Vogn

Siden vi har hund ble vi anbefalt å gå på en vogn med 4 hjul. Vi hadde i utgangspunktet tenkt å gå på en trehjuling som f.eks City cross elite. Men i har nå endt opp med å velge Emmaljunga Mondial de luxe. Forhåpentligvis får vi brukt vognen til mer enn ett barn og kjøper den med tanke på dette. Vist ikke får vi sikkert solgt den videre senere. Med førstefødte hadde jeg en 18år gammel falmet vogn til 500,-. Jeg var da flau over vognen og endte opp med å bruke den kun med Regntrekk. Derfor velger vi nå å heller legge litt i en skikkelig vogn vi synes er fin.
 
Har fra forrige gang;
Emmaljunga Edge duo og Britax B-motion 4 plus (den blir først og bruke litt senere når barnet er litt større) [emoji4]
 
Jeg syns Emmaljunga NXT90 var utrolig fin. Men fy søren så dyrt det er å kjøpe vogn[emoji85]
 
Jeg syns Emmaljunga NXT90 var utrolig fin. Men fy søren så dyrt det er å kjøpe vogn[emoji85]
Vogn er kostbart, iallefall om man vil ha en av god kvalitet [emoji4] kanskje kan du finne fjorårets modell på salg [emoji4]
 
Vi må ha søskenvogn og har valgt bugaboo donkey. Tror vi kjøper den snart så kan jeg bruke den som enkeltvogn til han på 8 mnd imens :) Har mountain buggy nå.
 
Dette er nr 4 Men vi har kvittet oss med nesten alt. Håper å få kjøpt en bugaboo buffalo brukt[emoji5]
 
Vurderer bugaboo buffalo, min søster har den og en strålende fornøyd! Og vi har ikke største bilen, så den vil bli ypperlig for oss[emoji847] Også er den ganske så fin[emoji7]
 
Har lyst på bugaboo donkey2 mono, jeg. Selv om de to eldste ikke skal sitte i vogn. Ser så digg ut med den kurven på siden. Noen som vet om den er mye større enn andre vogner?
 
Vi var i butikk og skulle kjøpe babyjogger city premier, men da sa de at de ikke anbefalte den og at han hadde fått unormalt mange tilbake i retur....:woot: jeg ble veldig overrasket siden den kommer godt ut i diverse tester, men det fikk oss til å revurdere.. så da ble det emmaljunga nxt60 :cat:
 
Vi var i butikk og skulle kjøpe babyjogger city premier, men da sa de at de ikke anbefalte den og at han hadde fått unormalt mange tilbake i retur....:woot: jeg ble veldig overrasket siden den kommer godt ut i diverse tester, men det fikk oss til å revurdere.. så da ble det emmaljunga nxt60 :cat:

I den butikken vi var så sa de at det var mange som byttet ut babayjoggger vognen når barnet ble eldre pga av at mange ønske å ha sittedelen vendt mot seg slik at man kan se barnet. Vi har bestemt oss for emmaljunga nxt90, men venter til etter oul med å kjøpe [emoji4]
 
I den butikken vi var så sa de at det var mange som byttet ut babayjoggger vognen når barnet ble eldre pga av at mange ønske å ha sittedelen vendt mot seg slik at man kan se barnet. Vi har bestemt oss for emmaljunga nxt90, men venter til etter oul med å kjøpe [emoji4]

Noen som vet om butikker i Oslo/Bærum som selger emmmaljunga nxt90?
 
Back
Topp