Beklager denne har jeg ikke sett, så ikke meningen å ikke svare. Vogna er jeg stor fornøyd med. Tror vi ga totalt 13000 for den helt ny. Den ligger på noe rundt 15000 men på barns hus er det 10% rabatt på alt du handler over 10000. Jeg vil nok si den tar endel plass i bagasjerommet ja, men nå har ikke jeg prøvd den med to seter enda, da jeg kun bruker sportsdelen til vesla nå og kurven ved siden av. Hadde en emmaljunga før denne og vil si den tok nesten like stor plass. Jeg elsker at det er svingbare hjul noe som gjør at vognen er enkel å manovere rundt og vognen er ikke så tung. Ulemper ved vogna: bruker voksi pose til jenta mi nå og ser at denne egentlig ikke passer såå bra på setet. Har tendens til å skli ned, så tror egentlig det passer bedre med en bugaboo vognpose. Andre ulempen er egentlig mer smak og behag og det gjelder regntrekket. De nyeste vognene har åpning på regn trekket på siden, mens de gammel trekkene hadde en rute åpning foran. Jeg savner at det var en luke åpning foran, for datteren min HATER når jeg setter på regntrekket nå uten denne åpningen. Men ulempene er mer små pirk føler jeg da