Vogn....

Synes de er så utrolig fine de hvite /beige Emmaljunga-vognene. Men vi bor landlig til og trenger noe som kan kjøres med på skogsveier når jeg skal gå tur, så tviler på vognen ville vært hvit særlig lenge.
Noen som har tips til hvilken vogn som er best i skog og mark og på halvbrøytede veier?

Vet ikke hvem som er best, men jeg hadde gått for en med 4 ordentlig lufthjul. Har selv god erfaring av Simo kombivogn i mye snø :)
 
Synes de er så utrolig fine de hvite /beige Emmaljunga-vognene. Men vi bor landlig til og trenger noe som kan kjøres med på skogsveier når jeg skal gå tur, så tviler på vognen ville vært hvit særlig lenge.
Noen som har tips til hvilken vogn som er best i skog og mark og på halvbrøytede veier?
Synes emmaljunga City cross er genial på snø, slapps og skogsveier. Selv gikk jeg for svart med røde detaljer, men en i barselgruppen min hadde hvit. Den holdt seg pen lenge. Var visst lett å vaske av flekker. :)
 
Synes de er så utrolig fine de hvite /beige Emmaljunga-vognene. Men vi bor landlig til og trenger noe som kan kjøres med på skogsveier når jeg skal gå tur, så tviler på vognen ville vært hvit særlig lenge.
Noen som har tips til hvilken vogn som er best i skog og mark og på halvbrøytede veier?
Søstra mi hadde den og bodde langt ute på bygda. Var ikke noe problem selv om den var hvit da det er skinn eller noe slikt, så flekker tørker du bare av med en fuktig klut :D synes du skal gå for den om du har lyst på den. Utrolig god og solid vogn :)
 
Var innom snövit idag og ble litt usikker på vognen, de har jo to andre vogner som er billigere men fikk ikke snakket med de som jobber der pga andre kunder, får ta det neste gang.
Vil jo gjerne ha en emmaljunga, og ganske sikker på at jeg vil ha to svingbare hjul foran, men på vei til bhg er det en bratt oppoverbakke og må jo kunne gå der med vogn og snuppa uten å slite meg ut også!
Syns det er vanskelig!
 
Nå har vi nesten bestemt oss for å kjøpe Stokke trailz :p :D Heheh.. Fant en pent brukt til salgs ikke så langt herfra, så plutselig har vi gjerne kjøpt vogn (har sendt en melding til selger), så vi får se :)
 
Forelsket meg i Stokke Trailz , den nye fargen lys grå :)
Så blir nok den, stor bag, lett og blir liten når man legger den sammen :) lite plass i bilen
 
Forelsket meg i Stokke Trailz , den nye fargen lys grå :)
Så blir nok den, stor bag, lett og blir liten når man legger den sammen :) lite plass i bilen
Den har jeg også forelsket meg i nå :) utrolig fin. Men må teste ut litt og snakke med de på butikken først. Vet ikke helt hvilken av den og Emmaljunga som blir best for oss.
 
Vi begge har lagt vår elsk på Silver Cross Elegance, men lite salg av denne brukt her i området, eller forhandler for å se og teste så den er kjip. Ser flere av dere sier Sverige,vet at det er mye å spare av sverige handling,så også barnevogner (me garanti Ect) er å anbefale å ta turen for Sverige til?:)
 
Noen som kjenner til TFK lite og vanlig TFK, erfaringer? forskjeller?
 
Nei, det er sant.

Vi skal ha buggaboo. Søstra mi hadde TFK og var ikke fornøyd. Jeg vil også ha sittedelen mot meg og da er det vel bare donkey som er et valg?
Ja, entrn det eller mountain buggy.. Jeg bor på bygda, så vi går for tfk, den er mer solid og robust for de veiene her ;)
 
Forelsket meg i Stokke Trailz , den nye fargen lys grå :)
Så blir nok den, stor bag, lett og blir liten når man legger den sammen :) lite plass i bilen

Samme her.. Stokke Trailz blir nok valget vårt, selv om alle venninner har Boogaboo. Får se, kanskje jeg endrer meg når jeg får trillet litt med venninnene og deres vogner ;-)
 
Her blir det 20 mnd mellom barna så vi trenger så søskenvogn. Så da blir det emmaljunga super viking :)
 
jeg har simo duo jeg har spart på fra 1.mann ;) veldig fornøyd med den <3 :D gleder meg til å ta den i bruk igjen... den står allerede klar i gangen :p hehe (jeg måtte vaske den så det er derfor :p )
 
Kan noen fortelle meg hva denne modellen heter?
Det er en sånn jeg har tenkt å kjøpe
image.jpeg
 
Smeltet helt for denne i går , mannen syntes det var litt stiv pris.
Vi bor langt på landet med grusveier over alt, så må ha noe som er lett å trille. Forslag noen?

Vis vedlegget 171051

Eg og bur langt på landet, og fikk anbefalt Simo kombivogn. Var og såg på den i butikk og falt heilt for den, så den vart med oss heim :) Har bare hørt bra om den vogna, spesielt når det gjelder å kjøre på grus og snøføre :) Det einaste negative kan vere at den er litt tyngre enn feks den vogna du har lagt med bilde av. Men det kan og vere eit pluss at vogna er litt tyngre, då er dei gjerne meir stabile.
 
Back
Topp