Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vogn er kostbart, iallefall om man vil ha en av god kvalitet [emoji4] kanskje kan du finne fjorårets modell på salg [emoji4]Jeg syns Emmaljunga NXT90 var utrolig fin. Men fy søren så dyrt det er å kjøpe vogn[emoji85]
Vogn er kostbart, iallefall om man vil ha en av god kvalitet [emoji4] kanskje kan du finne fjorårets modell på salg [emoji4]
Veldig lurt å følge med [emoji4]Ja, får følge med[emoji6] barnas hus har jo av og til 25 % og [emoji4]
Veldig lurt å følge med [emoji4]
Rudo på Strømmen har også meget godt utvalg av vogner så er absolutt verdt et besøk [emoji4]
Husk at Strømmen er litt utenfor Oslo da, men er en flott butikk [emoji4]Takk for tips, kan gå innom å kikke ved neste oslo besøk [emoji4]
Takk for tips, kan gå innom å kikke ved neste oslo besøk [emoji4]
Mener Rudo har en avdeling på Grønland i Oslo og. De hadde hvertfall det for noen år siden [emoji4]Husk at Strømmen er litt utenfor Oslo da, men er en flott butikk [emoji4]
Ja det stemmer nok (om den fortsatt heter det), men der har jeg aldri vært [emoji4]Mener Rudo har en avdeling på Grønland i Oslo og. De hadde hvertfall det for noen år siden [emoji4]
Vi var i butikk og skulle kjøpe babyjogger city premier, men da sa de at de ikke anbefalte den og at han hadde fått unormalt mange tilbake i retur.... jeg ble veldig overrasket siden den kommer godt ut i diverse tester, men det fikk oss til å revurdere.. så da ble det emmaljunga nxt60
I den butikken vi var så sa de at det var mange som byttet ut babayjoggger vognen når barnet ble eldre pga av at mange ønske å ha sittedelen vendt mot seg slik at man kan se barnet. Vi har bestemt oss for emmaljunga nxt90, men venter til etter oul med å kjøpe [emoji4]
Noen som vet om butikker i Oslo/Bærum som selger emmmaljunga nxt90?