Vogntråd

En tråd i 'Juni 2021' startet av Hello, 28 Sep 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. LilleLunsj Betatt av forumet Marsboerne 20 18 JuniJubel2021

Lille har baby jogger city elite nå, så tenkte egentlig bare å bruke den når baby kommer, men... Vi har jo bare sittedelen. Noen som vet om det bare er å kjøpe bag til city elite eller trenger man masse greier i tillegg? :wacky:

Ellers kunne jeg jo gjerne tenkt meg en bugaboo da :)

2. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Kan kjøpe bag ved siden av :)

3. Sommerbaby21 Elsker forumet JuniJubel2021 Juligull2021

Hvis dere har city elite 1 bør du kjøpe bag snart fordi det har kommet city elite 2 og da blir det snart vanskelig å få tak i bag til city elite 1 :)

4. LilleLunsj Betatt av forumet Marsboerne 20 18 JuniJubel2021

Takk for svar! :)

Godt poeng.. Så her om dagen at det kommer en 2!

5. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Tante er 1.82 og syns emmaljungaen min var god. Har mondial deluxe.

• Liker Liker x 1
  6. Betty1234 Forelsket i forumet

Vi kommer til å kjøpe bugaboo fox 2:D

7. skjor Flørter med forumet JuniJubel2021

Har Stokke Trailz etter nr.1 og nr.2. Veldig fornøyd med vognen, og kommer til å bruke den igjen. Ellers så har vi en Babyjogger City Mini GT som "kjøpesentervogn", til når babyen er litt større. Den er lett å ta med seg og lett å manøvrere.

8. Kaholt Blir kjent med forumet

Har mountain buggy urban jungle fra førstemann. Var fornøyd med den, men den blir sikkert ikke så mye brukt denne gangen heller. #bæremamma ❤

9. Småsnakk Forelsket i forumet JuniJubel2021 *Aprilbaby 2018*

Vi bur rett ved ein kjempehumpete traktorveg som det hadde vore fint å kunne bruke vogna på. Vurderer å kjøpe joggevogn med store hjul for å kunne køyre der. (Elles ingen planer om å bruke den til jogging). Nokon som har terrengvogn å anbefale?

10. Jozo Elsker forumet JuniJubel2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Har babyjogger summitx3 pga nettop slike veier og er fornøyd med den sånn sett! Men synes generelt at den har litt dårlig kvalitet på ymse så hadde nok ikke valgt den igjen. Nå har jeg brukt vogna utrolig masse da.

Hadde også en god gammel simo vogn som var helt fantastisk å trille på slike humpeveier pga den har så god fjæring.

• Liker Liker x 1
  11. Dahlia Gift med forumet JuniJubel2021 Sensommerbarna 2019

Britax er mye mer populært i Europa for øvrig enn i Norge. Smile 3 er en super vogn. Selv er jeg meget fornøyd med Britax go big, men etter at den nye versjonen av smile kom, kunne jeg nok heller ha valgt den. Britax er kvalitet hele veien!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  12. Glitterstøv Betatt av forumet JuniJubel2021

Har emmaljunga duo fra før, og kommer til å bruke denne igjen :hilarious: Bor på et sted med humpete og grusete veier, så syns det er best med en solid vogn med fire hjul :) Litt tung og stor når man skal løfte ut og inn av bilen, men ellers er den veldig kjekk syns jeg :hilarious:

• Liker Liker x 1

Del denne siden