Vogn

Kjøpte bugaboo fox 5 (komplett) cybex cloud z-isize bilstol med base, og stå/sittebrett + bilstol adapter i Sverige (Nordby) betalte ca 21K for alt.

Bedre pris en om jeg hadde kjøpt det separat på de nettstedene som hadde rimligste pris hver for seg i Norge.
 
Noen som vet om en bra reisetrille som man kan ta med på fly og som kan legges helt flat og brukes fra nyfødt?
 
Noen som vet om en bra reisetrille som man kan ta med på fly og som kan legges helt flat og brukes fra nyfødt?

Vil du ha den med inn i hattehylla på flyet??
Isåfall er ikke mulighetene veldig mange, men ergobaby metro+ er et sikkert alternativ. Jeg har den selv, og har prøvd mange vogner samt tråla markedet hva gjelder reisevogner :hilarious: Den vogna er virkelig noe av det bedre i reisetrillekategorien, og har mye flatere liggeposisjon enn mange andre. Den kan du kjøpe bag til for nyfødt, eller vippe opp fotbrettetog stille inn slik at den blir en slags bag/lunere (se instruksjonsvideoer). Til nyfødt ville jeg feksda ha kjøpt et fast babynest med bærehåndtak (feks najell sitt) og hatt oppi, så kan man enkelt ta baby sovende ut, men behøver ikke nødvednigvis å kjøpe bagen.
 
Noen som vet om en bra reisetrille som man kan ta med på fly og som kan legges helt flat og brukes fra nyfødt?
Ja elodie mondo er super. Vi er så fornøyd med veldig god solskjerming og lang rygg som kan legges helt ned, hun på 2,5 år passer den lenge til. En av de få som er små nok til å bli godkjent hos alle flyselskap. :)
 
Vil du ha den med inn i hattehylla på flyet??
Isåfall er ikke mulighetene veldig mange, men ergobaby metro+ er et sikkert alternativ. Jeg har den selv, og har prøvd mange vogner samt tråla markedet hva gjelder reisevogner :hilarious: Den vogna er virkelig noe av det bedre i reisetrillekategorien, og har mye flatere liggeposisjon enn mange andre. Den kan du kjøpe bag til for nyfødt, eller vippe opp fotbrettetog stille inn slik at den blir en slags bag/lunere (se instruksjonsvideoer). Til nyfødt ville jeg feksda ha kjøpt et fast babynest med bærehåndtak (feks najell sitt) og hatt oppi, så kan man enkelt ta baby sovende ut, men behøver ikke nødvednigvis å kjøpe bagen.
Ja, tenkte egentlig det. Vet jo ikke hvor mye vi skal reise, men vi har hytte utenfor Bergen og bor utenfor Oslo. Så kan være greit å bare fly over uten å drasse med hele vanlige vogna. Og den tar jo hele bagasjerommet på mamma sin bil om vi sitter på med henne over.
Ja, så litt på den vogna, men klarte ikke finne den bagen det står man kan kjøpe for å ha inni til nyfødt. Har jo et babynest hjemme jeg kan ta med i den vogna evt da.
 
Jeg lurte på (håper det er ok at jeg skriver her), om det er vanlig at joggevogner ikke går helt «snorrett»? Har akkurat mottatt Mountain Buggy Terrain og er totalt forelska, men la merke til dette når jeg prøver den i stua. Har ikke termin før om lenge (desember), så har liksom ikke fått prøvd den annet sted enn i en relativt liten stue enda :p Ble bedre da vi fikk pumpet opp hjulene til riktig trykk, men merker det litt enda. Så er jeg heller ikke helt sikker på om jeg har blitt litt smågal og veldig opphengt i det, slik at det kjennes mer ut enn det er:schocked028
 
Back
Topp