Vogn

Frk.86

Forelsket i forumet
Sensommerskattene 2023
Klárar ikke å bestemme meg den sistnevnte vognen er betydelig billigere men har litt lyst på bugaboo

Valget står mellom bugaboo fox 3 eller Harvey easywalker den nyeste noen som har erfaringer med disse?
 
Jeg ønska meg sååå bugaboo sist men kjøpte en rimeligere en. Denne gangen vil jeg ha bugaboo, er ikke like mye vi trengt kjøpe denne gangen siden vi har en del frafør så kan kanskje ta oss råd til drømmevogna :love7

Har ikke noen erfaring med den andre du nevner.
 
Vi har Easywalker Harvey 2 og har vært veldig fornøyd med den! Den er god og lett å trille på diverse føre, er liten og nett til å ha med på offentlig transport og er veldig lett å slå sammen. Sønnen vår er nå over 2 og vi tenker å bruke den til baby også. Har også likt å skille oss litt ut fra en by full av bugaboo ;)
 
Ble Harvey 3 fra Easy walker den kostet halv pris av hva bugaboo kostet siden det bra 30% salg på barnas hus på den betalte 6600 inkludert høydeadaptet i fargen grønn ganske fornøyd :angel8 :D
 
Vi har kjøpt Thula urban glide 2, fordelt jeg driver med løping og ønsker kombinere. Har planer å løpe maraton etter 2.5mnd etter fødselen. Vognet beregnet til dette.går fint i terrenget på grunn av store jul. Så det viktig velge vogn som passer for deg om den kan koste mye.
 
Vi har kjøpt Thula urban glide 2, fordelt jeg driver med løping og ønsker kombinere. Har planer å løpe maraton etter 2.5mnd etter fødselen. Vognet beregnet til dette.går fint i terrenget på grunn av store jul. Så det viktig velge vogn som passer for deg om den kan koste mye.
Vi har vurdert samme vogn pga vi også løper en del (på mosjonistnivå). Men vi må prøve den og litt andre vogner i butikken før vi tar endelig avgjørelse. Det med vogn er jo en hel vitenskap. Så mye man må sette seg inn i.

Men!! Skal du virkelig løpe full maraton allerede 2,5 mnd etter fødsel? Det er imponerende!! o_O Mitt mål etter fødsel i august er halvmaraton i april 2024:laughing002
 
Vi har vurdert samme vogn pga vi også løper en del (på mosjonistnivå). Men vi må prøve den og litt andre vogner i butikken før vi tar endelig avgjørelse. Det med vogn er jo en hel vitenskap. Så mye man må sette seg inn i.

Men!! Skal du virkelig løpe full maraton allerede 2,5 mnd etter fødsel? Det er imponerende!! o_O Mitt mål etter fødsel i august er halvmaraton i april 2024:laughing002

Min favoritt jogge/terrengvogn er Tfk Mono Kombi sånn om du vil ha et annet alternativ å sjekke ut :)
 
Min favoritt jogge/terrengvogn er Tfk Mono Kombi sånn om du vil ha et annet alternativ å sjekke ut :)
Jeg hadde Tfk 10 år siden med minste mannen i huset som vi trudde danå fikk vi ønsket på en til❤️Tfk er litt tungt i forhold til Thule. Det har vært 25%på barns hus, så flaks å kjøpte litt billigere.
 
Min favoritt jogge/terrengvogn er Tfk Mono Kombi sånn om du vil ha et annet alternativ å sjekke ut :)
Ja, jeg skal, eller har ønsket. Jeg trener nå å håper får trene frem til fødselen som jeg har gjørt tidligere med andre svangerskapet. Det blir ikke all verden resultat selfølgelig. Men liten ferie i Valenciai 3.desember ❤️
 
Jeg hadde Tfk 10 år siden med minste mannen i huset som vi trudde danå fikk vi ønsket på en til❤️Tfk er litt tungt i forhold til Thule. Det har vært 25%på barns hus, så flaks å kjøpte litt billigere.

Ja jeg hadde Thule sin joggevogn, men solgte den og byttet til Tfk Mono fordi den har mulighet for å gjør bagen om til en sittedel som varer i rundt 1,5 år. Det er nytt i modellen som heter Mono som kom for et par år siden (de hadde en bag før som hadde noe samme egenskaper men litt mer begrensa). Jeg synes egentlig ikke at den virker så mye tyngre en Thule selv om der kanskje er noen kilo mer. Dempingen er så god at den triller like lett. Også er sittedelen på Tfk mye større og justerbart fotbrett. Det var sånn jeg savnet på thule.
Men altså - begge vognene er kjempegode vogner til jogging og terreng, og har håndbrems som jeg synes er viktig om man er mye i bakker, så tipper det er mest en smakssak hvilken man liker best av de to :)
 
Sto imellom smile4 og emmaljunga nxt60. Prøvde i butikk, men ble ikke helt solgt. Så foreslo hun cybex e-priam og da ble vi solgt! Så lett fin vogn, men med stor og fin bag. Lett å slå sammen, kan brukes med ski og større hjul i front, samt den el-delen med hjelp i bakker ❤️ ankommer i neste uke! Gleder meg villt!
 
Vi har britax smile fra før og er veldig glad i den :D siden minstemann bare er 1,5 år skal vi ha søskenvogn i tillegg, der har vi gått for mountain Buggy duet :)
 
Har britax smile 3 fra før, og er kjempefornøyd med den. Lillemor blir 3,5 år før lillebror kommer, så da kan han få arve vogna.
 
Slutter de selge Bugaboo Fox 3 nå som Fox 5 kom? Eneste forskjellen jeg ser er at du kan slå den nye sammen med en hånd.
 
Back
Topp