vogn som avlastning på turen. Så jeg ville absolutt hatt søskenvogn med ei på 2,5 år. Evt. hadde jeg måtte bært, trillet og holdt øye på 5 åringen samtidig:p
Og 2500kr for en Donkey er en sykt bra pris!:woot:
Vi tenker forresten ha søskenbrett til vår 5-åring når baby kommer, så kan hun ta pauser stående der:)
 
Har ingen erfaring ift. søsken, men vet at mi var mye eldre enn 2,5 før vi ikke hadde behov for vogn mer. Først nå når hun snart er 5 år at hun klarer alle turer uten å ha vogn som avlastning på turen. Så jeg ville absolutt hatt søskenvogn med ei på 2,5 år. Evt. hadde jeg måtte bært, trillet og holdt øye på 5 åringen samtidig:p
Og 2500kr for en Donkey er en sykt bra pris!:woot:
Vi tenker forresten ha søskenbrett til vår 5-åring når baby kommer, så kan hun ta pauser stående der:)
Takk for svar :Heartred heller nok mer mot søskenvogn ja, da jeg ser det kommer til å bli lettvindt å ha 2,5 åringen i vogna sammen med den minste
 
Lillebror her blir 2,5 år nesten når lillesøster kommer. Vi har buffalo fra før og har egentlig tenkt at jeg ikke skal kjøpe Donkey. Selv om jeg ser behovet til og fra barnehagen spesielt. Det er ikke spesielt langt. Men aldri verden om han hadde klart å gå dit nå uten å bruke en formue i tidsformat:eek:. Kanskje vi og må kjøpe en brukt Donkey. Det blir jo bare så sjukt mye vogner. Har ikke lyst til å selge buffaloen. Den er jo mye større enn Donkey i liggende og sittedelen. Vanskelig. Noen som har hatt erfaring med begge?
 
Har ingen erfaring ift. søsken, men vet at mi var mye eldre enn 2,5 før vi ikke hadde behov for vogn mer. Først nå når hun snart er 5 år at hun klarer alle turer uten å ha vogn som avlastning på turen. Så jeg ville absolutt hatt søskenvogn med ei på 2,5 år. Evt. hadde jeg måtte bært, trillet og holdt øye på 5 åringen samtidig:p
Og 2500kr for en Donkey er en sykt bra pris!:woot:
Vi tenker forresten ha søskenbrett til vår 5-åring når baby kommer, så kan hun ta pauser stående der:)
Vi hadde forresten wheeled board til buffaloen til vår da femogethalvt årige jente da lillebror kom. Funka som svint. Hun brukte det faktisk i sommer også i Dyreparken som 7,5 år:D
 
Jeg så på @bugaboostrollers på Instagram at de hadde en nyhet på vei 25.08. Noen som vet om dette er en ny vogn? Evt hvilken.

Litt kjipt når jeg akkurat kjøpte en fox 2 ..dersom det kommer en fox 3 før termin:confused005
 
Jeg så på @bugaboostrollers på Instagram at de hadde en nyhet på vei 25.08. Noen som vet om dette er en ny vogn? Evt hvilken.

Litt kjipt når jeg akkurat kjøpte en fox 2 ..dersom det kommer en fox 3 før termin:confused005
Så ut som den var oppgradert med lufting nede ved bagdelen ihvertfall. Så muligens bare en oppgradering. Men sikkert en ny stiv pris:p
 
Så ut som den var oppgradert med lufting nede ved bagdelen ihvertfall. Så muligens bare en oppgradering. Men sikkert en ny stiv pris:p
Krysser fingrene for at det er en oppgradering på fox2;) ikke dumt med lufting i bagdelen:cool14
 
Back
Topp