Vogn

Løvemamma88

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Hvilken vogn skal dere ha til babyen? Vi har sett på en emmaljunga med svingbare hjul. Tar gjerne imot tips og råd til hva vi bør se etter på en vogn, og hvilken vogn som er din favoritt:)

Har ikke sett på det enda.. Men jeg har lenge visst hvilken vogn jeg vil ha :-P Blir nok denne.. (Håper jeg finner den) :-P ImageUploadedByBV Forum1424554759.000745.jpg

Har veldig lyst på emmaljunga vi også :) Ser en del på finn, men vil jo helst ha en som ser fin ut :)
Har også vært å sett på med svingbare hjul fremme, noe som var det eneste svigersøster angret på at hun ikke hadde. Jeg fikk prøve med og uten svingbare i butikken, og svingbare var absolutt favoritten :)
Men kjæresten til onkelen min frarådet oss svingbare hjul, hun jobber i barnehage og de er vist ikke kjekke om en skal opp og ned fortauskanter osv. Så det er vell en smakssak :p

Easywalker june. Aldri tung emmaljunga eller Simo igjen.... Har kun en veldig gammel Simo som skal brukes som sovevogn... Hadde emmaljunga mondial til de to første...

Har emmaljunga city cross fra før og er superfornøyd! Jeg er bare 161 høy og kunne aldri hatt f.eks duo, glad de i butikken overtalte meg.

Tenker å kjøpe en ny sportsdel og nye hjul bare, ellers er den god som ny :)

Vi har Bumbleride Indie Black Lava som lillebror bruker nå, veldig fornøyd med den. Får se hvordan den ser ut til sommeren da den blir brukt i barnehagen nå...

Har ikke sett på det enda.. Men jeg har lenge visst hvilken vogn jeg vil ha :-P Blir nok denne.. (Håper jeg finner den) :-P Vis vedlegget 104650
Den jeg egentlig også vil ha, men emmaljunga lager ikke det understellet lenger! Har kikket litt på brukt, men har foreløpig ikke funnet en jeg liker. Har enda god tid:)

Har alltid vært mest fornøyd med emmaljunga. Spesielt på humpete terreng og når man skal opp og ned fra fortauer. Prøvde med svingbare forhjul i noen måneder en gang men følte jeg ødela hele vognen med kjøringen min fordi jeg var så vandt med emmaljunga :p

Hadde emaljunga city cross sist og var fornøyd, men synes bagen ble fort liten. Så nå vil jeg ha emaljunga Edge eller mondial, men har ikke helt forstått hva forskjellen er? Kun sett på nett foreløpig. Foreldrene mine spanderer vogn, så da kjøper jeg ny:p

Kommer nok til å bruke city crossen igjen. Elsker den vogna! Eneste er at jeg kunne tenkt meg annet understell, men det er ingen verdenskrise. Og ja, bagen er ikke så stor, men det er null problem å pakke de godt inn i sportsdelen :)

Jeg elsker vogner og var innom intet mindre enn 12(!) med forrigemann. Mye kjøp og salg på finn ;)

Nå vil jeg ha Simo duo. Det var en av de få jeg ikke prøvde sist, da jeg synes den var så stor og tung og upraktisk når man bodde i leilighet. Nå bor vi i hus og har stor bil og jeg slipper å ta de samme hensynene. Gleder meg til alle kvalitetene Simo har; fantastisk fjering og vanntett kalesje - og det at man kan sette opp ryggen i bag-delen før man tar i bruk sportsvognen.

Som ekstravogn/reisevogn og kanskje sommervogn så skal vi ha Bugaboo bee

Back
Topp