Vogn....

Noen som vet forskjellen på TFK lite og vanlig TFK?

Har kjøpt lite selv, forskjellen jeg har funnet ut er at lite er ca 2 kg lettere som har litt å si når den skal løftes inn i bil osv), også er den litt nettere i utseende, ser ikke så kompakt ut. Også et stort pluss er at ryggen på lite legges ned med stropper, ikke med glidelåser -vet mange syntes glidelåsene var tungvindte på den "gamle" modellen. Lite er jo nyeste modell, så jeg valgte å gå for den :)
 
Har kjøpt lite selv, forskjellen jeg har funnet ut er at lite er ca 2 kg lettere som har litt å si når den skal løftes inn i bil osv), også er den litt nettere i utseende, ser ikke så kompakt ut. Også et stort pluss er at ryggen på lite legges ned med stropper, ikke med glidelåser -vet mange syntes glidelåsene var tungvindte på den "gamle" modellen. Lite er jo nyeste modell, så jeg valgte å gå for den :)
Atte vanlige tfk etter 2014 har og den stroppen :)
 
Har kjøpt lite selv, forskjellen jeg har funnet ut er at lite er ca 2 kg lettere som har litt å si når den skal løftes inn i bil osv), også er den litt nettere i utseende, ser ikke så kompakt ut. Også et stort pluss er at ryggen på lite legges ned med stropper, ikke med glidelåser -vet mange syntes glidelåsene var tungvindte på den "gamle" modellen. Lite er jo nyeste modell, så jeg valgte å gå for den :)

Kan man bruke de samme bagene? Jeg har lyst på den multi x bagen
 
Atte vanlige tfk etter 2014 har og den stroppen :)

Sikker? Jeg har fortsatt ikke sett en vanlig joggster twist uten de glidelåsene (sett en på ekte som skulle være 2015-modell, ellers har jeg googlet og leita gjennom alle nettsider i min søken etter vogn) :p På hjemmesiden til trends for kids i tyskland er det også disse glidelåsene, men det kan jo være de bruker gamle bilder da -noe som er litt dumt... Men om det stemmer så er det jo veldig bra :)
Jeg ville uansett ha en lettere vogn ;) Og i butikkene er det jo lite alle har inne nå, ingen som har inne den gamle virker det som.
 
Kan man bruke de samme bagene? Jeg har lyst på den multi x bagen

Ja, jeg har kjøpt multi x bag. Det var samme adaptere på lite og den vanlige. Har ikke prøvd å koble det sammen selv enda, men i følge de på barnas hus skulle det gå bra ;)
 
Bra valg :) når vi fikk storebror bestemte jeg meg for å kjøpe ny vogn og at jeg skulle kjøpe den jeg hadde mest lyst på uavhengig av pris. Har vært super fornøyd med vognen hele tiden, den er litt stor og tung ift mange andre vogner, men selv om vi bor i 2 etg med trapp har det ikke vert noe problem :) Veldig god kvalitet og vognen er like fin idag! Veldig godt å vite at jeg ville valgt den samme vogna med samme farge om jeg skulle hatt ny vogn nå :)
Så bra! Nå ble jeg enda mer sikker på at vi har valgt rett:) vi har ikke heis hjemme, men bor i en høy 1. etasje, så det blir bare en trapp opp:)
Sto mellom denne og den litt mindre city cross, men jeg var solgt når han i butikken var sikker i sin sak om at den store baggen lønte seg når man skal bruke dypvognen på vinteren;)
 
Og i butikkene er det jo lite alle har inne nå, ingen som har inne den gamle virker det som.

Det jeg har sett og. Og jeg vil ha den med svart understell og da er det hvertfall bare lite de har inne
 
Så bra! Nå ble jeg enda mer sikker på at vi har valgt rett:) vi har ikke heis hjemme, men bor i en høy 1. etasje, så det blir bare en trapp opp:)
Sto mellom denne og den litt mindre city cross, men jeg var solgt når han i butikken var sikker i sin sak om at den store baggen lønte seg når man skal bruke dypvognen på vinteren;)
Så bra:) håper du blir like fornøyd som meg, den store bagen er helt fantastisk! Skal bruke den så lenge det er plass og forsvarlig denne gangen, sist byttet jeg rundt 7mnd pga alle andre hadde gjort det, angret i ettertid for jeg kunne nok brukt den et par mnd til. Hvilken farge skal dere ha? :)
 
Så bra:) håper du blir like fornøyd som meg, den store bagen er helt fantastisk! Skal bruke den så lenge det er plass og forsvarlig denne gangen, sist byttet jeg rundt 7mnd pga alle andre hadde gjort det, angret i ettertid for jeg kunne nok brukt den et par mnd til. Hvilken farge skal dere ha? :)
Vi skal ha den i All Black med city cryptonite understell.
Hvilken farge har du?
 
Vi skal ha den i All Black med city cryptonite understell.
Hvilken farge har du?
Det blir nok kjempe fint! :) Jeg har dark grey med sportsunderstell (de har sluttet å lage det) :)
 
Jeg har bestilt med Stokke Trailz i fargen Black Melange. Gleder meg til den kommer! :Heartbigred
Så gøy! Den skal vi sannsynligvis ha også, bare i grått :D Superfin vogn!
 
Jeg har en Emmaljunga Mondial duo de lux (sort og hvit) Jeg er veldig fornøyd med vogna!

Og har sett på en TFK søskenvogn, men fortsatt usikker hvilken type vi skal kjøpe til høsten
 
Last edited:
Jeg har endelig funnet en vogn jeg tror kan passe mitt behov! men må selvfølgelig kikke i butikk først.
En BRIO Britax smile2 :)
Er en i bhg som har den, og synes den virker veldig bra uten å være for stor og tung..
 
Back
Topp