Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den satt jeg faktisk å kikket på før jeg ble gravid ! Kom over den på IG. Så finNå vurderer jeg også denne: synes den er så finVis vedlegget 485511
ser ut som litt upraktisk farge da… blir det ikke fort gjørmete, fuglebæsj, søl osv på den?Nå vurderer jeg også denne: synes den er så finVis vedlegget 485511
Isåfall kan den vaskes tenker jeg. Men den finnes jo også i andre farger om man ønsker detser ut som litt upraktisk farge da… blir det ikke fort gjørmete, fuglebæsj, søl osv på den?
Fuglebæsj vises uansett farge, men aldri opplevd å få det på vogn.ser ut som litt upraktisk farge da… blir det ikke fort gjørmete, fuglebæsj, søl osv på den?

Tja, om det ikke er, så vet jeg ikke hva erHar. Så. Lyst til å bytte ut det svære tunge droget av en Emmaljunga x90... Eldste bruker den enda og sover i i helgene, men det er vel ikke en god nok unnskyldning for å kjøpe en Fox 5..![]()
Jeg hadde byttet den ut. Er ferdig med tunge drog 
jeg tror ikke det stemmer lengre med modellene de siste årene. Eksempelvis Emmaljunga sento så veier understellet ca 10 kg, og jeg finner at Bugaboo fox 5 modell veier 12,6 kg med liggedelen på.Har hørt dette fra flere - at Emmaljunga er veldig tunge, mens Bugaboo er lette. Tror jeg heller litt mot en Bugaboo nå, kjenner så mange som er kjempefornøyd med de vognene