Vogn

Emmaljunga nxt90F etter første samt baby jogger city elite når baby skal over i sportsdel etterhvert. :)
 
Blir ikke klok på hvilken vogn vi skal gå for så denne er fin å følge med på. Når bestiller dere vogn?
 
Blir ikke klok på hvilken vogn vi skal gå for så denne er fin å følge med på. Når bestiller dere vogn?
Fikk beskjed i butikken at om man vil ha emmaljunga som må bestilles, så må den bestilles rett etter påske om man skal være sikker på at man får den før ungen kommer. Svenskene har sommerstengt i fabrikken, og da tar det tid før de har fått produsert noe.
 
Ja, det var jo ikke så voldsomt mye..
Nei, det tenker jeg også. Vi bor i vakre Trøndelag, som betyr et heidundrende vær innimellom. Så her gikk vi for emmaljunga NXT90 Ranger, da den virka veldig robust og ikke minst kom i en nydelig grønnfarge. Testa Bugaboo fox også og har ingenting å utsette på den heller! Så tror ikke lengden på liggedelen trenger å være avgjørende for valget :)
 
Her har det stått i mellom Britax smile 3 og 4. men nå har jeg landet på 3, da eneste forskjellen mellom de er at 4 har punkterinsfrie dekk og mer ventilasjon på bagdelen. Har Britax smile 2 fra før og den har heller ikke punkteringsfrie dekk og har vært mer enn god nok i over 6 år. Så da sparer vi litt penger også :D

Så nå må bare mannen våkne sånn at vi kan bli enige og bestille den :p hahaha.

Jeg sjekket også Finn og den ligger ute der til omtrent samme pris, så da vil jeg heller kjøpe ny! 8000kr var ikke såå ille, syns jeg når den stort sett ligger ute til 7-7500kr på Finn, eller billigere og slitt.
 
Jeg tror ikke jeg skal ha ny vogn... :hilarious: Vi har noen fra før. :smiley-angelic002
- britax smile 2 blir hovedvogn første to årene. Men den har en defekt brems som vi må få fikset. Hvis ikke må vi jo faktisk ha ny vogn... :joyful:
- babyjogger city elite 2 overtar deretter.
- emmaljunga nitro city som barnehagevogn (kjøpt veldig billig brukt)
- babyjogger city mini gt double hvis vi trenger søskenvogn (mellomste kommer til å være 3 når babyen blir født, så den blir vel neppe brukt så mye).
- babyzen yoyo reisetrille

Har ambisjoner om at jeg skal selge dem etterhvert som de tas ut av bruk denne gangen, for nå er vi på definitivt siste barnet!
 
Jeg tror ikke jeg skal ha ny vogn... :hilarious: Vi har noen fra før. :smiley-angelic002
- britax smile 2 blir hovedvogn første to årene. Men den har en defekt brems som vi må få fikset. Hvis ikke må vi jo faktisk ha ny vogn... :joyful:
- babyjogger city elite 2 overtar deretter.
- emmaljunga nitro city som barnehagevogn (kjøpt veldig billig brukt)
- babyjogger city mini gt double hvis vi trenger søskenvogn (mellomste kommer til å være 3 når babyen blir født, så den blir vel neppe brukt så mye).
- babyzen yoyo reisetrille

Har ambisjoner om at jeg skal selge dem etterhvert som de tas ut av bruk denne gangen, for nå er vi på definitivt siste barnet!
Hør med noen sykkelrepratør folk kanskje? Høres jo ut som deres gate det?
 
Hør med noen sykkelrepratør folk kanskje? Høres jo ut som deres gate det?
Takk for tips! Nå har jeg ringt et sykkelverksted. De sa at problemet for dem var å få tak i deler, så det beste tipset han hadde var å kontakte en forhandler av det merket. Det blir et stykke å reise, men skal prøve på det. Er for galt å kassere en kjempefin vogn pga en liten defekt. Men kan jo nesten ikke ha vogn uten brems heller, så håper det går!
 
Takk for tips! Nå har jeg ringt et sykkelverksted. De sa at problemet for dem var å få tak i deler, så det beste tipset han hadde var å kontakte en forhandler av det merket. Det blir et stykke å reise, men skal prøve på det. Er for galt å kassere en kjempefin vogn pga en liten defekt. Men kan jo nesten ikke ha vogn uten brems heller, så håper det går!
Men de kan jo sikkert sende i posten? Også tar du med det til de som skal fikse.
Utrolig kjedelig hvis den ikke skal kunne brukes pga det da!
 
Blir bugaboo fox 5 her :love7 får igjen en god slant på skatten så da ble valget enkelt .. hehe. Elsker den vogna! Skal bestille etter påske tenker jeg.
 
Til dere som ikke har kjøpt vogn enda og planlegger det, her var det mange gode pakketilbud! ❤️

 
Her blir det Britax smile 2, forhåpentligvis er snart 3 åringen ferdig med å kvile i den til lillesøster kommer:dummy1:
 
Jeg tror ikke jeg skal ha ny vogn... :hilarious: Vi har noen fra før. :smiley-angelic002
- britax smile 2 blir hovedvogn første to årene. Men den har en defekt brems som vi må få fikset. Hvis ikke må vi jo faktisk ha ny vogn... :joyful:
- babyjogger city elite 2 overtar deretter.
- emmaljunga nitro city som barnehagevogn (kjøpt veldig billig brukt)
- babyjogger city mini gt double hvis vi trenger søskenvogn (mellomste kommer til å være 3 når babyen blir født, så den blir vel neppe brukt så mye).
- babyzen yoyo reisetrille

Har ambisjoner om at jeg skal selge dem etterhvert som de tas ut av bruk denne gangen, for nå er vi på definitivt siste barnet!
Samboeren klarte å fikse bremsen, så da blir det ikke ny vogn! Men har kjøpt en søt vognpynt, så blir den litt ny likevel. Ny baby iallfall! :joyful:
 
Back
Topp