Vogntråd

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Flere enn meg som tenker på innkjøp?:p Vi går for Bugaboo Fox 2 denne gang:) Hadde Bugaboo Buffalo sist, og var kjempefornøyd. Men den solgte vi, og nå kjøper vi tilnærmet lik vogn:D Bare forbedret. Skjønner ikke hvordan jeg har fått med meg samboer på det:gen014:cool05
 
Vi har en Stokke trailz fra 2 år siden så blir den fortsatt . Sånn passe fornøyd og bra den får flere bruk enn bare et barn da den var litt dyr :)
 
Stokke Trailz var andrevalget vårt, den er veldig fin den også :happy::happy: Jeg er ikke så veldig høy av meg, så den blir litt «stor» for meg :laughing021
 
Husk at Stokke trailz har gått ut av produksjon! Dere må kjøpe den asap, for det som selges nå er siste lageret :(
 
Jeg har en Britax Go big 2 og en Uppababy vista v2 (kan brukes til søskenvogn) og elsker begge to, så det blir ikke ny vogn til lillebrøster :p
 
Har bugaboo fox fra storebror, bruker den til lille i magen. Elsker den vogna :Heartred
 
Har Emmaljunga mondial delux etter storesøster. Den kommer til å brukes som sovevogn hjemme og etter hvert i bhg. Til byturer/cafe o.l skal jeg kjøpe en av disse rimelige og fine fra Jollyroom :)
 

Vedlegg

  • FCA6D821-672C-4F42-90D5-80D57263B2AF.jpeg
    FCA6D821-672C-4F42-90D5-80D57263B2AF.jpeg
    16,7 KB · Visninger: 15
  • F954C16C-1049-48F2-B6DA-C28C364EB2DE.png
    F954C16C-1049-48F2-B6DA-C28C364EB2DE.png
    62,8 KB · Visninger: 14
Glemte helt at vi har en Yoyo vogn også! Kanskje den beste investeringen jeg har gjort! Perfekt på reiser, bytur og butikken. Vanlige vogner er så store mens den kan man ta med uten store problemer. Mest egnet for 6+ mnd men den kan derimot brukes lenge som en backup vogn for smårollinger som tror de vil gå selv på tur men blir fort sliten og vil sitte XD
 
Kan for øvrig sterkt anbefale begge mine vogner. Veldig ulike, men såå gode begge to. Go big er en drøm i terreng. Vista er så lekker, veldig lik Bugaboo Fox på en del ting, men har bedre demping, større varekurv og, heeelt subjektivt, kulere design :)

i tillegg har vi en Baby jogger city tour 2. Skikkelig praktisk reisetrille med fotbrett og nesten full liggestilling.
 
Har en 6 år gammel Emmaljunga city cross. Kommer til å bruke den denne gangen også :happy: Alltid vært veldig fornøyd med den! Har også en babyjogger city mini GT som vi har brukt til byturer, reising osv etterhvert ;)
 
Glemte helt at vi har en Yoyo vogn også! Kanskje den beste investeringen jeg har gjort! Perfekt på reiser, bytur og butikken. Vanlige vogner er så store mens den kan man ta med uten store problemer. Mest egnet for 6+ mnd men den kan derimot brukes lenge som en backup vogn for smårollinger som tror de vil gå selv på tur men blir fort sliten og vil sitte XD
Ja den er helt fantastisk!!
 
Vi har kjøpt brukte barnevogner på finn. Kjøpte en utrolig lekker Simo Classic og så en simo bagvogn og kombi vogn.
Har hatt utallige vogner til alle ungene :)

vi bor på landet og reiser aldri noen plasser der vi behøver små, nette vogner :)
Elsker vognene fra Odder i Danmark, de er gedigene, og mamma bor i København, så om det blir lov å reise dit før fødsel kan det hende jeg kjøper der også, ha ha ha... gubben mener jeg er gal ;)
 
Back
Topp