Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjøpt bugaboo buffalo![]()
Den er helt super ja! Veldig fornøydDenne har jeg kjøpt også! Den er utrolig lett, fin og praktiskTar liten plass siden hee vognen (inkl. bag) kan flatpakkes. Og den har svingbare forhjul som kan låses ved snø o.l.
http://www.youtube.com/watch?v=QIoJKk0SeuU
Hvordan blir den når den blir tatt sammen?Emmaljunga Edge Duo Dallasfin og god å trille. Vi likte den, og da ble det den
![]()
TakkVi har sett på TFK joggster twist. Med en golden reteriever fra før er vi avhengig av noe som ikke tar så mye plass i bilen.
Og jeg er ganske liten så jeg ønsket en som ikke var så tung. Denne er ganske lett og er veldig enkel å slå opp og igjen
Jeg hadde bestemt meg for emmaljunga, men så da en vennine "hvorfor det?" Jeg hadde ikke noe godt svar på det annet enn at jeg syns de er finest, og at det er lurt med fire hjul.. Da ba hun meg dra til en butikk med barnevogner å fortelle hva jeg trengte og ønsket av "egenskaper". Da ble jeg anbefalt TFK ganske raskt.
Jeg var ikke helt fortrolig med det med en gang, for jeg syns jo emmaljunga er så fin! Men til tre-hjuling å være så syns jeg den er ganske robust og med store hjul. Og som jeg skrev tidligere så er jeg liten. TFK har lavere skjerm på bagen og jeg føler faktisk jeg har ganske god oversikt bak vognen også. Madrassmålet var visst like stor som på Emmaljunga, som overrasket meg litt. TFK ser nemlig mindre ut.
Jeg vil anbefale deg å gjøre som jeg ble anbefalt: ta deg en tur til en barnevogn butikk og fortell hva du skal bruke vognen til osv. Og kjenner du noen rundt deg med barn, spør om dere kan gå en tur og at du da triller vognen for å "prøvekjøre" den med barn i![]()
TakkTfk joggster twist, hadde det til forrige barn også. Elsker at vogna er så lett og så lett å manøvrere, OG at den har håndbrems! Håndbrems er ypperlig spesielt etter litt trøbbel med bekkenet og når man har hunder så er det god plass i sportsdelen, slik at den kan brukes lenge
Har ikke mål, men jeg syns den så liten ut nokHvordan blir den når den blir tatt sammen?![]()
Er ikke lett å bestemme seg neivi kommer ikke til å kjøpe før i mars, har ei lang liste som ikke jeg klarer å bestemme meg over, må ha søskenvogn men har ingen singelvogn lenger heller, for den er på bhg å der kommer den til å stå..