Men hva blir lengden på bugaboo fox 3?
For lengden på emmaljunga nxt90 sin liggedel er 73cm. Fant ingenting på bugaboo
Opplever dem som ganske like igrunnen litt romsligere oppe ved hodet/kalesjen til bugaboo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men hva blir lengden på bugaboo fox 3?
Vi fant ut at bugaboo er hele 1 cm lengre, så ikke store forskjellenMen hva blir lengden på bugaboo fox 3?
Ja, det var jo ikke så voldsomt mye..Vi fant ut at bugaboo er hele 1 cm lengre, så ikke store forskjellen
Fikk beskjed i butikken at om man vil ha emmaljunga som må bestilles, så må den bestilles rett etter påske om man skal være sikker på at man får den før ungen kommer. Svenskene har sommerstengt i fabrikken, og da tar det tid før de har fått produsert noe.Blir ikke klok på hvilken vogn vi skal gå for så denne er fin å følge med på. Når bestiller dere vogn?
Nei, det tenker jeg også. Vi bor i vakre Trøndelag, som betyr et heidundrende vær innimellom. Så her gikk vi for emmaljunga NXT90 Ranger, da den virka veldig robust og ikke minst kom i en nydelig grønnfarge. Testa Bugaboo fox også og har ingenting å utsette på den heller! Så tror ikke lengden på liggedelen trenger å være avgjørende for valgetJa, det var jo ikke så voldsomt mye..
Vi bestilte i dag!Blir ikke klok på hvilken vogn vi skal gå for så denne er fin å følge med på. Når bestiller dere vogn?
Hør med noen sykkelrepratør folk kanskje? Høres jo ut som deres gate det?Jeg tror ikke jeg skal ha ny vogn... Vi har noen fra før.
- britax smile 2 blir hovedvogn første to årene. Men den har en defekt brems som vi må få fikset. Hvis ikke må vi jo faktisk ha ny vogn...
- babyjogger city elite 2 overtar deretter.
- emmaljunga nitro city som barnehagevogn (kjøpt veldig billig brukt)
- babyjogger city mini gt double hvis vi trenger søskenvogn (mellomste kommer til å være 3 når babyen blir født, så den blir vel neppe brukt så mye).
- babyzen yoyo reisetrille
Har ambisjoner om at jeg skal selge dem etterhvert som de tas ut av bruk denne gangen, for nå er vi på definitivt siste barnet!
Takk for tips! Nå har jeg ringt et sykkelverksted. De sa at problemet for dem var å få tak i deler, så det beste tipset han hadde var å kontakte en forhandler av det merket. Det blir et stykke å reise, men skal prøve på det. Er for galt å kassere en kjempefin vogn pga en liten defekt. Men kan jo nesten ikke ha vogn uten brems heller, så håper det går!Hør med noen sykkelrepratør folk kanskje? Høres jo ut som deres gate det?
Men de kan jo sikkert sende i posten? Også tar du med det til de som skal fikse.Takk for tips! Nå har jeg ringt et sykkelverksted. De sa at problemet for dem var å få tak i deler, så det beste tipset han hadde var å kontakte en forhandler av det merket. Det blir et stykke å reise, men skal prøve på det. Er for galt å kassere en kjempefin vogn pga en liten defekt. Men kan jo nesten ikke ha vogn uten brems heller, så håper det går!
Den har vi nettopp kjøpt også! Såå enkel å manøvrere og slå sammenBlir bugaboo fox 5 her får igjen en god slant på skatten så da ble valget enkelt .. hehe. Elsker den vogna! Skal bestille etter påske tenker jeg.
Samboeren klarte å fikse bremsen, så da blir det ikke ny vogn! Men har kjøpt en søt vognpynt, så blir den litt ny likevel. Ny baby iallfall!Jeg tror ikke jeg skal ha ny vogn... Vi har noen fra før.
- britax smile 2 blir hovedvogn første to årene. Men den har en defekt brems som vi må få fikset. Hvis ikke må vi jo faktisk ha ny vogn...
- babyjogger city elite 2 overtar deretter.
- emmaljunga nitro city som barnehagevogn (kjøpt veldig billig brukt)
- babyjogger city mini gt double hvis vi trenger søskenvogn (mellomste kommer til å være 3 når babyen blir født, så den blir vel neppe brukt så mye).
- babyzen yoyo reisetrille
Har ambisjoner om at jeg skal selge dem etterhvert som de tas ut av bruk denne gangen, for nå er vi på definitivt siste barnet!