Vogntråd!

Jeg må ha en vogn som tar liten plass i bilen. Noen som har noen tips å komme med? Vi blir en familie på 7 så er ikke masse plass igjen i bilen da:p
 
Har en Emmaljunga Edge duo fra baby født i feb-20, og en beemoo trille, så mulig lille arver Emmaljunga’n og hun på da 22 mnd klarer seg meg trilla.
Men lyst på ny vogn og, iallefall om det er gutt nå:rolleyes:
 
Har spart på Stokke Trailz vogna vi brukte til kommende storebror og skal bruke den igjen ❤️
 
Har hatt både Baby Jogger City Elite og Emmaljunga NXT90F, solgt begge og kommer denne gangen til å kjøpe Britax Smile III tror jeg - sikla på den leeenge! :joyful: Har også tenkt på Stokke Trailz, men den er så stor!
Vi kikker på NXT90 :) Men jeg skjønner ikke, hva er forskjellen å 90 og 90F ? :p Vet du det? hehe
 
Hatt emmaljunga til begge mine to, men lurer litt på Stokke den her gangen! Gleder meg til å begynne å se skikkelig etter vogn!
 
:smiley-bounce012Bugaboo Fox!
Hadde Emmaljunga duo Edge til de andre, men solgte den for noen år siden. Vært forelsker i Bugaboo Buffalo og Fox i noen år nå:smiley-bounce015
 
Har sett på Bugaboo Fox jeg også, men den er fryktelig dyr da! Ser ut til å være populær, så er verdt prisen? Må si jeg er litt sjokkert over hvor mye alt koster :eek:
 
Har sett på Bugaboo Fox jeg også, men den er fryktelig dyr da! Ser ut til å være populær, så er verdt prisen? Må si jeg er litt sjokkert over hvor mye alt koster :eek:
Jeg syns den er verdt prisen, og i tillegg er de lette å selge videre for en bra pris:)
Forresten mange i bra kvalitet som selges videre på Finn:D
 
Jeg syns den er verdt prisen, og i tillegg er de lette å selge videre for en bra pris:)
Forresten mange i bra kvalitet som selges videre på Finn:D

Det høres jo veldig bra ut! Har du brukt den mest på asfalt, eller vet du om den fungerer i litt terreng også?

Finn er genialt ja! Jeg bør nok kikke litt der :)
 
3.gangs her og ELSKER Bugaboo Buffalo, som nå dessverre er ute av produksjon. Men har heldigvis tatt godt vare på vår og gleder oss til å bruke den igjen❤️:)
 
Beholder nok den gamle, billige vogna vi hadde til første. Krute god på både asfalt og i terreng. Men hun hata å ligge i vogna uansett så vi brukte sele og ringslynge mer enn noe annet.
 
Det høres jo veldig bra ut! Har du brukt den mest på asfalt, eller vet du om den fungerer i litt terreng også?

Finn er genialt ja! Jeg bør nok kikke litt der :)
Har brukt den mest på asfalt, men ble også brukt en del på skogsturer der det er skikkelig sti. Fungerte veldig fint på slike turer. Store og gode hjul som kan låses i en bestemt retning. Når tiden nærmer seg så er det beste å dra i en fysisk butikk og prøve de du liker. Evt. høre om noen du kjenner har vognen så du kan prøve:)
 
Har brukt den mest på asfalt, men ble også brukt en del på skogsturer der det er skikkelig sti. Fungerte veldig fint på slike turer. Store og gode hjul som kan låses i en bestemt retning. Når tiden nærmer seg så er det beste å dra i en fysisk butikk og prøve de du liker. Evt. høre om noen du kjenner har vognen så du kan prøve:)

Takk for gode tips :) er heldigvis god tid enda! Men gøy å begynne å kikke likevel :joyful:
 

Vedlegg

  • 04F53A31-E025-4C0B-896F-B40CDE705B28.png
    04F53A31-E025-4C0B-896F-B40CDE705B28.png
    54,9 KB · Visninger: 25
Til en som ikke har vært i barnevognjungelen siden 2009; Nevn gjerne hva du synes er bra med vogna du drømmer om. Jeg er helt ute, og aner ikke hva jeg skal se etter. Sist jeg tittet etter vogn drømte jeg om Emmaljunga CityCross. Noen år siden for å si det sånn :bookworm:
Er i samme båt som deg :joyful: Hadde City Crossen i 2010 til jenta mi, nå aaaaner jeg ikke hva som er bra eller ikke :hilarious:
Eneste jeg har hengt meg opo i er at jeg vil kunne sette bilstolen rett på vognbasen for kjappe turer på butikk etc. så man slipper å styre med å ta ut og inn ungen av setet.
 
Har hatt en del forskjellige vogner oppgjennom, men har kun beholdt 1 :)

- Mountain buggy urban jungle (varer lenge, god og trill i alt slags terreng )
- Simo vogn, barnehagevogn til eldste (stor og god, herlig myk demping)
- Emaljunga edge duo (stor og god bag, lavt bakkeklaring på understell, likte ikke sportsdelen)
- cybex balios M (lett og god by/butikkvogn, angrer litt på at jeg solgte den nå)
- dobbel sykkelvogn/pulk fra Nordic cab (love it!)

Mountain buggyen var den første vi kjøpte og den har vi fortsatt, har også sykkelvognen den brukes nesten daglig :) De andre har jeg solgt videre...

Det eneste MB mangler er en sittedel som du kan ha mot deg den første tiden etter overgang fra bagdel. Men det har den nyere versjonen av MB, så her vurdere jeg veldig å kjøpe den nyeste utgaven av samme vogn som jeg har :) den er så lett og god og trille i all slags vær og terreng, super og løpe med også :)
 
Back
Topp