Vogn....

Eg og bur langt på landet, og fikk anbefalt Simo kombivogn. Var og såg på den i butikk og falt heilt for den, så den vart med oss heim :) Har bare hørt bra om den vogna, spesielt når det gjelder å kjøre på grus og snøføre :) Det einaste negative kan vere at den er litt tyngre enn feks den vogna du har lagt med bilde av. Men det kan og vere eit pluss at vogna er litt tyngre, då er dei gjerne meir stabile.

Legg ut et bilde hvis du vil :cat: Tenker egentlig også at vogna blir mer stabil om den er tyngre. Er den grei å ta med seg i bil osv?
 
Nei, det er sant.

Vi skal ha buggaboo. Søstra mi hadde TFK og var ikke fornøyd. Jeg vil også ha sittedelen mot meg og da er det vel bare donkey som er et valg?
Emmaljunga Double Viking er også et valg.

Jeg synes bugabooen ble for riggalaus.
 
TFK anbefales. Er mye mer solid enn Babyjogger, og har god demping. Vi er knallfornøyde.
 
Nei, det er sant.

Vi skal ha buggaboo. Søstra mi hadde TFK og var ikke fornøyd. Jeg vil også ha sittedelen mot meg og da er det vel bare donkey som er et valg?
Alle Bugaboo vognene kan snus begge veier, ikke bare donkey :) jeg har Buffalo med min nåværende "baby" (14 mnd) og elsker vogna! Vurderer å bytte til en donkey nå da siden det bare blir 20 mnd mellom barna.
 
Var på Barnas Hus i dag og kikket litt! Superfine Stokke vogna! :) Meeeeeen 12000.- var bittelitt i overkant av vognbudsjettet mitt altså! :(
 
Har bestemt meg for TFK om jeg får tak i med svart understell
 
De er så lekre, men den prisen da :eek:

Ja koster en del :p Vi har bestemt oss for å kjøpe den, men brukt. :) Kan spare veldig mye på det.
Men i dag er jeg ganske sur egentlig, hehe, fordi vi fant en ikke så langt unna som vi ville ha.. Ringte på torsdag og sa vi kunne hente da, men det passet ikke for selger før nå til helga muligens, så jeg var jo innstilt på at vi skulle hente vogn i dag :p Men vi hørte ikke mer, og plutselig i dag var annonsen fjernet og de hadde solgt vogna til noen andre (slektninger da), men likevel :p Veldig irriterende altså :p heheh..
 
Ja koster en del :p Vi har bestemt oss for å kjøpe den, men brukt. :) Kan spare veldig mye på det.
Men i dag er jeg ganske sur egentlig, hehe, fordi vi fant en ikke så langt unna som vi ville ha.. Ringte på torsdag og sa vi kunne hente da, men det passet ikke for selger før nå til helga muligens, så jeg var jo innstilt på at vi skulle hente vogn i dag :p Men vi hørte ikke mer, og plutselig i dag var annonsen fjernet og de hadde solgt vogna til noen andre (slektninger da), men likevel :p Veldig irriterende altså :p heheh..
Åh. Ja det er sykt irriterende :p nedtur! Du har heldigvis god tid, så du får bare følge med senere :)
 
Vet du noe om hvordan den emmaljungaen er?
Jeg prøvetrillet begge to, og prøvde begge i bagasjerommet. Jeg er ikke i tvil, her blir det emmaljungaen. Men anbefaler deg å prøve de hvis du kan. Mange som er fornøyd med donkeyen også. Jeg synes som sagt den var riggalaus og at den virket litt "plastikk".
 
Tror jeg har byttet mening å heller går for bozz duo vogn.
Etter oul skal vi reise til en ganske stor butikk å sjekke de ut, satser på å bestemme oss da ;)
 
Vært å sett på vogner i dag, og jeg falt pladask for Emmaljunga super viking :) Den er superfin, ergonomisk sittedel og godt egnet for mitt bruk! Prisen er høy, så vi kikker litt på finn og på svenske sider. Ellers må jeg bare begynne å spare, for jeg liker ikke Stokke, Buggaboo eller cityelite :p
 
Vært å sett på vogner i dag, og jeg falt pladask for Emmaljunga super viking :) Den er superfin, ergonomisk sittedel og godt egnet for mitt bruk! Prisen er høy, så vi kikker litt på finn og på svenske sider. Ellers må jeg bare begynne å spare, for jeg liker ikke Stokke, Buggaboo eller cityelite :p
Om du vil ha lufthjul er det veldig få som blir lagt ut, har trailet finn og facebook i flere mnd :p ble til at jeg solgte begge vognene mine å bestillte fra forhandler :) fikk den fargen jeg ville også
 
Om du vil ha lufthjul er det veldig få som blir lagt ut, har trailet finn og facebook i flere mnd :p ble til at jeg solgte begge vognene mine å bestillte fra forhandler :) fikk den fargen jeg ville også
Ja vi fant fort ut det :p Jeg for min del trenger ikke lufthjul, men mannen vil helst ha det. Men vi på kikke litt mer, mulig vi går for Viking i stedet :) Dyrt blir det jo uansett, om man kjøper helt nytt!
 
Legg ut et bilde hvis du vil :cat: Tenker egentlig også at vogna blir mer stabil om den er tyngre. Er den grei å ta med seg i bil osv?
ImageUploadedByBV Forum1461059230.061815.jpgImageUploadedByBV Forum1461059249.552350.jpgImageUploadedByBV Forum1461059269.943145.jpg

Her er vogna :) Eg syns den er grei å få inn i bilen. Einaste minus er at ein må ta av bagen for å legge understellet heilt saman. Men det er ikkje noko problem å ta av bagen, er bare ein liten knapp ein må trykke på :)
 
Ja vi fant fort ut det :p Jeg for min del trenger ikke lufthjul, men mannen vil helst ha det. Men vi på kikke litt mer, mulig vi går for Viking i stedet :) Dyrt blir det jo uansett, om man kjøper helt nytt!
Om dette er din første og dere tenker tette barn vil jeg påstå det er lurest med super viking for da er det bare å kjøpe til ekstra :) men dyrt er det uansett med ny vogn :p
 
Back
Topp