Vogn....

Har kjøpt denne jeg:) vet det er tidlig, men jeg falt pladask for den og fikk en bra pris så da ble det den. Har bare trillet den litt her hjemme, så er jo ikke helt sikker på hvordan den er ute. Men virker veldig bra:) Hadde emmaljunga edge duo til de andre, var veldig formed den, men syntes den var tung i bakker.
5af648fb3efbff41b24994278f9b2948
 
Ikke enda, men sikler på noen sånn sportsvogner. Aner ikke hva de heter, men superfine.
 
Vi har Stokke Xplory stående i en bod. Ikke offroadvogn, så lukter litt på en annen hvis det blir en snørik vinter. Men helt genial utover snø/sandstrender ;)

Lett å trille, justeringen tar null komma niks - høydeforskjell på oss. Og ikke minst, bytte fra bilstol til vogndel tar bare to klikk. Husker jeg slo opp og igjen vogna med en hånd med snuppa på armen sist.

Iogmed at vi har vogn, tviler jeg på at vi ser på markedet :)

Dere kan jo eventuelt kjøpe Stokke trailz understell + bag brukt om dere finner det til en god pris? Setet er det samme på alle modellene og kan flyttes over :)
 
Vi har bestemt oss for å gå for Emmaljunga med aluminiums understell. Vi bor ganske landlig så må ha såpass vogn for å få det stabilt nok + at det brøytes ikke akkurat så mye her på vinteren, så det er greit å komme seg frem med litt store hjul ;)
Kommer til å kjøpe brukt vogn :)
 
Her må det være en vogn som har god plass til vinterpose lenge, mao stor bag , og som er god å trille på snø og forskjellig terreng. Lurer på en Brio vogn faktisk. Men har ikke vært å sett så mye enda. Har hatt emmaljunga duo og teutonia tidligere. Og ingen av de er noen favoritt.
 
Smeltet helt for denne i går , mannen syntes det var litt stiv pris.
Vi bor langt på landet med grusveier over alt, så må ha noe som er lett å trille. Forslag noen?

image.jpg
 
Har en Simo kombivogn fra mini var liten, men den står på Island. Har vurdert å flytte den over hit i løpet av sommeren, siden jeg var veldig fornøyd med den.. Nå har mamma sagt at hun gjerne vil kjøpe vogn til oss når det begynner å nærme seg fødsel, så tror jeg vil gå får en lignende vogn igjen. Liker ikke 3-hjulinger, og den må kunne kjøre på både snø og sand.
 
Blir nok Emmaljunga City Cross til denne ungen også. Hatt 2 slike tidligere og helt klart den beste til vårt bruk
 
Vi har en Emmaljunga sport classic og en liggedel til så vi skal nok ikke kjøpe ny.
Ser den ikke selges lenger men tror det var derfor vi kjøpt den på tilbud, fordi den skulle utgå...
Helt grei vogn, men den va litt tung å bær i og ur bilen.
 
Ser ikke vitsen bruke så mye penger på ny vogn når man kan kjøpe brukt eller arve. Vi er heldig som arver :)
 
Synes de er så utrolig fine de hvite /beige Emmaljunga-vognene. Men vi bor landlig til og trenger noe som kan kjøres med på skogsveier når jeg skal gå tur, så tviler på vognen ville vært hvit særlig lenge.
Noen som har tips til hvilken vogn som er best i skog og mark og på halvbrøytede veier?
 
Bugaboo donkey, siden vi må ha mulighet for å gjøre den om til søskenvogn. Men den er dyr, så må nok titte på bruktmarkedet.
 
Er jo en jungel! Har ikke begynt å se en gang jeg, og veit ikke helt hvor jeg skal starte heller :p Jobber med barn, og veit bare at om jeg skal ha trehjuling, må det fremste hjulet være mulig å låse. Helt umulig å stå å trille på ellers :p
 
Er jo en jungel! Har ikke begynt å se en gang jeg, og veit ikke helt hvor jeg skal starte heller :p Jobber med barn, og veit bare at om jeg skal ha trehjuling, må det fremste hjulet være mulig å låse. Helt umulig å stå å trille på ellers :p
De er heldigvis veldig flinke til å hjelpe både på Babyshop og Barnas hus i byen. Anbefaler å dra på Barnas hus på Storm-senteret først, synes de er flinkest til å møte deg og gi deg full oppmerksomhet :p mye fine og bra vogner, ikke så lett å velge. Greit å fortelle de hva kravene dine er, også kan de utlukke noen vogner for deg ihvertfall :)
 
De er heldigvis veldig flinke til å hjelpe både på Babyshop og Barnas hus i byen. Anbefaler å dra på Barnas hus på Storm-senteret først, synes de er flinkest til å møte deg og gi deg full oppmerksomhet :p mye fine og bra vogner, ikke så lett å velge. Greit å fortelle de hva kravene dine er, også kan de utlukke noen vogner for deg ihvertfall :)

Var innom der på lørdag faktisk, for å se etter ull. Men skal så absolutt ta turen tilbake, takk for tips, nok en gang :-D
 
Var innom der på lørdag faktisk, for å se etter ull. Men skal så absolutt ta turen tilbake, takk for tips, nok en gang :-D
Ikke noe problem! Hadde ønsket så mange råd som mulig selv om jeg ikke allerede visste hvilken vogn jeg skal ha. Ikke så lett i den jungelen av vogner :p
 
Back
Topp