Vogntips?

Jeg vurderer også en av de to. Ingen erfaring med noen av de :)
Jaa, virker mest robust mtp hvordan dem er desigbet, og går til livsstilen vår! Også at man ikke bor i by, så jeg kan drasse med meg vognen på grove veier her :laughing002 så håper noen av butikkene har inne en av de så man kan få kjent hvordan dem er, virker så knotete å skulle kjøpe uten å teste, for å returnere alt det pga man ikke liker :hungover: men kan jo ende opp med det også:smiley-ashamed004

Vi har en mouintan buggy terrain som jeg hadde til mine første - men skal pendle litt i starten og orker ikke dra på vogn.. Vi monterte bare på miniski på vogna når det var skikkelig med snø - funka som fjell det ☺️

Vi har cybex talos s-lux fra storebroren, men trenger en søskenvogn i tillegg. Der er jeg virkelig helt blank.

Vi har en emmaljunga fra før som vi kommer til å bruke. Knirker fælt og jeg syns den er litt tung å dra med inn og ut av bil, men jeg klarer ikke rettferdiggjøre å kjøpe en ny :confused005 har sett litt på den nye Thule Charm, da… :)
Jeg hadde ikke klart å leve med knirking. :p Spørs kanskje hvor mye man triller, men jeg synes du fortjener ny vogn. :p

Vi kjøpte ny Bugaboo Fox til fullpris :bag: føltes litt råflott, men vet hvor mye det har å si med en god vogn. Og vet vi får solgt den igjen når den tid kommer til en sikkert ok pris.

Er du fornøyd med den?
Veldig! Den er mye og godt brukt på all slags terreng. :D Liker at bagen er lun og god, at den er lett å trille, lett å slå sammen, at det er god plass under, at sportsdelen kan legges helt flatt og snus begge veier. Blant annet. :p

Det eneste jeg ikke er fornøyd med er at selene i sportsvognen ikke kan åpnes mtp vognpose. Funker fint med nyere type vognpose, men vi arvet en voksi av søsteren min og den får vi ikke brukt selene til.

Har lagt bort Bugaboo litt. Var jo en her som skrev at den er dårlig på vinteren, og søstra mi som jobber i barnehage sier det samme (få vogner er like stort irritasjonsmoment for de ansatte vinterstid ifølge henne)… men vi skal dra og se på vogner i løpet av ferien. Heller litt mot en Cylex Talos eller noe slikt

Veldig! Den er mye og godt brukt på all slags terreng. :D Liker at bagen er lun og god, at den er lett å trille, lett å slå sammen, at det er god plass under, at sportsdelen kan legges helt flatt og snus begge veier. Blant annet. :p

Det eneste jeg ikke er fornøyd med er at selene i sportsvognen ikke kan åpnes mtp vognpose. Funker fint med nyere type vognpose, men vi arvet en voksi av søsteren min og den får vi ikke brukt selene til.
Å ja, hvorfor ikke da? Jeg kjøpte akkurat en easygrow nature 23 modell vognpose i går.

Å ja, hvorfor ikke da? Jeg kjøpte akkurat en easygrow nature 23 modell vognpose i går.
Den går det nok an å feste. Den vi arvet er den mye eldre typen voksi som bare har to hull oppe og ett nede, og selene på talos’en kan ikke åpnes på den måten.

Den går det nok an å feste. Den vi arvet er den mye eldre typen voksi som bare har to hull oppe og ett nede, og selene på talos’en kan ikke åpnes på den måten.
Aha! Da skal jeg sjekke selehullene med en gang jeg kommer hjem :laughing002
Vet du om det er stor forskjell på talos og priam? Hvorfor endte du på talos?

Aha! Da skal jeg sjekke selehullene med en gang jeg kommer hjem :laughing002
Vet du om det er stor forskjell på talos og priam? Hvorfor endte du på talos?
Jeg vet ikke hva forskjellen er på de to. Vi bare falt veldig for talos, og likte i tillegg prisen!

Jeg hadde ikke klart å leve med knirking. :p Spørs kanskje hvor mye man triller, men jeg synes du fortjener ny vogn. :p
Har bedt mannen se om det går av å smøre den for å få det bort, hvis ikke blir det ny :laughing002 Med storebror ble i alle fall vogna brukt til hver eneste lur de første to åra.

Back
Topp