Vogn

Vi har gått for Bugaboo Fox 5. Hadde tenkt Fox 3, men den var de tom for, så da ble det 5. ❤️
 
Slutter de selge Bugaboo Fox 3 nå som Fox 5 kom? Eneste forskjellen jeg ser er at du kan slå den nye sammen med en hånd.
De sa så på Barnas Hus! Fått inn noen få av fox 3 bare. Fox 5 kan forlenge fotenden på ramma også kan kalesjen flyttes lenger opp når barnet blir større. Handlekurven er også endret noe.
 
Hvordan landet dere på vogn?
Jeg vil ha en som er liten i bilen, lett å slå sammen og ikke tung.
Pluss at jeg får langebarn så bagdelen må holde litt utover siden vi får barn i august.
 
Hvordan landet dere på vogn?
Jeg vil ha en som er liten i bilen, lett å slå sammen og ikke tung.
Pluss at jeg får langebarn så bagdelen må holde litt utover siden vi får barn i august.
Jeg gikk innom en del butikker og testet hvordan de ulike merkene var å slå sammen, samt vekta. Bor i 4. etasje uten heis, så det var de viktigste faktorene for meg. Bestilte oss en Bugaboo Fox 3, satser på at den gjør susen. :)
 
Vi står imellom britax smile 4 og emmaljunga nxt90 2023 mod. Vi har mulighet til å få gode pakker med begge.
Er så vanskelig med vogn når man aldri har vært borti en. Og skal vi bestille emmaljunga så må vi gjøre det rett etter påske. Svenskene hadde visst sommerstengt på fabrikken sin.
 
Vi står imellom britax smile 4 og emmaljunga nxt90 2023 mod. Vi har mulighet til å få gode pakker med begge.
Er så vanskelig med vogn når man aldri har vært borti en. Og skal vi bestille emmaljunga så må vi gjøre det rett etter påske. Svenskene hadde visst sommerstengt på fabrikken sin.
Var de to jeg sto mellom også. Gikk for Emmaljunga NXT90, for de kom med en limited edition hvor jeg likte fargen og det fulgte med en tilbehørspakke med organizer, stelleveske og vognpose. Den hadde visst et par andre ting som var bedre enn den "normale" NXT90 som ikke jeg visste om også, men bare positivt det!
Har bare trilla den inn og ut av boden mest så langt, men liker den godt! Så gleder meg til å ta den i bruk.
 
De fleste venninnene mine som har babyer nå har bugaboo fox 3 og sier de er strålende fornøyde. Jeg har kjøpt denne selv og må si jeg allerede digger den, selv om jeg ikke har født enda og fått testet ordentlig. Liker at den er lett, men samtidig robust, mye plass til vekt i lomma under, god bagdel med mulighet til å trekke kalesjen (?) helt frem osv. Også er den estetisk veldig pen synes jeg da :) kjøpe den på salg på pink&blue til 10500 kr tror jeg det var med regntrekk, så mye billigere enn den var i butikk i hvertfall!
 
Var de to jeg sto mellom også. Gikk for Emmaljunga NXT90, for de kom med en limited edition hvor jeg likte fargen og det fulgte med en tilbehørspakke med organizer, stelleveske og vognpose. Den hadde visst et par andre ting som var bedre enn den "normale" NXT90 som ikke jeg visste om også, men bare positivt det!
Har bare trilla den inn og ut av boden mest så langt, men liker den godt! Så gleder meg til å ta den i bruk.
Samboeren falt litt for emmaljunga, ha er jo svensk så det er vel typisk :hilarious: og han og var på den limited edition.

Men, hvor lett synes du den er å legge sammen for å få den i bilen? Jeg har ikke så mye plass pga et lite hundebur.
 
Samboeren falt litt for emmaljunga, ha er jo svensk så det er vel typisk :hilarious: og han og var på den limited edition.

Men, hvor lett synes du den er å legge sammen for å få den i bilen? Jeg har ikke så mye plass pga et lite hundebur.
Er veldig fin den :) Her jeg bor fikk de inn 2 stk av den, og begge var reservert når de fikk den inn (ene var meg) :hilarious:

Har bare tatt den i bilen for å ta den med fra butikken :hilarious: Har ikke bil selv, så kommer ikke til å gjøre det annet enn om jeg skal sitte på med andre med bil. Men var helt ok. Litt knotete Siden jeg aldri hadde gjort det før :hilarious: hjul kan tas av for å legge inn, og hun i butikken viste flere måter for å minimere den i bagasjerommet :) Ei venninne har vanlig nxt90 og syns den er grei å legge inn der :)
 
Er veldig fin den :) Her jeg bor fikk de inn 2 stk av den, og begge var reservert når de fikk den inn (ene var meg) :hilarious:

Har bare tatt den i bilen for å ta den med fra butikken :hilarious: Har ikke bil selv, så kommer ikke til å gjøre det annet enn om jeg skal sitte på med andre med bil. Men var helt ok. Litt knotete Siden jeg aldri hadde gjort det før :hilarious: hjul kan tas av for å legge inn, og hun i butikken viste flere måter for å minimere den i bagasjerommet :) Ei venninne har vanlig nxt90 og syns den er grei å legge inn der :)

Spørs om vi ikke må se om vi får en god pris på den pakken + bilsete og base.

Den er jobi skikkelig limited edition, men kjempe fin farge da :love017
 
Spørs om vi ikke må se om vi får en god pris på den pakken + bilsete og base.

Den er jobi skikkelig limited edition, men kjempe fin farge da :love017
Tror den stort sett er fast pris for 13 995 for vogn med sittedel og bagdel + tilbehørspakken :)

Ja, helt enig :love7 Og fordel for meg at kurven under tåler 10 kg (mot 5 kg på den vanlige) når jeg ikke har bil. Enkelt med handleturen da, uten masse ekstra poser på armene eller sekk :)
 
Vi har sett oss ut bugaboo fox 5, vært å testet i helgen men ikke kjøpt enda. Sto mellom den og Emmaljunga nxt90. Likte best bugaboo :)
 
Tror den stort sett er fast pris for 13 995 for vogn med sittedel og bagdel + tilbehørspakken :)

Ja, helt enig :love7 Og fordel for meg at kurven under tåler 10 kg (mot 5 kg på den vanlige) når jeg ikke har bil. Enkelt med handleturen da, uten masse ekstra poser på armene eller sekk :)
Aha, det var ikke ille i det hele tatt. Vi så en bilstol med base som vi likte godt, så vi vil prøve å få en god deal på det.

Butikken vi var i var godt etablerte og gratis service på vogner fra dem. Villige til å ordne forskjellige pakker for oss også. Så servicen var veldig god.

Det er jo bra med at kurven tåler 10kg, slipper man å tenke så mye på det.
 
Hvor mye kostet de sånn ca? Det er de to jeg har tittet litt på også men har ikke vært i en butikk enda for å sjekke pris.
Husker ikke prisen i hodet, men de har begge 2 på barnas hus og der sto det riktig pris på nettbutikken ihvertfall :) jeg syns Emmaljunga var tung iforhold til Bugaboo, så her blir det nok den siste, lett og god vogn som var enkel å slå sammen. Jeg liker utseende på den vognen også da :D
 
Husker ikke prisen i hodet, men de har begge 2 på barnas hus og der sto det riktig pris på nettbutikken ihvertfall :) jeg syns Emmaljunga var tung iforhold til Bugaboo, så her blir det nok den siste, lett og god vogn som var enkel å slå sammen. Jeg liker utseende på den vognen også da :D
Kjenner ei som fikk August barn i fjor, hun er overhodet ikke fornøyd med nxt. Den er alt for kort. De må jo ha plass til pose også.
 
Men hva blir lengden på bugaboo fox 3?
For lengden på emmaljunga nxt90 sin liggedel er 73cm. Fant ingenting på bugaboo
 
Back
Topp