^Forundringspakken^
Elsker forumet
Jeg kommer ikke til å kjøpe det før siste mnd tror jeg - men har dere tenkt ut hvilken vogn dere går for til den lille? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Synes den er flott å se påSamboer har en Stokke bakdel i flyttelasset ser jeg, så det blir vel den da.. Stokke var veldig populært før. Noen med erfaring? God å styre med å slik?
Denne var også veldig fin!Har Britax 5z, kom ut som best i test i en eller annen test. Den er grei den. Liker at den ikke er så lav slik mange nye vogner er. Det beste er jo at den er kjempelett, og tar ikke alvorlig stor plass i bilen. Kalesjen på sportsvognen er kjempegod når den er fullt utslått.
Jeg har kjøpt en «kompakt» nxt60 for å ha i barnehagen, men den tar mye mer plass, selv om understellet er mindre.
Ja det er det jeg ser for meg og, fin byvogn. Jeg kan trenge det og, for smidighet på kjøpesenter etc.. til turer er jeg og i skog og terreng, der er det vanskelig å finne bra vogn. Jeg likte babyjogger elite sist. Men den er jo ikke egnet helt fra nyfødt da..Synes den er flott å se på- jeg har ingen erfaring med den - men tror kanskje den er best i bymiljø vs skog og terreng. Så til mitt bruk, tror jeg ikke den hadde passet.
Hvis du kjøper bag til den, så er den jo ypperlig til formålet!Ja det er det jeg ser for meg og, fin byvogn. Jeg kan trenge det og, for smidighet på kjøpesenter etc.. til turer er jeg og i skog og terreng, der er det vanskelig å finne bra vogn. Jeg likte babyjogger elite sist. Men den er jo ikke egnet helt fra nyfødt da..
Takk for tips - skal sjekke utJeg har selv jobbet i en barnebutikk og solgt barnevogner - så for meg sto valget mellom Britax 5z lux, cybex priam eller Thule charm, som er relativt ny. Vi valgte til slutt britax da den er lett å legge sammen og ta med seg rundt (noe som er fint de gangene jeg skal farte rundt alene) og de aller fleste bilstoler passer på den med adaptere. Synes også fargeutvalget dems er bra (selvom det nødvendigvis ikke er det viktigste ). Hjulene er også punkteringsfrie og den kan fint trilles på snø, da den ikke har kraftige mønster i hjula som snøen kan kladde seg i.
Vi brukte den etter et par uker, men det var jo i august. Spørs helt hvor man bor og været som pleier å være! Noen er jo spreke og vil gjerne ut og gå med en gang.Jeg og sambo prøver å finne ut av vogn nå. Vi vil ikke kjøpe helt enda, da blir den jo stående i månedsvis. Har også et håp om at vognene vil synke litt i pris nærmere vinteren.
Har sett på Cybex Talos S særlig, og ser at både Bugaboo og Priam får gode omtaler. Får bare se hva det blir til. Trenger man vogn fra start, dere som har hatt baby før? Kjenner ei venninne som ikke kjøpte på flere måneder - de var mest inne først, og så brukte hun mye bæresele. Men hun bor også litt mer sentralt enn meg.
En kollega mente uansett vi burde kjøpe brukt først og så heller kjøpe ordentlig vogn når våren kommer.
Jeg ville hatt vogn klart fra første dag, er hvert fall deilig om man er i form til å trille en liten tur etter noen dager! Om det bare er ti minutter, så er det deilig med frisk luft for psyken, og om det ikke er for kaldt trenger baby bare å få på seg litt ull og puttes nedi vinterpose (med tanke på januar-tida). Synes det virker slitsomt å kle på en nyfødt tilstrekkelig for bæresele om det er minusgrader. Og de fleste nyfødte sover godt i vogn. Men her er det sikkert store forskjeller på hva slags erfaringer folk har.Jeg og sambo prøver å finne ut av vogn nå. Vi vil ikke kjøpe helt enda, da blir den jo stående i månedsvis. Har også et håp om at vognene vil synke litt i pris nærmere vinteren.
Har sett på Cybex Talos S særlig, og ser at både Bugaboo og Priam får gode omtaler. Får bare se hva det blir til. Trenger man vogn fra start, dere som har hatt baby før? Kjenner ei venninne som ikke kjøpte på flere måneder - de var mest inne først, og så brukte hun mye bæresele. Men hun bor også litt mer sentralt enn meg.
En kollega mente uansett vi burde kjøpe brukt først og så heller kjøpe ordentlig vogn når våren kommer.
Ville også hatt vogn fra start. Jeg ble klipt under første fødsel og hadde store smerter nedentil da jeg bærte baby i bæresele. Den måtte bare pakkes pent bort de første månedene.Jeg og sambo prøver å finne ut av vogn nå. Vi vil ikke kjøpe helt enda, da blir den jo stående i månedsvis. Har også et håp om at vognene vil synke litt i pris nærmere vinteren.
Var på første tur ut med vogna samme dag som vi kom hjem fra sykehuset. Brukte også mye bæresele på turer i starten, og gjør også det på butikkrunder nå, men alle blunder er i vogna, og har vært det fra en måned gammel. Mest for at jeg ønsker han skal sove i frisk og god luft.Jeg og sambo prøver å finne ut av vogn nå. Vi vil ikke kjøpe helt enda, da blir den jo stående i månedsvis. Har også et håp om at vognene vil synke litt i pris nærmere vinteren.