Vogn

Var de to jeg sto mellom også. Gikk for Emmaljunga NXT90, for de kom med en limited edition hvor jeg likte fargen og det fulgte med en tilbehørspakke med organizer, stelleveske og vognpose. Den hadde visst et par andre ting som var bedre enn den "normale" NXT90 som ikke jeg visste om også, men bare positivt det!
Har bare trilla den inn og ut av boden mest så langt, men liker den godt! Så gleder meg til å ta den i bruk.
Hvor handlet du?
 
Hvor handlet du?

Babyshop sin butikk i Ski. Nå la jo Babyshop ned alle butikker for litt siden. Men vet andre også hadde den inne.
Ei venninne kjøpte på Barnas hus i Bergen.

Er/var 300 av den limited edition, så vet ikke om alle er solgt ut nå. Den kom jo i butikkene i uke 9 og 10.
 
Drømmer om bugaboo donkey 5, ettersom det er to tette søsken, men den er jo spinndyr‍
 
Drømmer om bugaboo donkey 5, ettersom det er to tette søsken, men den er jo spinndyr‍

Den er SÅ dyr. Men jeg hadde en brukt en fra typ 2017, og den gjorde jammen meg jobben den også :)
Ellers er babyjogger city select 2 eller Cybex Gazelle vogner som kan vurderes.
 
Den er SÅ dyr. Men jeg hadde en brukt en fra typ 2017, og den gjorde jammen meg jobben den også :)
Ellers er babyjogger city select 2 eller Cybex Gazelle vogner som kan vurderes.
Takk for tips! Cybex gazelle var jeg ingen fan av, men skal sjekke ut babyjogger sin, den var mer ukjent for meg :)
 
Vi kjøpte Emmaljunga Alu S med flat liggedel. Har ikke født enda men er veldig fornøyd med den nå. Lett og legge sammen, robust og gode hjul som tåler mye :) Han på lekehuset sverger til emmaljunga tydeligvis og det passet meg fint da det var akk denne jeg hadde sett for meg:dummy1:
Blir morro og ta gåturer med bebbis i denne !
 
Vi har ikke kjøpt vogn ennå :p :eek: Vi ender opp med Britax smile 3 eller 4, men vil ha den litt billigere først. Har Britax smile 2 som er ganske slitt og knirkete etter mye bruk både privat og som bhg vogn av de to andre barna, så det er ikke krise om vi ikke skulle få tak i vogn dør babyen kommer. Meen jeg skulle jo helt ha fått ordnet vogn i løpet av sommeren. Kjenner at det stresser meg bittelitt nå når jeg tenker på det, men samtidig ikke.
 
Kjøpte vogn på lørdag med mamma og mormor til babyen i magen:love017 Landet på Bugaboo Fox 3 som var på 20% pga den skal ut av produksjon pga fox 5. Er kjempefornøyd så langt og kjøpte midnight blue :dance008
 
Her ble det brukt bugaboo buffalo, hadde den til hu minste hjemme også (som ikke er så liten, 8år :happy:). Var kjempe fornøyd med den sist så satser på jeg blir det denne gangen også.
Henta i dag og ser kjempe fin ut, kun små bruksmerker ellers strøken.
I fargen grey Melange.
Følte det var litt tidelig og ha vogna på plass, har litt over 3 måneder til termin og akuratt nå føles det som en evighet.
 
Ble det britax smile 3 med bilstol base pakke. Skulle kanskje ha venta til smile 5 kom ut så hadde smile 3 vært litt mer billigere
 
Haha, nei det er liksom som å høre meg det der!
Men vi fant bugaboo 5 på salg så den ble levert hjem her i mai. Ellers hadde ikke jeg hatt det heller.
Jeg vet hvilken vogn jeg skal ha, har bare ikke somla meg til å kjøpe den. Er så usikker på om jeg skal kjøpe brukt på Finn eller få broren min til å kjøpe ny i Sverige for meg, sa er den omtrent bare 1000kr dyrere.
 
Back
Topp