Jeg venter på at den nye bugaboo blir sluppet 1.feb jeg. Hvis den er fin så må den få være med i betraktningen[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har egentlig en Brio Happy Duo fra sist, men snuser litt på Babyjogger [emoji12] Likte ikke sportsdelen til Brio noe særlig utenom som sovevogn.. Noen med erfaring fra Babyjogger? Synes den kalesjen som nesten går helt ned så så genial ut![]()
Veldig lurt å følge med [emoji4]
Rudo på Strømmen har også meget godt utvalg av vogner så er absolutt verdt et besøk [emoji4]
Hmm.. det visste jeg ikke, men kan ikke ha vært så lenge siden det skjedde? Er ikke så lenge siden jeg var forbi der og så full drift i vinduene [emoji6]Rudo på Strømmen er dessverre nedlagt.
Hmm.. det visste jeg ikke, men kan ikke ha vært så lenge siden det skjedde? Er ikke så lenge siden jeg var forbi der og så full drift i vinduene [emoji6]
og den er digg på vinterførehvordan vogn skal dere har?
Vurdere veldig
Emmaljunga Mondial de luxe, de er så fine å se på.
Oi - så lenge siden ja.. greit å vite så slipper man og ta bomtur om man hadde tenkt seg dit.. [emoji4]La ned rundt midten av oktober, hadde ikke fått det med meg før jeg gikk forbi noen dager etter de hadde lagt ned og butikken var tom.