Vogntråd

Har lyst på babyjogger :) liker den vognen veldig godt ... har kun hatt emmaljunga tidligere
 
Vi var ute å kikket på vogner igår, for nyskjerighetens skyld. Vi falt pladask for Britax Smi le 3 :rolleyes: Noen med erfaringer? (Evnt. erfaringer med Britax Smi le 2?)
 
Ikke turt å tenke på noe innkjøp ennå, jeg trenger en bekreftelse på hva som befinner seg i magen først. Men har jo alt etter 3 åringen. Vi bor på gård med grusveger, så emmaljunga edge duo har vært perfekt for oss. Har i tillegg baby jogger city elite som tar en del mindre plass for å ha på turer :love2
 
Jeg har så innmari lyst på tutek turran! Men får ikke tak i den i Norge lenger tror jeg :(
 
Vi skal ha Emmaljunga med stor bagdel :angelic: syns den virker veldig stødig og bra, å at ungen kan ha den lenge :cat:
 
Vi har emmajunga super viking. Veldig fornøyd med den! Har en babyjogger GT 2 til reisevogn, ligge i bilen vogn når ungen blir rundt året. selv om den er litt stor men reise trillene er for små for samboeren.
Men fortrekker emmajungaen til tur gåing!
 
Har begynt å titte på vogn også. Står mellom disse tre foreløpig: Stokke trailz, britax smile 3 og uppababy vista. Har testa ut Stokke trailz i butikken. Deilig å trille, men synes den er stor. Britax har jeg ikke fått testet ut enda. Uppababy skal i teorien arves, har kun trillet den engang. Har ikke dannet meg noen mening eller inntrykk av den enda.
 
Måtte gå for en skikkelig praktisk vogn sist som kunne være med meg over alt pga hest, men denne gangen har jeg ikke hest og skal ha en pen "sitte på kafé og trille i byen vogn" :hilarious: har sett meg ut Emmaljunga nxt90F :happy:
 
noen over 1,80 cm her? i såfall, noen tips om høye vogner? har testet stokke trailz hos en venninne og den er jo fantastisk synes jeg. men siden den utgår nå kunne det vært greit med et alternativ :)
 
noen over 1,80 cm her? i såfall, noen tips om høye vogner? har testet stokke trailz hos en venninne og den er jo fantastisk synes jeg. men siden den utgår nå kunne det vært greit med et alternativ :)
Mener å huske at Babyjogger-bagdelen er høy:)
 
Vi har Bugaboo fox etter 2-åringen, så håper hun er ferdig med å sove i bhg før juni :rolleyes: Hvis ikke kjøper vi nok en brukt vogn til soving, og bruker Bugaboo til babyen :happy:
 
Bugaboo buffalo, har den fortsatt etter 5-åringen:greet025
Elske den vognen, og hadde jeg solgt den tidligere hadde jeg igjen gått for Bugaboo :happy090 Til første hadde jeg emmaljunga og babyjogger city elite.
 
Vi har en babyjogger som vi har brukt som bagvogn, og en gammel briovogn vi kjøpte brukt, som vi bytter til når sittedel blir aktuelt :)
 
Vi har en emmaljunga city cross etter snart 3 åringen og vi skal kjøpe en ny babyjogger city elite (vi solgte den vi hadde , angrer :/)
 
Vi har en emmaljunga edge duo som hjemmevogn, dem drar seg fram på all slags føre. Også har vi en babyjogger city elite som er lettere å ta med seg i bilen, men den trenger vi bagdel til :)
 
Vurderer selv Britax smile 3. Men blir usikker nå som jeg ikke ser så mange andre som vurderer den :D
 
Back
Topp