Markris
Flørter med forumet
Svarer meg selv, haha! Så nå at det sto jo nettsiden på at den kunne gå begge veierÅh
Kan man vende sportsdelen begge veier ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svarer meg selv, haha! Så nå at det sto jo nettsiden på at den kunne gå begge veierÅh

Jaa, virker mest robust mtp hvordan dem er desigbet, og går til livsstilen vår! Også at man ikke bor i by, så jeg kan drasse med meg vognen på grove veier herJeg vurderer også en av de to. Ingen erfaring med noen av de![]()
så håper noen av butikkene har inne en av de så man kan få kjent hvordan dem er, virker så knotete å skulle kjøpe uten å teste, for å returnere alt det pga man ikke liker
men kan jo ende opp med det også
JaÅh

Jeg hadde ikke klart å leve med knirking.Vi har en emmaljunga fra før som vi kommer til å bruke. Knirker fælt og jeg syns den er litt tung å dra med inn og ut av bil, men jeg klarer ikke rettferdiggjøre å kjøpe en nyhar sett litt på den nye Thule Charm, da…
![]()
Er du fornøyd med den?Vi har cybex talos s-lux fra storebroren, men trenger en søskenvogn i tillegg. Der er jeg virkelig helt blank.
føltes litt råflott, men vet hvor mye det har å si med en god vogn. Og vet vi får solgt den igjen når den tid kommer til en sikkert ok pris.Veldig! Den er mye og godt brukt på all slags terreng.Er du fornøyd med den?
Å ja, hvorfor ikke da? Jeg kjøpte akkurat en easygrow nature 23 modell vognpose i går.Veldig! Den er mye og godt brukt på all slags terreng.Liker at bagen er lun og god, at den er lett å trille, lett å slå sammen, at det er god plass under, at sportsdelen kan legges helt flatt og snus begge veier. Blant annet.
Det eneste jeg ikke er fornøyd med er at selene i sportsvognen ikke kan åpnes mtp vognpose. Funker fint med nyere type vognpose, men vi arvet en voksi av søsteren min og den får vi ikke brukt selene til.
Den går det nok an å feste. Den vi arvet er den mye eldre typen voksi som bare har to hull oppe og ett nede, og selene på talos’en kan ikke åpnes på den måten.Å ja, hvorfor ikke da? Jeg kjøpte akkurat en easygrow nature 23 modell vognpose i går.
Aha! Da skal jeg sjekke selehullene med en gang jeg kommer hjemDen går det nok an å feste. Den vi arvet er den mye eldre typen voksi som bare har to hull oppe og ett nede, og selene på talos’en kan ikke åpnes på den måten.
Jeg vet ikke hva forskjellen er på de to. Vi bare falt veldig for talos, og likte i tillegg prisen!Aha! Da skal jeg sjekke selehullene med en gang jeg kommer hjem
Vet du om det er stor forskjell på talos og priam? Hvorfor endte du på talos?
Har bedt mannen se om det går av å smøre den for å få det bort, hvis ikke blir det nyJeg hadde ikke klart å leve med knirking.Spørs kanskje hvor mye man triller, men jeg synes du fortjener ny vogn.
![]()
Med storebror ble i alle fall vogna brukt til hver eneste lur de første to åra.