Vogn!

Linn0308

Betatt av forumet
Klare ikje bestemma meg for ka vogn eg vil ha vil ha en me stor god bag, helst svinghjul fremme, 3 eller 4 hjul, sportsdelen må være vendt mot meg/begge veier, vil helst at den skal kunne brukes til vi er ferdige med vogn. Noen tips?
Snuser mest på emmaljunga super nitro.

Med storesøster har jeg hatt 6 vogner. Vil helst ungå det denne gang. Va er drømme vogna liksom? Alle mangler jo noe
 
Jeg liker godt Brio Go Next :) en venninne av meg har Brio Go, og den er veldig god å gå lange turer med og den er lett og legge sammen :)
 
Jeg liker godt Brio Go Next :) en venninne av meg har Brio Go, og den er veldig god å gå lange turer med og den er lett og legge sammen :)
Har ikke de veldig liten sportsdel? Vil at vognen skal kunne brukes som sovevogn i bhg til barnet er over 2 år ser du.
 
Sikkert en smakssak, men vi har kjøpt emmaljunga mondial duo! :) har ikke hatt noen vogner fra før så har ingenting å sammenligne med, så håper vi blir fornøyde! :)
 
Blir Stokke trailz her også. Fikk god forklaring og han i butikken viste oss fordelene, la vognene sammen så vi kunne se de sammenlagt så da falt vi mest for Stokke sin. Knall lekker vogn. :)

Vi så og fikk forklart fordelene/ulempene/sammenlagt på Emmaljunga , Stokke, Brio og Britax vogner.
 
Har ikke de veldig liten sportsdel? Vil at vognen skal kunne brukes som sovevogn i bhg til barnet er over 2 år ser du.
Det har jeg ikke fått sjekket ut enda, faktisk, så det er jo lurt å finne ut av :)
 
Her blir det bugaboo buffalo. Har hatt 4 vogner til storebror, så er mye mer kresen denne gang. Har nå babyjogger city elite som storebror bruker i bhg, som vi beholder etter han er ferdig med soving på dagtid.

Buffaloen er iallefall det nermeste jeg kommer den perfekte vognen for min del, mannen er ikke så kresen :D viktigste for meg er at den er lett, og tar liten plass i bilen. Var et ork forrige gang å dra med seg emmaljungaen inn og ut av bilen osv. Og sportsdelen var ikke veldig imponerende.

Storebror bruker bugaboo cameleon som sovevogn hjemme, og han er over 2 år og har enda plass oppi den, og sportsdelen på buffaloen er enda større noe som er supert.


Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15
 
Her blir det bugaboo buffalo. Har hatt 4 vogner til storebror, så er mye mer kresen denne gang. Har nå babyjogger city elite som storebror bruker i bhg, som vi beholder etter han er ferdig med soving på dagtid.

Buffaloen er iallefall det nermeste jeg kommer den perfekte vognen for min del, mannen er ikke så kresen :D viktigste for meg er at den er lett, og tar liten plass i bilen. Var et ork forrige gang å dra med seg emmaljungaen inn og ut av bilen osv. Og sportsdelen var ikke veldig imponerende.

Storebror bruker bugaboo cameleon som sovevogn hjemme, og han er over 2 år og har enda plass oppi den, og sportsdelen på buffaloen er enda større noe som er supert.


Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15
Har sett på buffalo og ja. Tror jeg står mellom den å super nitro te nå. Vanskelig å velge
 
Jeg har hatt 9(!!!!) vogner til lillemor, og hun er enda ikke fylt to! Vi har enda den første vi kjøpte, babyjogger city elite. Bakfelen med den da vi kjøpte ny var at bagen på den tiden var så liten. Har kjøpt og solgt mange brukte vogner, heldigvis aldri gått særlig i tap. Tingen med meg er at jeg blir ikke foenøyd med brukte vogner, hater skavanker jeg ikke har laget selv! Vi har ei helt ny city cross som vi bare har brukt to ganger, og den har vi kjøpt bag til. Så vi blir å bruke den til nestemann. Lillemor er ikke ferdig å bruke vogn enda, så vi beholder baby joggeren.
 
25% av alle vogner unntatt Bugaboo på Barnas Hus denne helgen. :)
 
Last edited:
skal ha emmaljunga city cross .pga den er mye lettere enn den større jeg først ville ga.min søster brukte mondial duo og ville valgt city cross nå.pga lettere og bagen er bare smalere nederst.innen vinteren kommer har bagdelen blitt byttet med sportsdel uansett.skal og ha en babyjogger city gt til bruk med bilstolen på småturer.grei trille til reiser ol og.genial å legge sammen;sette opp
 
Hadde emmaljunga edge duo til de 2 største, denne var jeg superfornøyd med, foruten at bagen var i største laget for bilen, men det ble fikset med en større bil :D
Hadde kun denne vognen til begge 2 sportsdelen kunne snus begge veiene, og det var robuste vogner til å ha i barnehagen, jeg brukte også vognen til skogsturer og når eldste var med på tur i skogen var vognen så pass robuss at begge kunne sitte i bagdelen uten at vognen ble for vanskelig å styre, hjelpe meg så jeg angrer nå på at jeg solgte den vognen. Har til babyen kjøpt en brukt vogn tror det er en musti? dette for vi har en mindre bil nå, og jeg kjøpte egentlig vogn slik at vi skulle ha noe som er lett til vi skal på ferie.
 
Back
Topp