Vogntråd

Lille har baby jogger city elite nå, så tenkte egentlig bare å bruke den når baby kommer, men... Vi har jo bare sittedelen. Noen som vet om det bare er å kjøpe bag til city elite eller trenger man masse greier i tillegg? :wacky:

Ellers kunne jeg jo gjerne tenkt meg en bugaboo da :)
 
Lille har baby jogger city elite nå, så tenkte egentlig bare å bruke den når baby kommer, men... Vi har jo bare sittedelen. Noen som vet om det bare er å kjøpe bag til city elite eller trenger man masse greier i tillegg? :wacky:

Ellers kunne jeg jo gjerne tenkt meg en bugaboo da :)

Kan kjøpe bag ved siden av :)
 
Lille har baby jogger city elite nå, så tenkte egentlig bare å bruke den når baby kommer, men... Vi har jo bare sittedelen. Noen som vet om det bare er å kjøpe bag til city elite eller trenger man masse greier i tillegg? :wacky:

Ellers kunne jeg jo gjerne tenkt meg en bugaboo da :)
Hvis dere har city elite 1 bør du kjøpe bag snart fordi det har kommet city elite 2 og da blir det snart vanskelig å få tak i bag til city elite 1 :)
 
noen over 1,80 cm her? i såfall, noen tips om høye vogner? har testet stokke trailz hos en venninne og den er jo fantastisk synes jeg. men siden den utgår nå kunne det vært greit med et alternativ :)
Tante er 1.82 og syns emmaljungaen min var god. Har mondial deluxe.
 
Har Stokke Trailz etter nr.1 og nr.2. Veldig fornøyd med vognen, og kommer til å bruke den igjen. Ellers så har vi en Babyjogger City Mini GT som "kjøpesentervogn", til når babyen er litt større. Den er lett å ta med seg og lett å manøvrere.
 
Har mountain buggy urban jungle fra førstemann. Var fornøyd med den, men den blir sikkert ikke så mye brukt denne gangen heller. #bæremamma ❤
 
Vi bur rett ved ein kjempehumpete traktorveg som det hadde vore fint å kunne bruke vogna på. Vurderer å kjøpe joggevogn med store hjul for å kunne køyre der. (Elles ingen planer om å bruke den til jogging). Nokon som har terrengvogn å anbefale?
 
Vi bur rett ved ein kjempehumpete traktorveg som det hadde vore fint å kunne bruke vogna på. Vurderer å kjøpe joggevogn med store hjul for å kunne køyre der. (Elles ingen planer om å bruke den til jogging). Nokon som har terrengvogn å anbefale?
Har babyjogger summitx3 pga nettop slike veier og er fornøyd med den sånn sett! Men synes generelt at den har litt dårlig kvalitet på ymse så hadde nok ikke valgt den igjen. Nå har jeg brukt vogna utrolig masse da.

Hadde også en god gammel simo vogn som var helt fantastisk å trille på slike humpeveier pga den har så god fjæring.
 
Vurderer selv Britax smile 3. Men blir usikker nå som jeg ikke ser så mange andre som vurderer den :D

Britax er mye mer populært i Europa for øvrig enn i Norge. Smile 3 er en super vogn. Selv er jeg meget fornøyd med Britax go big, men etter at den nye versjonen av smile kom, kunne jeg nok heller ha valgt den. Britax er kvalitet hele veien!
 
Har emmaljunga duo fra før, og kommer til å bruke denne igjen :hilarious: Bor på et sted med humpete og grusete veier, så syns det er best med en solid vogn med fire hjul :) Litt tung og stor når man skal løfte ut og inn av bilen, men ellers er den veldig kjekk syns jeg :hilarious:
 
Back
Topp