Vogntråd!

Jeg vurderer å kjøpe sykkelvogn som hovedsaklig skal brukes som søskenvogn (så 4-åringen) kan få sitte i, og til turer til feks. stranden da det er større plass i de. Hadde ikke det med forrige, men fikk låne naboen sin flere turer og det var genialt! Trillet jenta mi på 4 år i den med nabojenta som er jevngammel, og det er lekende lett å trille:D
Vi har Bugaboo buffaloo, så denne vil bli når babyen er litt større. Nærmere året tenker jeg:)
Om du skal kjøpe sykkelvogn kan jeg absolutt anbefale nordic cab:) romslig men samtidig lett. Enkelt å få tak i reservedeler v behov. Dyr i innkjøp men holder seg i pris ved salg igjen. Mi er fra 2008 men fortsatt fin:)og brukes masse som varetransport
 
Akkurat gått til innkjøp av en Bugaboo Fox 2 i fargen taupe.
Ubesluttsom som jeg er så er jeg usikker på fargen å vurderer å bytte tekstilsettet til svart eller Grå Melange
Vis vedlegget 361066
Syns fargen var kjempefin! Vurderer den selv. Vil du si fargen er lik på bildet som i virkligheten? Syns den ser brunere ut på nettsidene til diverse nettbutikker, men likte den godt sånn den var på ditt bilde:happy:
 
Er det noen som har Stokke Xplory X? Jeg syns den er så fin, og vi har trillet og byttet deler etc på Barnas Hus et par ganger, men aldri prøvd den ute:rolleyes: Hvordan er den på forskjellig underlag, vinterføre etc? Noen som vet?:D
 
Da ble det komplett vogn på oss også. Kjøpte understell/sportsdel av en kollega (veldig fint brukt) tidligere i sommer, og bagdel+regntrekk på Finn (nesten ikke brukt) i går. Til sammen 1300 kroner. Godt fornøyd med det :D
Britax smile 2.

457F2811-7951-4E76-9D69-B04496418225.jpeg
 
Da ble det komplett vogn på oss også. Kjøpte understell/sportsdel av en kollega (veldig fint brukt) tidligere i sommer, og bagdel+regntrekk på Finn (nesten ikke brukt) i går. Til sammen 1300 kroner. Godt fornøyd med det :D
Britax smile 2.

Vis vedlegget 362696
Samme som vi har etter storesøster! Veldig god vogn å jogge rolig med, faktisk.
 
Vi har en Stokke Trailz fra første som vi har beholdt. Den ble knapt brukt, da baby hatet vogn og bare ville bli bært. Krysser fingrene for at denne babyen kan trives i vogn :dummy:
 
Jeg tror jeg har bestemt meg for Emmaøjunga NXT90f fordi jeg synes den er veldig fin, samtidig som den ikke er av de laveste vognene. Venninnen min har den og skryter den opp i skyene, så kanskje jeg er litt påvirket derfra:p
Kan man bruke bilsete på understellet av den vognen?

Synes også den tar litt mye plass i bagasjerommet, og kan virke litt tung. Er det noen som kan anbefale noen andre vogner, som ligner på den, men er litt nettere/lettere?:happy:
 
Jeg tror jeg har bestemt meg for Emmaøjunga NXT90f fordi jeg synes den er veldig fin, samtidig som den ikke er av de laveste vognene. Venninnen min har den og skryter den opp i skyene, så kanskje jeg er litt påvirket derfra:p
Kan man bruke bilsete på understellet av den vognen?

Synes også den tar litt mye plass i bagasjerommet, og kan virke litt tung. Er det noen som kan anbefale noen andre vogner, som ligner på den, men er litt nettere/lettere?:happy:
Eg trudde eg kom til å havne på Emmaljunga før eg begynte å lese og kikke litt. No heller me mot Cybex Priam:) Liker derimot prisen på Emmaljunga bedre:bag:
 
Syns fargen var kjempefin! Vurderer den selv. Vil du si fargen er lik på bildet som i virkligheten? Syns den ser brunere ut på nettsidene til diverse nettbutikker, men likte den godt sånn den var på ditt bilde:happy:
Farger endrer seg litt i lyset vil jeg si:) av og til syns jeg den er mørk og andre ganger syns jeg den er litt mer brunmelert om du skjønner?:happy:
 
Farger endrer seg litt i lyset vil jeg si:) av og til syns jeg den er mørk og andre ganger syns jeg den er litt mer brunmelert om du skjønner?:happy:
Skjønner. Takk! Tror jeg må ta meg en tur å se på den:happy:
 
Nokon som er kjent med leveringstider på vogner no for tida? F. Eks på Barnas Hus? :)

Og er det mangen kommande desembermødre som enda ikkje har kjøpt vogn? :rolleyes:
 
Nokon som er kjent med leveringstider på vogner no for tida? F. Eks på Barnas Hus? :)

Og er det mangen kommande desembermødre som enda ikkje har kjøpt vogn? :rolleyes:
Vi fikk vogna typ 1 uke etter vi bestilte på nett! På barnashus. :)
 
Nokon som er kjent med leveringstider på vogner no for tida? F. Eks på Barnas Hus? :)

Og er det mangen kommande desembermødre som enda ikkje har kjøpt vogn? :rolleyes:
Jeg har bestilt , tok to uker så den kom i dag:)
 
Nokon som er kjent med leveringstider på vogner no for tida? F. Eks på Barnas Hus? :)

Og er det mangen kommande desembermødre som enda ikkje har kjøpt vogn? :rolleyes:
Tok rundt 4 uker når vi bestilte bugaboo fox 2 fra barnas hus.
 
Takk for svar:joyful:
Høyrde rykter om opptil 3 mnd levertidstid, så var redd me var i seinaste laget for bestilling no:rolleyes:
Men skal sies at vi bestilte før sommeren, for å slippe lang ventetid. De på barnashus sa at det som regel er en del lengre vente tid på høsten.
 
Jeg har siklet på Cybex Priam (med rosegull understell, hva ellers?). Har noen erfaring med den?
 
Back
Topp