Vogntråd!

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Aldri for tidlig å diskutere vogner:p
Dere som allerede har barn, har dere tatt vare på vognen? Hvilken vogn er det isåfall?
Dere som er førstegangs, hvilken vogn er drømmevognen?

Legg gjerne ved bilder, jeg elsker å se på vognene til andre, men navn sier meg som regel lite:p
 
Begynner tråden med å dele bilde av min vogn. Kjøpt ny i 2016 til datteren min, og er tatt pent vare på og pakket ned klar til nr 2 kommer:happy:
Det er en Bugaboo buffaloo, og var drømmevognen min og er fortsatt det:happy: kjøpte i tillegg matchende stelleveske fra Storksak:D

12C31432-258C-4261-9C45-6AE048003982.jpeg
 
Har hatt både Baby Jogger City Elite og Emmaljunga NXT90F, solgt begge og kommer denne gangen til å kjøpe Britax Smile III tror jeg - sikla på den leeenge! :joyful: Har også tenkt på Stokke Trailz, men den er så stor!
 
Begynner tråden med å dele bilde av min vogn. Kjøpt ny i 2016 til datteren min, og er tatt pent vare på og pakket ned klar til nr 2 kommer:happy:
Det er en Bugaboo buffaloo, og var drømmevognen min og er fortsatt det:happy: kjøpte i tillegg matchede stelleveske fra Storksak:D

Vis vedlegget 353597
De er så fine! :woot: Hvordan er de på grus og ulendt terreng? :shy:
 
De er så fine! :woot: Hvordan er de på grus og ulendt terreng? :shy:
Jeg syns den er perfekt i alt terreng, men bor ganske sentralt så er brukt mest på asfalt og fin grus. Men brukte den også på turer på skogveier og stier. Ble mye brukt i snøen også. Det var selvfølgelig litt tungt, men føler alle vogner er tunge i snøen:p
 
Har hatt både Baby Jogger City Elite og Emmaljunga NXT90F, solgt begge og kommer denne gangen til å kjøpe Britax Smile III tror jeg - sikla på den leeenge! :joyful: Har også tenkt på Stokke Trailz, men den er så stor!
Hørt mye bra om Britax smile, flere som venner som har den og de er veldig fornøyd:D
Enig om Stokke. Syns den er veldig stor, men sikkert smakssak:smug:
 
Drømme vogna har vært stokke trailz!! Men den er jo ute av produksjon nå.. Har sett til på britax smile 3, noen som har erfaring med den? :))
 
Har bogaboo fox etter førstemann! Veldig glad i den :joyful:
 

Vedlegg

  • E06B2D5A-9F2E-4AD4-9796-8F80C5F5A4ED.jpeg
    E06B2D5A-9F2E-4AD4-9796-8F80C5F5A4ED.jpeg
    31,5 KB · Visninger: 23
Har en mountain buggy urban jungle, den sparer vi til å bruke som sovevogn og turer i skogen når hen blir stor nok til det. Har hatt babyjogger city premier, veldig fornøyd med den også. Skal sies at min ikke har vært så glad i vogn, men satser på at neste blir det. Da går vi for bugaboo fox ❤️ Tror den har alt jeg savnet med forrige og at den varer hele vognperioden
 
Jeg har tfk etter siste mann men den kommer jeg nok ikke til å bruke fra starten.. vil gjerne ha britax smile eller bugaboo fox:happy: får se hva lommeboka syns om det:hilarious:
 
Har mountain buggy urban jungel og tfk men mangler bag. Tenker å kjøpe til multi x bag:)
Hatt mye vogner gjennom tiden, men har bestemt meg for å ikke bruke mere penger på vogn, og heller bruke det jeg har:p
 
Til en som ikke har vært i barnevognjungelen siden 2009; Nevn gjerne hva du synes er bra med vogna du drømmer om. Jeg er helt ute, og aner ikke hva jeg skal se etter. Sist jeg tittet etter vogn drømte jeg om Emmaljunga CityCross. Noen år siden for å si det sånn :bookworm:
 
Har en fra El Jot som var ny til mini for 2 år siden :) Og tenker den holder fint litt til. Sånn du bytter bag del med sportsdel. Og har en brio i Norge som er kjøpt brukt som også har bag del og sports del. Her har vi i tillegg en trehjulssykkel som kommer i 3 steg for å kunne brukes fra ca 6-9 mnd (har sittestøtte med høy rygg, foreldrestyring etc :) )
 
Har ei simovogn som har blitt brukt til type 5 barn nå :hilarious: spørs om eg bytte den ut. Men elsker TFK sine vogner, har både tvillingvogn og slik sportsvogn (jogger twister?). Den er GULL for kvil etter dei er blitt større ❤
 
Drømme vogna har vært stokke trailz!! Men den er jo ute av produksjon nå.. Har sett til på britax smile 3, noen som har erfaring med den? :))
Vi har smile 3 nå eller byttet til Babyjogger City Elite når mini var 7 mnd. Hva er det du lurer på? Vi var ikke fornøyd med vogna. Ikke veldig god på grus (vi går mye på grussti), mye knirkelyder, bagen ble ført for kort, sportsdelen har bare 3 posisjoner (flatt, halveis opp og rett i ryggen) bla.
 
Jeg har vogndilla, og førstemann hadde ørten vogner :happy6 har beholdt emmaljungaen og en babyjogger city mini gt.

Har veldig lyst å prøve en thule vogn denne gangen.
 
Back
Topp